Oh Faat, dat is echt niet goed. Denk je dat er meteen een slikfoto gemaakt moet worden? Misschien is het al voldoende als er iets uit je bandje gehaald wordt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:43 schreef Faat het volgende:
[..]
Hoi DuchessX, ik zal je vertellen dat ik niet eens terug durf te gaan, ik begin helemaal te trillen als
ik eraan denk weer daar op die tafel met dat vieze "cementdrankje".....ik ga noooooit meer (denk ik)
Het stomme is dat ze dus dmv röntgen gecontroleerd hebben of er nog vloeistof langs de band
kon en dat kon makkelijk volgens hen. Het heeft me best nog wel wat overtuigingskracht gekost
om ze duidelijk te maken dat slechts de helft van wat "normaal" is bijna niet te verdragen was.
Voordat ik wegging, is me zeker nog 4 keer gevraagd of ik écht zeker wist dat er niet MEER in
de band moest. Gelukkig heb ik me niets aan laten praten, maar het voelt allemaal wel heel raar.
Lijkt wel alsof ik eigenlijk nooit een maagbandje heb gehad, alsof er een "geintje" met me uit is
gehaald en ik nu voor het eerst voel hoe het is als je maag "afgeknepen" wordt.
Ik neem de tip van het uitdrogen wel goed ter harte, ben blij dat je het zegt, want ik had daar nog
niet eens bij stilgestaan. In heb nu de afgelopen 36 uur 2 vloeibare maaltijden naar binnen weten
te krijgen van 200 ml en 1 kopje koffie (Senseo is volgens mij nog niet eens 200 ml) maar dat is idd
veel te weinig. Ik zal eens kijken wat ik daar vandaag aan kan veranderen. Vreemd genoeg doet
water me teveel pijn, heb vanochtend een slokje geprobeerd, maar dat komt als een baksteen aan.
Er is al een slikfoto gemaakt en dat zag er allemaal prima uitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:25 schreef DuchessX het volgende:
Oh Faat, dat is echt niet goed. Denk je dat er meteen een slikfoto gemaakt moet worden? Misschien is het al voldoende als er iets uit je bandje gehaald wordt?
Je dient minimaal 1,5 liter vocht binnen te krijgen per dag trouwens.
Faat, ik zou graag uitgebreider met je willen praten, zou je mij willen mailen?
DuchessX at gmail punt com
Sterkte en pas op jezelf!!!!!
Dit had een tekst van mij kunnen zijn, ik snap zo goed wat je bedoelt dat het pijn doetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:19 schreef Funnie het volgende:
En ach bewondering.. Ik voel mijzelf momenteel best wel een slapjanus. Dat ik het nu niet op eigen kracht kan, ondanks dat ik al zoveel kwijt was geraakt. Want believe me, dat ik nu aankom is mijn eigen fout, met daarbij de willekeurigheid van wat ik wel en niet kan verdragen!. Alle gebeurtenissen keer op keer heeft best wel veel van mij gevergt.
Hier wil ik graag even mijn duimen voor draaien, ik hoop heel erg dat het geen atrose is wijffiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:19 schreef Funnie het volgende:
Zonder dat ik het mij eigenlijk bewust was. Maar dat begint er nu uit te komen. Ik zit nu ook bij de reumatoloog, en hb vandaag foto's laten maken. Omdat ze vermoeden dat ik vervroegde artrose heb (plz duim met mij mee dat het niet zo is!!)
Zo heb ik ook nog wel een "leuk" voorbeeld, maar vind het nu even niet gepast om weer met eenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:19 schreef Funnie het volgende:
Ik zit hier nu heel erg dubbel. Ik wil me groot houden. Maar dat is momentel best wel moeilijk. Ik heb gewoon erg veel pijn. Altijd aan mijn dikzijn gewetenEn nu is waarschijnlik dan die artrose als gevolg van hypermobiliteit.
Die angst is goed, hoe erg ook. Het sterkt je in je beslissing en de zwakke(re) momenten horen erquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:19 schreef Funnie het volgende:
En daarnaast zie ik echt tegen deze operatie op. Maar ik weet wel dat ik hem voor 100% zeker wil laten doen. Maar toch..ben heel erg bang!
Ik ga even wat anders doen. Voordat ik begin te![]()
Wow, dat is volgende week al. Aan de ene kant wel lekker, want als je nu een brief zou krijgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:42 schreef Funnie het volgende:
En toen had ik dus de brief ontvangen vanmiddag voor ik op verjaardag ging. Dames ik kruip even voor. Vrijdag 2 september word ik geopereerd.
Verder slaan dus de zenuwen nog verder toe. Ik hoop dat het snel achter de rug is. En ik ga idd maar eens afscheid nemen van mijn maagband.allemaal
Nog steeds niet helemaal rond dus Troel? Vreselijk irritant zeg, maar wel mooi dat je alles aan blijftquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:45 schreef Troel het volgende:
Ik ben vanmiddag naar de huisarts geweest (eigen huisarts met vakantie, dus die van mijn ouders). Die staat ook volledig achter mijn keuze en vindt het erg moedig. Ze zullen hun best gaan doen voor een spoedafspraak bij een obesitasarts hier in Nederland, om te kijken of er dan meer te regelen valt met de verzekeringen.
(Want wat als je ineens 10 dagen op de IC ligt, dan moet je een extra hypotheek nemen om dat te kunnen betalen)
Ohw ja galstenen, ook zo'n leuke bijkomstigheid bij afvallen. Iedereen maar roepen dat hetquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb mijn galstenen ook nog ergens liggen in een potje
Ik kreeg ze niet van het lijnen, maar gewoon op mijn 34e net als de rest van de familiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:13 schreef Faat het volgende:
Ohw ja galstenen, ook zo'n leuke bijkomstigheid bij afvallen. Iedereen maar roepen dat het
zo gezond zou zijn om af te vallen. Maar mooi dat ik geen galstenen had voor mijn lijnen.
Ik weet niet meer precies hoe het zit, maar door het lijnen krijg je die krengen als presentje erbij![]()
Ik zou ze mooi door de wc spoelen Rewimo, opgeruimd staat netjes [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |