quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je woont niet bij der TLK in de buurt anders kwam ik wel wat brengen
So.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:17 schreef spenky het volgende:
[..]
5 tasje
ZIJN GEWOON 20CENT GEWORDEN!!!!!
Gratis internet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:18 schreef Renesite het volgende:
kut, mijn signaal stopt er mee, pauperburen
13 AH eigen merkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:17 schreef spenky het volgende:
[..]
5 tasje
ZIJN GEWOON 20CENT GEWORDEN!!!!!
Je moet meer drinken dan slaap je goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:18 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb nog volgens mij... maar dan moet ik de kelder in ofzo. En dat houdt in dat ik ff mn muziek moet stop zetten.![]()
En tis me wat laat, kga zo naar bed dus ik pils morgen wel.
hoekem neerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:18 schreef Renesite het volgende:
het internet kapt steeds, rotburen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan moet je nieuwe halen
fuckin duur... van 16 cent naar 20cent... ze zijn niet eens zo super... bij de Bijenkorf zijn ze gvd gratisquote:
kan ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef Imberr het volgende:
[..]krijg ik niet mee enzo... ik laat men moeder wel nieuw kopen
![]()
dan nemen ze een tasje van de bijenkorf meequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef spenky het volgende:
[..]
fuckin duur... van 16 cent naar 20cent... ze zijn niet eens zo super... bij de Bijenkorf zijn ze gvd gratis![]()
Ik koop die tasje nooit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef spenky het volgende:
[..]
fuckin duur... van 16 cent naar 20cent... ze zijn niet eens zo super... bij de Bijenkorf zijn ze gvd gratis![]()
Yep, laatste paar dagen hang ik wel vaak in de stad rond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet meer drinken dan slaap je goed
BTW kom jij vaak in de stad ?
Pff, zal wel... Wat is er daar zoal te doen dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Moet je maar in Nederland wonen. Belgie is saai.
Bier drinken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:21 schreef Saarah het volgende:
[..]
Pff, zal wel... Wat is er daar zoal te doen dan?![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:21 schreef MMaRsu het volgende:
Hoii schatten ik ben er weer
Allemaal dansen van geluk!!!!
heey gast.. ik zag dat je een prijs had gewonnen op de FPquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en ik verveel me en ik wil morgen weer gaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Yep, laatste paar dagen hang ik wel vaak in de stad rond.![]()
Maar t ligt er een beetje aan.Hoezo, was jij nog in de stad vandaag dan?
heejquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:21 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:21 schreef MMaRsu het volgende:
Thanks!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:22 schreef spenky het volgende:
[..]
heey gast.. ik zag dat je een prijs had gewonnen op de FP
Gefeliciteerd![]()
Ik kom toch niet naar die meet, dus kweenie. Imberr kwam ook nog naar de stad, als zij ook komt houden we gewoon een Limburg meet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en ik verveel me en ik wil morgen weer gaan.
Ik zeg morgen een Sittard-Geleen meet houden gaan we gezellig een pilsje drinken
Leren we elkaar al kennen voor de echte meet
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:24 schreef spenky het volgende:
[..]
knoek niet.. die hoeft niet te wegen![]()
dat kan ik liep met zo'n kleine Chinees die ik hebt overgehaald om naar de stad te komen anders was ik alleen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik kom toch niet naar die meet, dus kweenie. Imberr kwam ook nog naar de stad, als zij ook komt houden we gewoon een Limburg meet.. Maar kan t zijn dat ik je heb zien lopen toevallig in de stad iets na 2en?
ik ben morgen ook in Sittard.. kom ik je misschien nog tegenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en ik verveel me en ik wil morgen weer gaan.
Ik zeg morgen een Sittard-Geleen meet houden gaan we gezellig een pilsje drinken
Leren we elkaar al kennen voor de echte meet
omgquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:24 schreef MMaRsu het volgende:
HeatWave kapt zo een prachtige telefoon voor m'n neus weg
[TK] Simlockvrije T-mobile SDA ! + 256MB Minisd + extras
Hmm, dan was jij t niet. Of die chinees was wel erg klein, dan heb ik m mss niet gezien en dan was je t toch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat kan ik liep met zo'n kleine Chinees die ik hebt overgehaald om naar de stad te komen anders was ik alleen.
Eeen Limburg meet is een goed idee
ALs we morgen nou eens een centraal punt nemen voor de ontmoeting voor een Sittard-Geleen meetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben morgen ook in Sittard.. kom ik je misschien nog tegenik ben dan met een hyperactief meisje.. je kan der niet missen
en dan zie je een klein, blond meisje bij der en dat ben ik dan
![]()
Chinees was klein voor zijn 20 jaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, dan was jij t niet. Of die chinees was wel erg klein, dan heb ik m mss niet gezien en dan was je t toch.![]()
de martinitoren!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ALs we morgen nou eens een centraal punt nemen voor de ontmoeting voor een Sittard-Geleen meet
Goed, jij klimt op t dak van t kiosk. Dan kunnen we niet missen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ALs we morgen nou eens een centraal punt nemen voor de ontmoeting voor een Sittard-Geleen meet
2 uur ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Goed, jij klimt op t dak van t kiosk. Dan kunnen we niet missen.![]()
byequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:28 schreef Renesite het volgende:
ikke duik bed in denk ik, laptop is leeg
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:28 schreef Renesite het volgende:
ikke duik bed in denk ik, laptop is leeg
Als ik dan wakker ben.quote:
Ik zet hem in je fotoboekquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Als ik dan wakker ben.
Maar heb je msn, dan geef ik je ff mn gsm nr.![]()
k.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zet hem in je fotoboek
slaapwelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:34 schreef spenky het volgende:
mensen... ut was me een genoegen...
trust
ik laat wel iets achterquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:34 schreef Saarah het volgende:
pffff *heeft uit verveling nog maar 'n paar foto's in haar fotoboek gezet*
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:34 schreef spenky het volgende:
mensen... ut was me een genoegen...
trust
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik laat wel iets achter
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik laat wel iets achter
euhm... euhm... euhm... moeilijke vraag, hoe bevalt het jou danquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:06 schreef Imberr het volgende:
Saarah, hoe bevalt t om 1 van de weinige meisjes te zijn hier?
Moet ik haar even 'ontgroenen'?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:06 schreef Imberr het volgende:
Saarah, hoe bevalt t om 1 van de weinige meisjes te zijn hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |