quote:
hij is erg belangrijk idd, gelukkig is hij op leeftijd en zal hij waarschijnlijk zijn carriere bij az afsluiten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:28 schreef Radegast het volgende:
Kenneth Perez, da's echt DE man van AZ op dit moment (en van vorig seizoen), vind ik. Iedereen heeft het maar over Arveladze maar ik ben echt helemaal wild van deze Deense technicus.
Die zou ik graag bij Ajax zien...
FS moet veel meer nuances aanbrengen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:04 schreef popolon het volgende:
FS moet iets meer nuances aanbrengen maar voor een deel klopt 't wel, de selectie van AZ ziet er gewoon heel goed uit en doet niet onder voor die van Ajax.
Laat ze het nu ook maar eens zien dan.
Hoe dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
FS moet veel meer nuances aanbrengen natuurlijk.
Zeker van www.omgekochtescheidsrechter.nlquote:Op donderdag 15 september 2005 12:00 schreef kikoooooo het volgende:
Er gaan geruchten dat de scheids omgekocht is voor vanmiddag, ben benieuwd wat t word
[onnozel]quote:Op donderdag 15 september 2005 12:15 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Zeker van www.omgekochtescheidsrechter.nl![]()
vond de nacompetitiekrant van Telstar, diet ik een paar maanden geleden op de deurmat kreeg, een stuk leuker en interessanter dan het krantje van de grote buur.....quote:Op woensdag 14 september 2005 11:12 schreef xFriendx het volgende:
Vandaag de AZ-krant weer binnengekregen. Ik dacht eerst dat het eenmalig zou zijn, maar nee. Een erg leuk initiatief. Zo krijgen mensen wellicht wat meer binding met AZ. Ik krijg ook sterk de indruk dat AZ een vaste grote speler (nationaal en internationeel) wil worden en blijven.
neen.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:15 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Zeker van www.omgekochtescheidsrechter.nl![]()
Wat een onzin. Zonder Arveladze is het gewoon weer hetzelfde team als vorig jaar(ongeveer), en kijk maar hoe ze het vorig jaar deden....quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:01 schreef endr0me het volgende:
1 ernstige blessure van Arveladze en AZ zakt in, dat is al in elke wedstrijd de bepaler geweest
Je implicieert toch niet dat Ajax dit seizoen als een 'fatsoenlijke club' gezien moet worden?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:22 schreef Jajong het volgende:
AZ heeft nog niet tegen een fatsoenlijke club gespeeld, dus wacht dat eerst es af voordat je AZ al kampioen rekent
En waar hangen die geruchten dan rond?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:00 schreef kikoooooo het volgende:
Er gaan geruchten dat de scheids omgekocht is voor vanmiddag, ben benieuwd wat t word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |