quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
vanavond weer een den Ham invasie bij ons op de club
Goed zo, heb ik ook niet gedaan. Niet in Utrecht, en later ook niet in Groningen. Vriend van me gaat dit jaar alsnog lid worden van Vindicatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar niet bij een studentenvereniging, maar bij odysseus '91
www.odysseus91.nl
Hockey is geen sportquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goed zo, heb ik ook niet gedaan. Niet in Utrecht, en later ook niet in Groningen. Vriend van me gaat dit jaar alsnog lid worden van VindicatHij wordt derde jaars
. Hockeyen ga ik waarschijnlijk wel weer doen, moet toch weer eens gaan sporten
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goed zo, heb ik ook niet gedaan. Niet in Utrecht, en later ook niet in Groningen. Vriend van me gaat dit jaar alsnog lid worden van VindicatHij wordt derde jaars
![]()
haha ik zal kijken of ik je eruit kan halen als je komtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zit nog te twijfelen of ik er ook heen ga.
Hockeyquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
![]()
Ik roep het dagelijks omdat te veel vrienden van mij hockey wel wat vinden dus ik ben geoefent.quote:
Ik ben die stoere.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
haha ik zal kijken of ik je eruit kan halen als je komt
Wat bezielt je dan ook? Je mag van mij tafeltennisen, curlingen, hink-stap-springen, maar je gaat toch niet HOCKEYEN?!?!?!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat bezielt je dan ook? Je mag van mij tafeltennisen, curlingen, hink-stap-springen, maar je gaat toch niet HOCKEYEN?!?!?!
Zijn toch vaak mooie vrouwen daarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat bezielt je dan ook? Je mag van mij tafeltennisen, curlingen, hink-stap-springen, maar je gaat toch niet HOCKEYEN?!?!?!
Ik kom er in ieder geval geen Roderick-Jan en Pieter-Frederikken tegen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:58 schreef VoreG het volgende:
Tafeltennis is ook niks
Eindelijk iemand die het snapt. Neem nog iets op mijn kosten Sien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zijn toch vaak mooie vrouwen daar
Daarvoor ken je mensen die opquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Met vrouwen hockey is ook niets mis.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kom er in ieder geval geen Roderick-Jan en Pieter-Frederikken tegen.
Lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt. Neem nog iets op mijn kosten Sien.
Ik merk iets van frustratiequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarvoor ken je mensen die ophockey
zitten zodat je naar de
hockey
feesten kan
kim lammersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met vrouwen hockey is ook niets mis.
Ellen Hoog.![]()
je bent een echte kakker zekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarvoor ken je mensen die ophockey
zitten zodat je naar de
hockey
feesten kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |