abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2005 @ 15:44:13 #51
43556 miss_dynastie
pi_29959071
Ja, Faat, maar dan heb je wel een stuk meer kleren voor hetzelfde geld
Een basisgarderobe in een grote maat is een heel stuk duurder dan die in een kleinere maat, als je er dan zelf voor gaat kiezen meer te kopen, is het leuk, maar niet nodig
  donderdag 25 augustus 2005 @ 16:05:04 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_29959867
Zelfs als ik twee shirtjes in een kleine maat zou kopen en die aan elkaar zou naaien, dan ben ik goedkoper uit dan een groot shirt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:16:00 #53
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_29966691
Oké dan, ik geef toe ik ben erg kooplustig met kleding, ongeacht welke maat ik heb
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 augustus 2005 @ 19:18:57 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29966815

Ik denk dat ik dat ook ga worden, moet toch erg lekker zijn als je zomaar overal iets kunt kopen wat ook meteen past
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_29969134
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 07:43 schreef Faat het volgende:

[..]

Hoi DuchessX, ik zal je vertellen dat ik niet eens terug durf te gaan, ik begin helemaal te trillen als
ik eraan denk weer daar op die tafel met dat vieze "cementdrankje".....ik ga noooooit meer (denk ik)

Het stomme is dat ze dus dmv röntgen gecontroleerd hebben of er nog vloeistof langs de band
kon en dat kon makkelijk volgens hen. Het heeft me best nog wel wat overtuigingskracht gekost
om ze duidelijk te maken dat slechts de helft van wat "normaal" is bijna niet te verdragen was.
Voordat ik wegging, is me zeker nog 4 keer gevraagd of ik écht zeker wist dat er niet MEER in
de band moest. Gelukkig heb ik me niets aan laten praten, maar het voelt allemaal wel heel raar.

Lijkt wel alsof ik eigenlijk nooit een maagbandje heb gehad, alsof er een "geintje" met me uit is
gehaald en ik nu voor het eerst voel hoe het is als je maag "afgeknepen" wordt.

Ik neem de tip van het uitdrogen wel goed ter harte, ben blij dat je het zegt, want ik had daar nog
niet eens bij stilgestaan. In heb nu de afgelopen 36 uur 2 vloeibare maaltijden naar binnen weten
te krijgen van 200 ml en 1 kopje koffie (Senseo is volgens mij nog niet eens 200 ml) maar dat is idd
veel te weinig. Ik zal eens kijken wat ik daar vandaag aan kan veranderen. Vreemd genoeg doet
water me teveel pijn, heb vanochtend een slokje geprobeerd, maar dat komt als een baksteen aan.
Oh Faat, dat is echt niet goed. Denk je dat er meteen een slikfoto gemaakt moet worden? Misschien is het al voldoende als er iets uit je bandje gehaald wordt?
Je dient minimaal 1,5 liter vocht binnen te krijgen per dag trouwens.

Faat, ik zou graag uitgebreider met je willen praten, zou je mij willen mailen?
DuchessX at gmail punt com

Sterkte en pas op jezelf!!!!!
#geen
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:42:18 #56
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_29969805
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:25 schreef DuchessX het volgende:
Oh Faat, dat is echt niet goed. Denk je dat er meteen een slikfoto gemaakt moet worden? Misschien is het al voldoende als er iets uit je bandje gehaald wordt?
Je dient minimaal 1,5 liter vocht binnen te krijgen per dag trouwens.

Faat, ik zou graag uitgebreider met je willen praten, zou je mij willen mailen?
DuchessX at gmail punt com

Sterkte en pas op jezelf!!!!!
Er is al een slikfoto gemaakt en dat zag er allemaal prima uit

Als het me trouwens lukt om het halve kopje koffie dat hier naast mijn PC staat nog naar binnen
te werken zit ik op 1 liter vocht vandaag en 2 ieniemieniehapjes gestoofde vis.

Hoe je het ook wendt of keert afvallen gaat iig lukken nu
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_29974102
ja, maar ja dat is op deze manier denk ik niet de bedoeling. Maar ik snap het eigenlijk ook weer wel..

En ja kleding.. Hmm.. Ik heb erg veel. Maar ook nog erg veel wat ik niet pas. En daar wil ik toch echt graag een keer in kunnen. Ik lijk soms wel koop verslaafd, want als ik nu een leuke broek zie voor 5 euro in mijn maat. Ja dan kan ik het niet laten om het niet te doen. Het heeft zijn nadelen dus

En ach bewondering.. Ik voel mijzelf momenteel best wel een slapjanus. Dat ik het nu niet op eigen kracht kan, ondanks dat ik al zoveel kwijt was geraakt. Want believe me, dat ik nu aankom is mijn eigen fout, met daarbij de willekeurigheid van wat ik wel en niet kan verdragen!. Alle gebeurtenissen keer op keer heeft best wel veel van mij gevergt. Zonder dat ik het mij eigenlijk bewust was. Maar dat begint er nu uit te komen. Ik zit nu ook bij de reumatoloog, en hb vandaag foto's laten maken. Omdat ze vermoeden dat ik vervroegde artrose heb (plz duim met mij mee dat het niet zo is!!)

Ik zit hier nu heel erg dubbel. Ik wil me groot houden. Maar dat is momentel best wel moeilijk. Ik heb gewoon erg veel pijn. Altijd aan mijn dikzijn geweten En nu is waarschijnlik dan die artrose als gevolg van hypermobiliteit. En daarnaast zie ik echt tegen deze operatie op. Maar ik weet wel dat ik hem voor 100% zeker wil laten doen. Maar toch..ben heel erg bang!

Ik ga even wat anders doen. Voordat ik begin te
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:54:57 #58
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_29975762
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:19 schreef Funnie het volgende:
En ach bewondering.. Ik voel mijzelf momenteel best wel een slapjanus. Dat ik het nu niet op eigen kracht kan, ondanks dat ik al zoveel kwijt was geraakt. Want believe me, dat ik nu aankom is mijn eigen fout, met daarbij de willekeurigheid van wat ik wel en niet kan verdragen!. Alle gebeurtenissen keer op keer heeft best wel veel van mij gevergt.
Dit had een tekst van mij kunnen zijn, ik snap zo goed wat je bedoelt dat het pijn doet
quote:
Zonder dat ik het mij eigenlijk bewust was. Maar dat begint er nu uit te komen. Ik zit nu ook bij de reumatoloog, en hb vandaag foto's laten maken. Omdat ze vermoeden dat ik vervroegde artrose heb (plz duim met mij mee dat het niet zo is!!)
Hier wil ik graag even mijn duimen voor draaien, ik hoop heel erg dat het geen atrose is wijffie
quote:
Ik zit hier nu heel erg dubbel. Ik wil me groot houden. Maar dat is momentel best wel moeilijk. Ik heb gewoon erg veel pijn. Altijd aan mijn dikzijn geweten En nu is waarschijnlik dan die artrose als gevolg van hypermobiliteit.
Zo heb ik ook nog wel een "leuk" voorbeeld, maar vind het nu even niet gepast om weer met een
Faat-ding aan tekomen, vertel ik je andere keer wel
quote:
En daarnaast zie ik echt tegen deze operatie op. Maar ik weet wel dat ik hem voor 100% zeker wil laten doen. Maar toch..ben heel erg bang!

Ik ga even wat anders doen. Voordat ik begin te
Die angst is goed, hoe erg ook. Het sterkt je in je beslissing en de zwakke(re) momenten horen er
echt bij. Tranen moet je gewoon lekker laten gaan joh, is toch niemand die door zijn schermpje heen
kan kijken hier en je ziet. Kan je momenteel alleen maar een megadikke knuffel geven en zou zeggen
ga vanavond effe wat leuks doen voor jezelf. Eventueel zelfs met wat lekkers erbij en neem daar
dan beetje ritueel afscheid van, zo van na de volgende operatie zie ik jou nooit meer terug ofzo

Ik weet niet of dat voor jou werkt, heeft het voor mij wel gedaan......ooit heel lang geleden.

Sterkte Funnie
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_29980050
Heel erg bedankt Faat voor je reactie.

Mijn tranen heb ik even bewaard tot iedereen (voornamelijk de kids) naar bed waren.
Ik ben wel heel erg blij met je reactie. Sterkt mij toch wel weer wat.

Je mag het trouwens wel gewoon over jouw faat dingen hebben hoor! Wil wel weten wat en hoe bij jou!

Ik ga nog tot de operatie lekker vaak in bad en onder de douche met mijn Lush spulletjes. De ene keer helpt het, de andere keer niet. Maar voor de momenten dat het wel werkt. Daar doen we het dan maar voor.

jij ook verder sterkte overal mee
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 augustus 2005 @ 07:26:13 #60
13151 crew  Rewimo
pi_29984992
Funnie, ik duim mee dat het geen artrose is (heb zelf een versleten teengewricht gehad en nu is nummer twee ook lekker bezig ). Dat is vreselijk pijnlijk.

Huil maar eens lekker uit, dat helpt vaak (alleen wil je dat inderdaad niet waar anderen bij zijn, zeker je kinderen niet)

Faat, post gerust wat je kwijt wilt. Er horen ook een hoop tegenvallende dingen bij operaties als wij ondergaan (hebben) en ik vind niet dat je die moet verzwijgen, integendeel. Ook niet als het er zijdelings mee te maken heeft. Of als je gewoon even je verhaal wilt doen over iets anders
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_29985401
Funnie sterkte
#geen
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 08:43:48 #62
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_29985514
Goedemorgen meiden

Nee, het was meer dat Funnie schreef over dat haar misschien-atrose-klachten altijd geweten
zijn aan haar "dikzijn" en ik niet daar dwars doorheen wilde met nou wat ik heb meegemaakt...

Nu weer een dag later twijfel ik eigenlijk of ik dit verhaal van mij wel op Fok moet zetten, ben over
het algemeen altijd wel vrij open hier en heb eigenlijk geen geheimen ofzo. Maar ondanks dat ik
me in dit topic redelijk veilig voel tussen jullie en dingen post die ik eerder nooit heb gepost blijft
het toch Fok.. Een forum waar de grootste kneuzen rondlopen die dikke mensen zonder pardon
of enig gevoel tot op de grond toe af kunnen branden.

Lees voor de "gein" maar eens een willekeurig klaagbaak topic waarin afgegeven wordt op
dikkerds in de bus of op het strand ofzo. Ik ben momenteel een beetje aan het struinen over
jullie sites, weblogs e.d. Heb van DuchessX ook paar linkjes ontvangen en kijk wel even waar
ik de wat meer privé drama's ga posten als ik zin heb om daar eens over te schrijven.

Voorlopig richt ik me nu even op mezelf en het voldoende drinken, ben gisteren gelukkig tot
1250 ml vocht gekomen en hoop dat vandaag te verbeteren tot in ieder geval anderhalve liter.

Het lijkt allemaal iets beter te voelen vandaag dus ik hoop dat dit doorzet en de pijn langzaam
verdwijnt. Heb nu na het drinken van een glas een beetje misselijk gevoel, terwijl ik gisteren na
het drinken van mijn eerste glas nog helse pijnen had. Wellicht begin ik nu op dag 3 wat te wennen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:23:27 #63
13151 crew  Rewimo
pi_29987271
Dat zou heel goed kunnen natuurlijk, dat je een paar dagen nodig hebt om te wennen aan het nieuwe volume. Ik hoop dat het doorzet en dat je je steeds beter gaat voelen Misschien scheelt het als je wat minder achter elkaar drinkt?

Wat dat afbranden van dikke mensen betreft heb je helemaal gelijk. Maar dat zegt meer over degenen die dat doen dan over dikke mensen
pi_30003293
En toen had ik dus de brief ontvangen vanmiddag voor ik op verjaardag ging. Dames ik kruip even voor. Vrijdag 2 september word ik geopereerd.

Verder slaan dus de zenuwen nog verder toe. Ik hoop dat het snel achter de rug is. En ik ga idd maar eens afscheid nemen van mijn maagband.

allemaal
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:27:17 #65
13151 crew  Rewimo
pi_30006194
Lekker snel zeg, Funnie! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent maar zoals het nu gaat is het ook niks hè...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:45:51 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_30006773
Ik ben vanmiddag naar de huisarts geweest (eigen huisarts met vakantie, dus die van mijn ouders). Die staat ook volledig achter mijn keuze en vindt het erg moedig. Ze zullen hun best gaan doen voor een spoedafspraak bij een obesitasarts hier in Nederland, om te kijken of er dan meer te regelen valt met de verzekeringen.

(Want wat als je ineens 10 dagen op de IC ligt, dan moet je een extra hypotheek nemen om dat te kunnen betalen)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:47:28 #67
13151 crew  Rewimo
pi_30006830
Dat zou mooi zijn, Troel. En misschien dat je ouders zich er dan ook wat beter mee kunnen verzoenen (je moeder met name).
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:57:07 #68
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30007171
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:42 schreef Funnie het volgende:
En toen had ik dus de brief ontvangen vanmiddag voor ik op verjaardag ging. Dames ik kruip even voor. Vrijdag 2 september word ik geopereerd.

Verder slaan dus de zenuwen nog verder toe. Ik hoop dat het snel achter de rug is. En ik ga idd maar eens afscheid nemen van mijn maagband.

allemaal
Wow, dat is volgende week al. Aan de ene kant wel lekker, want als je nu een brief zou krijgen
dat je bij wijze van spreken 2 december zou worden geopereerd is ook zoiets. Maar pfff komende
vrijdag is ook wel supersnel. Kun je wel komende week voor leuke pyjamaatjes gaan shoppen

Funnie, misschien een gek idee, maar zou je de band niet mee kunnen krijgen ter herinnering?
Ik weet niet of je daar al aan gedacht heb, maar schiet me zo ineens te binnen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:59:18 #69
13151 crew  Rewimo
pi_30007238
Ik heb mijn galstenen ook nog ergens liggen in een potje
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:04:11 #70
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30007383
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:45 schreef Troel het volgende:
Ik ben vanmiddag naar de huisarts geweest (eigen huisarts met vakantie, dus die van mijn ouders). Die staat ook volledig achter mijn keuze en vindt het erg moedig. Ze zullen hun best gaan doen voor een spoedafspraak bij een obesitasarts hier in Nederland, om te kijken of er dan meer te regelen valt met de verzekeringen.

(Want wat als je ineens 10 dagen op de IC ligt, dan moet je een extra hypotheek nemen om dat te kunnen betalen)
Nog steeds niet helemaal rond dus Troel? Vreselijk irritant zeg, maar wel mooi dat je alles aan blijft
pakken en niet bij de pakken neergaat zitten. Ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken

Haha merken jullie de positieve tendens in mijn posten, ik heb sinds vanavond minder pijn

Het afschuwelijke scherpe is eraf en er is nu alleen nog maar een onaangenaam gevoel aanwezig,
maar dat kan ik redelijk handelen. Vandaag nu de rest van mijn gestoofde visje van gisteren gegeten
en 3 rijstwafels en ik zit lekker vol. Wat een dieet Kon ik dat mijn hele leven maar volhouden zeg..
dan zou er nog ruimte over blijven voor een zakje chips ook

Drinken gaat redelijk tot goed en vitaminebrouwsel ook vanaf vandaag gaan slikken ivm het tekort
dat ik met deze hoeveelheden ga oplopen. Ik voel me momenteel eigenlijk best tevreden
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:13:51 #71
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_30007675
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb mijn galstenen ook nog ergens liggen in een potje
Ohw ja galstenen, ook zo'n leuke bijkomstigheid bij afvallen. Iedereen maar roepen dat het
zo gezond zou zijn om af te vallen. Maar mooi dat ik geen galstenen had voor mijn lijnen.

Ik weet niet meer precies hoe het zit, maar door het lijnen krijg je die krengen als presentje erbij

Ik zou ze mooi door de wc spoelen Rewimo, opgeruimd staat netjes
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_30007687
Funnie wat snel al. Maar wel fijn voor je, ook al is het even slikken denk ik als je zo defenitief die datum op papier ziet

Troel fijn dat die huisarts meewerkt joh
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:04:01 #73
13151 crew  Rewimo
pi_30009209
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 20:13 schreef Faat het volgende:
Ohw ja galstenen, ook zo'n leuke bijkomstigheid bij afvallen. Iedereen maar roepen dat het
zo gezond zou zijn om af te vallen. Maar mooi dat ik geen galstenen had voor mijn lijnen.

Ik weet niet meer precies hoe het zit, maar door het lijnen krijg je die krengen als presentje erbij

Ik zou ze mooi door de wc spoelen Rewimo, opgeruimd staat netjes [afbeelding]
Ik kreeg ze niet van het lijnen, maar gewoon op mijn 34e net als de rest van de familie Hoezo erfelijk bepaald?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:04:50 #74
13151 crew  Rewimo
pi_30009231
Fijn dat je je inderdaad lekkerder voelt, Faat. En met zo'n dieet zal het wel lekker snel gaan weer met afvallen Geen honger?
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:10:30 #75
43556 miss_dynastie
pi_30009402
Fun, wat snel al
Dikke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')