nope die is me iets te simpelquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:13 schreef Haikuh het volgende:
kheb een gloednieuwe LG L3100, wel met camera, maar geen bluetooth, uitbr.geheugen of mp3..
daar ruil je hem zeker niet tegen hè...
ik wil er juist eentje met win.mobile.
(ps. toestel is gloednieuw .. van 11/8/2005)
omdat ik namelijk de mijne om zeep had geholpen, met het karten, kreeg ik dus een nieuwe
je hebt alleen een extra tzones knop en als je je fone opstart dan zie je tmobile staan verder is alles aan te passenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:13 schreef J0YR1D3R het volgende:
Zit er nog specifieke T-Mobile software op? Of heb je die eraf gehaald, omdat hij ook simlock vrij is. Evt interesse in een Siemens SX1 met 512 MB MMC kaartje, Bluetooth, Camera, MP3/OGG speler en ondersteuning voor AVI/XVID met alle std accesoires en autolader?
kan best dat ik dat was @ GoT jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:56 schreef J0YR1D3R het volgende:
Hm jammer, ik had eerst niet naar je nick gekeken maar dacht ineens later dat ik je wel is op GoT volgens mij voorbij heb zien komen dat je indd een SX1 had. Leuk ding hoorNaja, maybe dat ik hem los verkoop, op zich lijkt het me wel een mooi toestel, aangezien je geen touchscreen hebt als bij een Qtek S100/MDA Compact/etc zodat je dus nog wel gewoon kunt smsen zonder stylus. Voorlopige interesse houdt even op tenzij ik mijn toestel goed kwijt kan.
hehe tja, het heeft alle eisen die jij stelde, en het is ook nog eens een Nokia, en de jouwe is een Q-nogwat? die tmobile dingen dalen gewoon n stuk harder in waarde dan nokia'squote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef Hellrazor het volgende:
de 6230 vind ik niet zo , de ''i'' versie is daarintegen wel interessant
nee bedanktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:56 schreef LaZZ het volgende:
Ik heb nog een Sony Ericcson K700i. Met bluetooth, mp3, camera, internet en al die zooi. Helaas geen uitbreidbaar geheugen.
normaal zou ik hier ja tegen zeggen maar ik wou een ''gewone'' telefoon en dus geen smartphone dus helaasquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:20 schreef micha het volgende:
P900 te ruil met wat lichte gebruiksvlekjes. (verf er licht van af waar je um in je zak doet.) Compleet, met 16MB intern, 32 memory stick, Bluetooth, camera, mp3, internet (opera browser en SE browser).
er is al 190 euro beboden op marktplaatsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:32 schreef DaBuzzzzz het volgende:
170
ik ben op msn geweest maar heb je niet online gezienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:46 schreef .Pas het volgende:
Ok, wordt ik genegeerd? Dan laat maar zitten.
Succes met de verkoop.
okquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:00 schreef MMaRsu het volgende:
Wil hem misschien overnemen, krijg binnenkort geld terug van de verzekering ( vorige telefoon stuk ). Krijg dan 180 euro, daar wil ik mss wel wat geld bijdoen dan.
hoeveel wil je daar voor hebben eventueel?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:46 schreef plastiekbootje het volgende:
eventueel interesse in een s700i van SE ?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
hoeveel wil je daar voor hebben eventueel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door plastiekbootje op 23-08-2005 16:49:47 ]
hij heeft 200 gebodenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:16 schreef MMaRsu het volgende:
aww. Nouja als de deal niet doorgaat laat het me ff weten. Ook wat er geboden is wil ik graag weten want dan kan ik er eventueel overheen gaan
wil je die SX1 evt verkopen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:13 schreef J0YR1D3R het volgende:
Zit er nog specifieke T-Mobile software op? Of heb je die eraf gehaald, omdat hij ook simlock vrij is. Evt interesse in een Siemens SX1 met 512 MB MMC kaartje, Bluetooth, Camera, MP3/OGG speler en ondersteuning voor AVI/XVID met alle std accesoires en autolader?
Klopt, simlock is er inmiddels weer afquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:36 schreef Hellrazor het volgende:
hij is verkocht aan HeatWave
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |