miss kittin was de surprise dj zondagnacht in india (van 1 tot 3?)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:15 schreef EricBoucher het volgende:
Waar en wanneer was Miss Kitten dan???
Die heb ik dan volledig gemist
Mja. Gemist dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vond trouwens Depeche Mode ook wel geslaagd. Die nieuwe nummers die ze speelden vond ik wat minder. Maar het oude werk was zeker oké! Ik hoop dat ze in maart weer zo goed spelen!
Surprise-acts
Nee, zaterdagnacht. In dat Essenttentje, voor een paar honderd man ofzo. Hadden ze expres geheim gehouden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja. Gemist dus ;`). Zeker zondagnacht?
Prachtigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, zaterdagnacht. In dat Essenttentje, voor een paar honderd man ofzo. Hadden ze expres geheim gehouden.
Bob Marley in de 24uurstent was ook geniaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:31 schreef ranja het volgende:
Ik vond het surprise concert van Nirvana in het douchehok van camping 5 ook zeer geslaagd. Waren maar erg weinig mensen
Die van Essent in die gele shirtjes die over het terrein liepen om foto's voor de Essent Award site te maken zijn oud-collega's van me.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Prachtig. Hoe wist jij het dan?
Meest geniale vond ik toen het afgelopen was en een paar mensen tegen mij zeiden: Wie zijn die oudjes eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vond trouwens Depeche Mode ook wel geslaagd. Die nieuwe nummers die ze speelden vond ik wat minder. Maar het oude werk was zeker oké! Ik hoop dat ze in maart weer zo goed spelen!
Surprise-acts
Volgens mij dachten een paar dat het gewoon een open podium optreden wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Meest geniale vond ik toen het afgelopen was en een paar mensen tegen mij zeiden: Wie zijn die oudjes eigenlijk?![]()
ja zoiets... erg vaag in elk geval... wel mooi dat zo weinig het door hadden...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij dachten een paar dat het gewoon een open podium optreden was
Ach, ik zou ze ook niet hebben herkent hoor. Dave Gahan met een hanekam. Martin Gore met gouden tanden en bling-bling kettingen. 't Is dat ik het van tevoren wistquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zoiets... erg vaag in elk geval... wel mooi dat zo weinig het door hadden...![]()
Ze speelden wel een beetje heel veel MM coversquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Surprise-acts
Ooooe, Peaceman val jij even door de mand nu.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Peaceman, jou geloven ze niet hoor..jij zat om die tijd alweer te Fokken!
Tsss.... Eikelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Peaceman, jou geloven ze niet hoor..jij zat om die tijd alweer te Fokken!
Hmm, ik stond rechtsvooraan en heb me goed vermaakt en alles meegezongen. Maar moet eerlijk zeggen dat ik niet veel om me heen keek.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:45 schreef GreenEyes het volgende:
Ik vond athlete een grote tegenvaller!
op werchter was het een top concert ondanks dat ze daar telaat waren om te soundchecken en de aparatuur liet het daar af en toe wat af weten, maar de sfeer was daar super.
In de india stond iedereen maar met zijn armen over elkaar en zat de sfeer er niet echt in. heel erg jammer.
ik heb wel al weer zin in 2006!!
vond je athlete echt beter dan franz ferdinand??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hmm, ook maar een top10'tje..
1) The Others
2) Foo Fighters
3) The Futureheads
4) The Magic Numbers
5) Maxïmo Park
6) The Arcade Fire
7) Athlete
8) Editors
9) Kaiser Chiefs
10) Franz Ferdinand
Forum Opties | |