Stond volgens mij gisteren in de krant dat ze klaar zijn met de ring van Antwerpen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:35 schreef Dorus_ het volgende:
Zorg dan wel dat je niet met de spits rond Antwerpen rijdt. Tis echt een teringzooitje daar op t moment...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Stond volgens mij gisteren in de krant dat ze klaar zijn met de ring van Antwerpen.
Het volgende schijnt... na googlen op westerlo en treinstation... Geniaal, ik weet hetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:56 schreef Erasmusch het volgende:
Weet iemand het dichtstbijzijnde treinstation?
quote:Westerlo heeft zelf geen treinstation. De dichtstbijzijnde treinverbinding is via Geel, Herentals en Aarschot. Vanaf deze stations zijn er rechtstreekse bussen naar Westerlo.
dienstregeling op www.b-rail.be
Aarschot hihiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:13 schreef SlamD het volgende:
[..]
Het volgende schijnt... na googlen op westerlo en treinstation... Geniaal, ik weet het
[..]
Netjes. Jij zit toch bij Erasmusch in een team? ASWH 5, dat is het hoogste "veteranenteam".quote:
Das niet moeilijk. Die hoor je daar toch heel slecht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
moet het mogelijk zijn om de F-side te overtreffen
Ik weet dat we groepshoofd zijn.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:24 schreef heiden6 het volgende:
Voor de UEFA Cup wordt toch ook gewerkt met een pot-systeem? Of is het mogelijk elke tegenstander te loten?
Geloof wel dat er zoiets is ja. Zijn enkele geplaatste teams, waaronder Feijenoord, die niet tegen elkaar kunnen spelen. En meen te weten dat er vorig jaar ook met meerdere potten werd geloot...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:24 schreef heiden6 het volgende:
Voor de UEFA Cup wordt toch ook gewerkt met een pot-systeem? Of is het mogelijk elke tegenstander te loten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |