Wodka maakt het socializen altijd erg makkelijk.... Succes Janetje...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup.. en ik ga even socializen nu.. oehhh... met wodka...
Jah... ik heb ook geen idee wie et is... maar jij weet ook niet wie ik ben dus wat maakt et allemaal uiitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doet toch niemand joh... Janet.. wies da? enzo...
Maar ja.. ik denk ik meld het even...
De brandweerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... ik heb ook geen idee wie et is... maar jij weet ook niet wie ik ben dus wat maakt et allemaal uiit
je doet niet spuiten op een elfquote:
Mwah, als de elf een lekker wijf is vind ik alles prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
je doet niet spuiten op een elf![]()
quote:
elfjes zijn klein en hebben dus een beperkt inkomen jahquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:02 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Mwah, als de elf een lekker wijf is vind ik alles prima.
Daarom spuit je er ook overheen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[..]
elfjes zijn klein en hebben dus een beperkt inkomen jah
Okay, dan is het goedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Daarom spuit je er ook overheen...
Het is alleen vervelend dat d'r vleugeltjes dan zo aan elkaar plakken...quote:
Je zou over haar spuiten, niet op haarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is alleen vervelend dat d'r vleugeltjes dan zo aan elkaar plakken...
Opdrogen in de zon!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is alleen vervelend dat d'r vleugeltjes dan zo aan elkaar plakken...
Ze is niet kaalquote:
En d'r oortjes zijn ook even euhm wennen...quote:
Zijn wel sabbeloortjesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:21 schreef whoops het volgende:
[..]
En d'r oortjes zijn ook even euhm wennen...
Maar ze is wel heel lief hoor!
D'r is wat te lang aan die oortjes gesabbelt lijkt het...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zijn wel sabbeloortjes
Oi, we hebben het over een zij
Hoe kan sabbelen nu te lang zijn?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:24 schreef whoops het volgende:
[..]
D'r is wat te lang aan die oortjes gesabbelt lijkt het...
Och jee, jij als vrouw kan de concurentie natuurlijk weer even niet aan...
Sabbelen duurt te lang als (a) de kaken van de sabbelaar lam zijn of (b) het te sabbelen lichaamsdeel er gerimpeld uit gaat zien...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoe kan sabbelen nu te lang zijn?
Ik doe niet mee aan concurrentie
Ik weet wat ik waard ben
(a) Oefening baart kunstquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Sabbelen duurt te lang als (a) de kaken van de sabbelaar lam zijn of (b) het te sabbelen lichaamsdeel er gerimpeld uit gaat zien...
En euhm, kan je tippen aan een vrouw met vleugels dan?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
(a) Oefening baart kunst
(b) Dat is dan geen sabbelen maar uitrekken
Lievie ik ben een engel
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:34 schreef whoops het volgende:
[..]![]()
Als je net als een elfje al sabbelend boven m'n bed kan blijven zweven ben je echt de ideale vrouw...
Sabbelen wel btwquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bummer
Ik kan niet zweven
Maar, wat heb je nou aan zweven?
Zweven is leuk als je er mee om weet te gaan maar echt handig is het niet ofzo...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bummer
Ik kan niet zweven
Maar, wat heb je nou aan zweven?
Sabbelen...quote:
Het wolkengevoelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Zweven is leuk als je er mee om weet te gaan maar echt handig is het niet ofzo...
Maar je bent nooit te oud om wat te leren toch? Je hebt je lengte in ieder geval al mee...
* Zuurtje geeft aan whoopsquote:
quote:
* Verzuurt gezicht trekt...quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:41 schreef whoops het volgende:
[..]De PH is altijd I als je kan zweven...
Die zijn echt lekker btwquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:42 schreef whoops het volgende:
[..]
* Verzuurt gezicht trekt...
[afbeelding]
Oui, le bon bonbon napoleon...quote:
Beetje bijten isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:42 schreef whoops het volgende:
B.t.w... Ik bijt altijd (ook op zuurtjes)...
Geen idee hoe die dingen heten, maar ik zuig er graag opquote:
Het nadeel van het bijten op snoep is dat het ongezond voor je tanden is.... Kregen je tanden ook maar gewoon blauwe plekken...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beetje bijten is
Ook op zuurtjes
Als iets lekker is maakt het qua zuigen niet uit hoe het heet...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen idee hoe die dingen heten, maar ik zuig er graag op
Bekijk het van het zonnige zijde, als wij bijten hebben de tandartsen werkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Het nadeel van het bijten op snoep is dat het ongezond voor je tanden is.... Kregen je tanden ook maar gewoon blauwe plekken...![]()
Ben je blij dat je er weer even kan posten, jongen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:47 schreef Duncan-Death het volgende:
PUB spammen voor een avondje doet je goed.
Wandelze en slaap lekker!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bekijk het van het zonnige zijde, als wij bijten hebben de tandartsen werk
Ik ga de pup uitlaten en daarna slapen, trusten voor zometeen whoops
Tot morgen ofzo
Ook voor jou een goeie nacht cquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:47 schreef Duncan-Death het volgende:
PUB spammen voor een avondje doet je goed.
Ijsmeis heeft beloofd me niet aan te geven.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Ben je blij dat je er weer even kan posten, jongen?
Slaapze PS.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ook voor jou een goeie nacht c
Whehe... Ze zit daar prima op d'r plek dus...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:49 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ijsmeis heeft beloofd me niet aan te geven.
Excactemundo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:50 schreef whoops het volgende:
[..]
Whehe... Ze zit daar prima op d'r plek dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |