Mien is nu actief op 2Dayquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:46 schreef DarkDancer het volgende:
miendobbelsteen ....
deze dame had elke week een andere psychische stoornis om aandacht te krijgen.
op het laatst werd ze zelfs door de meest vredelievende en geduldige fokker afgezeken.
ze heeft toen haar accountje maar verwijder

quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:13 schreef DarkDancer het volgende:
btw die foto van lotte:
ziet eruit alsof die uit een modeblad is geknipt....

Dan zal Micha wel balen, want stond Texelonia er niet om bekend dat ze een paar uitspraken had gedaan waarbij een ietwat labiele persoonlijkheid doorschemerde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:11 schreef tong80 het volgende:
Met Micha en Texecolina die nu een kind hebben maar eerst elkaar de huid vol schelden met twee PC's naast elkaar ga ik slapen.

Dat was mensen allang opgevallenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je hebt gelijk, dat niemand dat ooit eerder is opgevallen! Nice going, Grissom!

quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat was mensen allang opgevallen
Volgens mij was deel van het verhaal dat ze model was...
V.

honingdropje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Of dat meisje dat als newbee zich moest voorstellen en haar tieten heeft laten zien. Kan even niet op d'r naam komen

Ik geloof dat Verbal wel eens thuis is bedreigd. Verder hebben Gelly en BBD gestoeid op de 5 Jaars Meet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:24 schreef zoalshetis het volgende:
zijn er ook weleens gewonden gevallen eigenlijk?

Nope.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik geloof dat Verbal wel eens thuis is bedreigd.

Nee die bedreiging was bij iemand anders, maar ik weet niet of dat algemeen bekend is dus ik laat even in het midden bij wie dat wel was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik geloof dat Verbal wel eens thuis is bedreigd. Verder hebben Gelly en BBD gestoeid op de 5 Jaars Meet.

Mikeymo die door vriendjes van de alliengabberin werd bedreigd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee die bedreiging was bij iemand anders, maar ik weet niet of dat algemeen bekend is dus ik laat even in het midden bij wie dat wel was.
En dat van Gelly en BBD, schijnt niet eens zo boeiend geweest te zijn. Het was "vriendschappelijk"

Dat verhaal was zo fake als wat man.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Mikeymo die door vriendjes van de alliengabberin werd bedreigd?

joh? ik ging er altijd vanuit dat dat indd gebeurd was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:09 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat verhaal was zo fake als wat man.
Maar nee iemand anders.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |