Dat spreek je volgens mij uit als iets van:quote:
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:22 schreef Pingwingei het volgende:
Wat betekent het dan?
www.freetranslations.comquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Ik weet alleen de uitspraak een beetje, het vertalen laat nog even op zich wachten
Zeg rpp ... we zouden voor BeF nummertje 171 mijn topic gebruiken ... Ik ben nu teleurgesteld en verdrietig ...quote:
Daar moet je mij niet op aankijken. Ik heb tegen deze TT ge-ageerd, maar het werd zonder boe of ba terzijde geschoven!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:12 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Zeg rpp ... we zouden voor BeF nummertje 171 mijn topic gebruiken ... Ik ben nu teleurgesteld en verdrietig ...
En de B dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:27 schreef ElCondor het volgende:
BeF commin'right up! Twee kaassoufles in de bak gegooit zojuistSMEK
Wie is hier verdomme modjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar moet je mij niet op aankijken. Ik heb tegen deze TT ge-ageerd, maar het werd zonder boe of ba terzijde geschoven!
Effe doorgaan, dan kan je die er zo ingooienquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:00 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Wie is hier verdomme modje!!! Ik had een top TT en dit is ook zo aan de kant geschoven
!!
*Scheld zus, scheld zo!* *Blaat hier, blaat daar* *quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Effe doorgaan, dan kan je die er zo ingooien
Je hebt een goed punt. Je avatar is iets minder daarentegenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:01 schreef Falco het volgende:
Vanavond is het weer dinsdagavond, tijd voor bier jongens!
Op de goeie weg mên!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:07 schreef Brilaap het volgende:
[..]
*Scheld zus, scheld zo!* *Blaat hier, blaat daar* *hier,
daar!*
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt een goed punt. Je avatar is iets minder daarentegen
[..]
Op de goeie weg mên! [afbeelding]
Amenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:09 schreef Duncan-Death het volgende:
Amen jackson, amen.
Hoe bedoel je 2 nieuwe nummers...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:11 schreef Duncan-Death het volgende:
Moah, 2 nieuwe nummers online gegooit en bier aan het drinken.
Neuh, een kloon van iemand.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 2 nieuwe nummers...
je ben een producer?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:15 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Neuh, een kloon van iemand.
Iets met Cquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:15 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Neuh, een kloon van iemand.
hoiquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:20 schreef Janetje het volgende:
Ikbenbijiemandandersendoodevendetijddooreenikleefnogpostteplaatsen post
Dan weten we datquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:20 schreef Janetje het volgende:
Ikbenbijiemandandersendoodevendetijddooreenikleefnogpostteplaatsen post
Enen kiek'nquote:
..xm...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:20 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
U wint de koelkast!
Ik meld het alsnog eventjes: Bier! 14.xm!
Ja fijn is dat he?quote:
Met een hamer op slaan.. wat hoor je dan?quote:
ik maakte me geen zorgen om je hoor maar het is okequote:
Ik denk eerder "ik ben een kiekesplat"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met een hamer op slaan.. wat hoor je dan?
Tok..
Spletter...!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:25 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik denk eerder "ik ben een kiekesplat"
Doet toch niemand joh... Janet.. wies da? enzo...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:25 schreef jackson het volgende:
[..]
ik maakte me geen zorgen om je hoor maar het is oke
Maar je zit dus bij iemand anders?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doet toch niemand joh... Janet.. wies da? enzo...
Maar ja.. ik denk ik meld het even...
40-love..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:29 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ach, beter dan tennissen toch?
Honkbal daarentegen.![]()
Jup.. en ik ga even socializen nu.. oehhh... met wodka...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:30 schreef whoops het volgende:
[..]
Maar je zit dus bij iemand anders?
Später!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
40-love..
ehmm.. never mind..
Ick goa wieder..Loaters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |