ach.. je krijgt wel veel aandacht enzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:07 schreef Saarah het volgende:
[..]
euhm... euhm... euhm... moeilijke vraag, hoe bevalt het jou dan
helaas is niet alle aandacht even goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Moet ik haar even 'ontgroenen'?![]()
quote:
Dat dacht ik dus toen ik je vorige reactie lasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
helaas is niet alle aandacht even goed
Wat voor aandacht is wel goed?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
helaas is niet alle aandacht even goed
heb nog geen zin om te gaan slapenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat doe jij nog zo laat op dan meissie
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:11 schreef Saarah het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus toen ik je vorige reactie las
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:11 schreef Saarah het volgende:
[..]
heb nog geen zin om te gaan slapen
Owja, nog ff mijn fb foto's terug zetten, khad ze gewist na die banquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
die reacties van: ik heb je fb net gezien..![]()
heejquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heyik kom weer eens even langs wippen
Jij bent toch niet Sara Raats hoop ik? Wat is het trouwens met Belgen en de naam Sara of Sarah, ik ben in Nederland nog nooit een 'Sarah' tegengekomen.quote:
Nope ik ben niet Sara Raats.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:16 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jij bent toch niet Sara Raats hoop ik? Wat is het trouwens met Belgen en de naam Sara of Sarah, ik ben in Nederland nog nooit een 'Sarah' tegengekomen.![]()
*Foto gecheckt en bevestigd: je bent niet Sara Raats, die was veel lelijker en liet veel meer vleeswaar zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:18 schreef Saarah het volgende:
[..]
Nope ik ben niet Sara Raats.
In België bestaat zowel Sara als Sarah, ik vind die laatste mooier(en zo noem ik dus ook
)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
*Foto gecheckt en bevestigd: je bent niet Sara Raats, die was veel lelijker en liet veel meer vleeswaar zien.![]()
Ik ben wel de echte gabrielquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
*Foto gecheckt en bevestigd: je bent niet Sara Raats, die was veel lelijker en liet veel meer vleeswaar zien.![]()
slaapwelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:35 schreef Imberr het volgende:
ik ga ook slapenmorgen drukke dag
truste
Ik zag je post te laat..quote:
Haha ik heb nog tot de 9e vakantiequote:
Beste MMaRsu,quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:40 schreef MMaRsu het volgende:
Beste Gabry,
hierbij wil ik mij graag inschrijven voor het PUB genootschap.
Mvg,
MMaRsu
Hartelijk dankquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:44 schreef Gabry het volgende:
[..]
Beste MMaRsu,
Wij danken u voor het tonen van interese.
Uw aanmelding word nu verwerkt door de administratie afdeling.
U krijgt binnen 3 weken een brief over het besluit waarin staat of u bij het genootschap bent aangenomen.
mvg,
Gabry
premium poster
Moet je niet doenquote:
Je kan ook gewoon liedjes gaan downloaden ofzo..quote:
Tja ik kan er ook weinig aan doenquote:
ja... dat kan ik wel gaan doen, hoewel ik dr al best veel heb maarja is ni ergquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:51 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon liedjes gaan downloaden ofzo..
It worx for me![]()
Mafzequote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:55 schreef Duncan-Death het volgende:
Zo, den avond begint.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:55 schreef Duncan-Death het volgende:
Zo, den avond begint.
Scooter?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
Krijg je van dat lange douchen he. Crap morgen mijn theorie leren
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:58 schreef Duncan-Death het volgende:
Alle wijven gaan weer maffen hoor.
Wat typerend.
Ik dacht dat je 16 was ofzoquote:
jij bent gewoon de botte man die niet mee het bed ingaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:58 schreef Duncan-Death het volgende:
Alle wijven gaan weer maffen hoor.
Wat typerend.
Waarom quote je iemand z'n ik ga slapen post en reageert er niet op?quote:
RRRrrr , 2 maanden dan wil ik mijn rebewijs hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:59 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 16 was ofzo![]()
Ik mag volgende maand afrijden <> auto![]()
Tuurlijk ga ik wel mee, maar niet de hele nacht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:59 schreef BObNL het volgende:
[..]
jij bent gewoon de botte man die niet mee het bed ingaat![]()
ohw sorry had je dat gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:59 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Waarom quote je iemand z'n ik ga slapen post en reageert er niet op?
je stapt later het bed weer uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:00 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik wel mee, maar niet de hele nacht.
Das ist schnellquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:59 schreef BObNL het volgende:
[..]
RRRrrr , 2 maanden dan wil ik mijn rebewijs hebben![]()
Top, opgelost.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:00 schreef Saarah het volgende:
[..]
ohw sorry had je dat gezienik drukte te snel op 'Invoeren' en heb hem daarna snel ge-edit
heb al wat lessen achter de rug, en mijn pa is rij instructeur , dus moet best wel wat extra kunnen rijdenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Das ist schnell![]()
Gaan we bij de Fokmeet autoracen met onze nieuwe papiertjes![]()
30 km/u + 50... = 80quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:02 schreef BObNL het volgende:
[..]
heb al wat lessen achter de rug, en mijn pa is rij instructeur , dus moet best wel wat extra kunnen rijden, niet boven de 50kmh te hard he , kennen we weer opnieuw beginne
130 maakt de buurt weer prettig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:04 schreef Gabry het volgende:
[..]
30 km/u + 50... = 80
Ja is best te doen in een woonerf![]()
Ben jij Bob z'n kloon vader?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:05 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
130 maakt de buurt weer prettig.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:05 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
130 maakt de buurt weer prettig.
dacht t alquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:12 schreef MMaRsu het volgende:
Kutmsn werkt niet meer
ik heb geen kloonsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:13 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik ben wel een kloon ja, maar geen famillie van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |