quote:Mocht Ajax zich morgenavond ten koste van Brondby IF plaatsen voor het hoofdtoernooi van de Champions League, dan wordt de Amsterdamse club bij de loting ingedeeld in pot 2.
Ajax dankt de 'promotie' naar de tweede pot door de uitschakeling van AS Monaco en Sporting Lissabon. Beiden ploegen verloren vanavond hun kwalificatieduels tegen respectievelijk Real Betis Sevilla en Udinese.
Jammer dat we Ajax niet kunnen loten, gegarandeerde 6 punten in de CL kom je niet vaak tegen... Ja of je moet een maccabi loten...quote:
Wat lul je nou stom, ploegen van hetzelfde land spelen in de eerste ronde nooit tegen elkaar, dat is een UEFA regel. Zo zullen Ajax en PSV of Real en Barcelona of Arsenal en Liverpool nooit bij elkaar in dezelfde poule terecht komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jammer dat we Ajax niet kunnen loten, gegarandeerde 6 punten in de CL kom je niet vaak tegen... Ja of je moet een maccabi loten...
Dat is mogelijk dit jaar....know your factsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:04 schreef Shreyas het volgende:
Arsenal en Liverpool nooit bij elkaar in dezelfde poule terecht komen.
Dat weet ik ook wel meid. Check mijn PI ff. Was geen serieuze post.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat lul je nou stom, ploegen van hetzelfde land spelen in de eerste ronde nooit tegen elkaar, dat is een UEFA regel. Zo zullen Ajax en PSV of Real en Barcelona of Arsenal en Liverpool nooit bij elkaar in dezelfde poule terecht komen.
Dat wist ik niet, waarom is dat wel mogelijk dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is mogelijk dit jaar....know your facts
Liverpool wordt niet als Engelse club gezien in deze en kan dus bij Chelsea,Arsenal of manyoo komen bij de lotingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, waarom is dat wel mogelijk dan?
Omdat Liverpool als 5e extra Engelse club is geplaatst ofzo?
Ja,daardoor veranderd er nietsquote:En geldt dit ook als Everton wordt uitgeschakeld morgen?
In welke pot komen ze dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Liverpool wordt niet als Engelse club gezien in deze en kan dus bij Chelsea,Arsenal of manyoo komen bij de loting
[..]
Ja,daardoor veranderd er niets
In pot 1quote:
dat weet ik niet maar het lijkt mij dat ze dan gewoon naar hun coefficient kijkenquote:
Inderdaad, daar kijken ze naar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat weet ik niet maar het lijkt mij dat ze dan gewoon naar hun coefficient kijken
Volgens mij, en ik weet het eigenlijk zeker, was die bepaling alleen voor de kwalificatie en dus niet het hoofdtoernooi/groepsronde!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
Liverpool wordt niet als Engelse club gezien in deze en kan dus bij Chelsea,Arsenal of manyoo komen bij de loting
Is dit jaar NIET mogelijk ... know your facts.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is mogelijk dit jaar....know your facts
Niet bij SCUM of AFC want die zitten in pot 1. CFC is wel mogelijk omdat die in pot 2 zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
Ja,daardoor veranderd er niets
Maar United kan wel bij Ajax in komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Niet bij SCUM of AFC want die zitten in pot 1. CFC is wel mogelijk omdat die in pot 2 zitten.
dat wint ajax welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Maar United kan wel bij Ajax in komen.
quote:
Da's dit jaar niet anders dan in andere jaren ... (fyi: AFC hierboven staat voor Arsenal)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Maar United kan wel bij Ajax in komen.
Nou, bibberen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:12 schreef 9christensen het volgende:
Christensen zit vanavond wel bij de selectie
dubbelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:28 schreef spurs het volgende:
Denk dat Ajax wel doorgaat al zal het niet makkelijk gaan, te hopden dat de spelers er ook niet te makkelijk over denken want ik kan me nog wel wat wedstrijden herinneren waar het fout ging.......FC Kopenhagen en een Zwitsers clubje(Neuchatel geloof ik.....) bijvoorbeeld.....
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:07 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat we doorgaan, alles is vanavond geoorloofd
daar teken ik voor....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:04 schreef Dylan Dog het volgende:
0-0.
t zijn toch ook belgenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:29 schreef snellejelle het volgende:
btw ajax gaat brondby vanavond van de mat spelen met geweldig mooi voetbal, hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |