abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30546725
feit is dat AZ nu gewoon geweldig staat te ballen.. echt een klasse apart..

maar ik denk ook dat ze idd naar de winterstop in gaan zakken, hoewel ze nu wel een bredere selectie hebben..

1 ernstige blessure van Arveladze en AZ zakt in, dat is al in elke wedstrijd de bepaler geweest
Brett Holman
pi_30546750
quote:

Stempel Mooi-Weer Supporter krijgen van Fok-teletekst/Canal+ supporters terwijl je als een van de weinige hier nog elke maand stadions bezoekt. You gotta love these guys.
  dinsdag 13 september 2005 @ 18:04:03 #103
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30546815
FS moet iets meer nuances aanbrengen maar voor een deel klopt 't wel, de selectie van AZ ziet er gewoon heel goed uit en doet niet onder voor die van Ajax.

Laat ze het nu ook maar eens zien dan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30547372
Ik schat de trage SQD en tactisch niet al te slimme Grygera een volle klasse lager in dan de Alkmaarder-betonmuur, zeker voor het spelletje dat Ajax en AZ wil spelen.

De aanval van Ajax krijg je tranen van in je ogen. Zitten best goeie spelers bij. Maar geen enkele speler die bij Ajax past of op de juiste positie speelt. Pienaar en Babel op de vleugels Rosenberg/Harry in het Ajax-systeem Mitea en Rosales echte buitenspelers van Ajax-niveau

Meerdink, Sektiou en Ikedia zijn geschikter. Iemand als Perez voegt veel meer toe aan het spel en team als Babel. En Arveladze is abnormaal. Die gaat er denk ik 40 maken. Dirk moet zich nu al druk maken over de winterstop voor aasgieren uit D'land, Italie, Engeland en Spanje.
pi_30547474
Kenneth Perez, da's echt DE man van AZ op dit moment (en van vorig seizoen), vind ik. Iedereen heeft het maar over Arveladze maar ik ben echt helemaal wild van deze Deense technicus.

Die zou ik graag bij Ajax zien...
pi_30547550
Ik hoop dat hij zo verstandig is om bij AZ te blijven, is genieten zo.
That's all folks!
pi_30566589
Vandaag de AZ-krant weer binnengekregen. Ik dacht eerst dat het eenmalig zou zijn, maar nee. Een erg leuk initiatief. Zo krijgen mensen wellicht wat meer binding met AZ. Ik krijg ook sterk de indruk dat AZ een vaste grote speler (nationaal en internationeel) wil worden en blijven.
pi_30567923
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 18:28 schreef Radegast het volgende:
Kenneth Perez, da's echt DE man van AZ op dit moment (en van vorig seizoen), vind ik. Iedereen heeft het maar over Arveladze maar ik ben echt helemaal wild van deze Deense technicus.

Die zou ik graag bij Ajax zien...
hij is erg belangrijk idd, gelukkig is hij op leeftijd en zal hij waarschijnlijk zijn carriere bij az afsluiten.
pi_30568098
Heb totaal niet begrepen waarom PSV na het verlies van Park niet in Alkmaar is gaan shoppen voor vGalen en Perez. Allebei lekker op leeftijd, vrij goedkoop dus, maar ideaal als interim-opvang cq vervanging voor een zwaar verlies zoals Park, omdat ze toch nog op topniveau spelen en meteen passen in de NL'se spelcultuur. Denk ook niet dat beide nee gezegd hadden tegen PSV.
pi_30580174
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 18:04 schreef popolon het volgende:
FS moet iets meer nuances aanbrengen maar voor een deel klopt 't wel, de selectie van AZ ziet er gewoon heel goed uit en doet niet onder voor die van Ajax.

Laat ze het nu ook maar eens zien dan.
FS moet veel meer nuances aanbrengen natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30594744
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:

[..]

FS moet veel meer nuances aanbrengen natuurlijk.
Hoe dan?
Hoe kan je nuances aanbrengen bij een team dat de sterren van de hemel speelt, makkelijk scoort en uitstekend verdedigd? Hoe kan je uberhaupt nuances aanbrengen bij supporter zijn van een club?
Als je het zo wilt hebben, dan zijn we allemaal supporter van feyenoord, psv of ajax. Want ja, over de gehele geschiedenis gezien presteren zij het beste...
pi_30598712
Er gaan geruchten dat de scheids omgekocht is voor vanmiddag, ben benieuwd wat t word
pi_30598865
Een omgekochte scheidsrechter zou AZ ook niet tegen kunnen houden.
That's all folks!
pi_30599082
True

zin om arveladze live op tv te zien

az gaat er keihard overheen
pi_30599096
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:00 schreef kikoooooo het volgende:
Er gaan geruchten dat de scheids omgekocht is voor vanmiddag, ben benieuwd wat t word
Zeker van www.omgekochtescheidsrechter.nl
pi_30599280
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:15 schreef LuukBes het volgende:

[..]

[onnozel]
doet die site het bij jullie ook niet?
[/onnozel]
pi_30599754
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:12 schreef xFriendx het volgende:
Vandaag de AZ-krant weer binnengekregen. Ik dacht eerst dat het eenmalig zou zijn, maar nee. Een erg leuk initiatief. Zo krijgen mensen wellicht wat meer binding met AZ. Ik krijg ook sterk de indruk dat AZ een vaste grote speler (nationaal en internationeel) wil worden en blijven.
vond de nacompetitiekrant van Telstar, diet ik een paar maanden geleden op de deurmat kreeg, een stuk leuker en interessanter dan het krantje van de grote buur.....
volgende wedstrijden:
pi_30599766
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:15 schreef LuukBes het volgende:

[..]

neen.

de meeste bookmakers bieden om die reden az ook niet aan vandaag
pi_30602179
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 18:01 schreef endr0me het volgende:

1 ernstige blessure van Arveladze en AZ zakt in, dat is al in elke wedstrijd de bepaler geweest
Wat een onzin. Zonder Arveladze is het gewoon weer hetzelfde team als vorig jaar(ongeveer), en kijk maar hoe ze het vorig jaar deden....
Arveladze is gewoon enkel een positieve toevoeging, zonder hem gaat het misschien minder goed, maar inzakken...nee..
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_30602215
Zelf àls de scheids is omgekocht zien grensrechters ook vaak een hoop! AZ wint vanmiddag glansrijk!
pi_30602339
AZ heeft nog niet tegen een fatsoenlijke club gespeeld, dus wacht dat eerst es af voordat je AZ al kampioen rekent
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  donderdag 15 september 2005 @ 14:24:49 #122
23571 Shivan
Rotzooi op me buro
pi_30602395
AZ wint glansrijk

Houden julie voor mij vandaag een topic bij ?

kan ik dat mooi live volgen op me werk
Judoka
pi_30602499
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:22 schreef Jajong het volgende:
AZ heeft nog niet tegen een fatsoenlijke club gespeeld, dus wacht dat eerst es af voordat je AZ al kampioen rekent
Je implicieert toch niet dat Ajax dit seizoen als een 'fatsoenlijke club' gezien moet worden?

De eerste ronde CL doorkomen is voor Ajax een grootse illusie, een realistische fan kan er niet omheen dat ze er absoluut niets van bakken.
pi_30602530
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:00 schreef kikoooooo het volgende:
En waar hangen die geruchten dan rond?
pi_30602556
Ik werd net uitgenodigd om gratis bier te komen drinken bij een of andere presentatie, maar ik kan helaas niet, ik moet natuurlijk de wedstrijd zien!

AZ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')