quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jah kost me 6 euro per 65 minuten hier hoor
Best knap, voor een paling.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon.. met blokken en poppetjes en autootjes. Niemand wil met mij meespelen, speel ik dan maar alleen met mijnzelf
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Best knap, voor een paling..
Ja ik heb nog 35 minuten... en het is hier een uur eerder hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
[..]Ga dan gauw weg. Veel plezier
Ik heb morgen mijn afstudeerzitting![]()
het zijn pro'squote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eerst het internetleven ontregelen om daarna het openbare leven te ontwrichten..
Oh ik ben weer offline zie ikze laten er geen gras over groeien.
Dus ik riskeer mn leven al zo vaak in de Amsterdamse tram en dan ben ik in het pittoreske Zwijndrecht ook niet meer veilig??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn pro's.
Nu ben je zelfs binnen niet veilig.
Dank je! Hoe is het daar? heb je het naar je zin? En de vrouwen???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik heb nog 35 minuten... en het is hier een uur eerder he![]()
Nou succes met je afstudeerzitting iig!!![]()
Saai is niet pittoresk hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus ik riskeer mn leven al zo vaak in de Amsterdamse tram en dan ben ik in het pittoreske Zwijndrecht ook niet meer veilig??
Gelukkig is Noord veilig
Hek bouwe!quote:
Of bedoelde je Noord met saai?quote:Noord is oer-veilig idd.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hek bouwe!
[..]
Of bedoelde je Noord met saai?
Ja lekker weer! Soms een beetje te warm he maar we zitten heerlijk op dak!...En het eten is echt lekker enzo..en tja de vrouwen die zijn hier helemaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je! Hoe is het daar? heb je het naar je zin? En de vrouwen???
Sterker nog, alle Lush ligt binnen handbereik voor jouquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Oppassen jij, hier is de Lush temminste te bereiken binnen een half uur
.
all your Lush are belong to mequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sterker nog, alle Lush ligt binnen handbereik voor jou![]()
Laat ik het zo zeggen:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:55 schreef bar_rel het volgende:
Je weet genoeg denk ik, je zou denk ik graag in mijn plaats willen zijn he![]()
n00bquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
all your Lush are belong to me.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
all your Lush are belong to me.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen:
De afgelopen 5 maanden heb ik allee maar FOK! en MsWord en MsExcel gezien.
Oh jah, ik ben 1 dag naar Amsterdam geweest!
Ik heb morgen mijn afstudeerzitting en ik moet nu nog de presentatie daarvoor doen!
Ik denk dat mijn antwoord wel duidelijk is
1 presentatie + presenteren + verdedigen van mijn scriptiequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
!
Ah ik gun het je wel hoor![]()
En wat moet je dan allemaal doen voor morgen?? Is de school alweer begonnen dan?
Klinkt spannend...en je moet nu nog beginnen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
1 presentatie + presenteren + verdedigen van mijn scriptie
Aan mijn presentatie. Jahquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Klinkt spannend...en je moet nu nog beginnen?![]()
Ohh..je moet wel goed je rust nemen hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aan mijn presentatie. Jah
Ga ik nu doen. Ik ga hem nu even op papier maken. Das een half uurtje werk.
Ik maak hem morgen in Powerpoint. Ik heb de skin en zo al klaar. Heel mooi gemaakt.
Das dus nog morgen ochtend om 6 uur een uurtje werk en dan 2 uur oefenen en mijn scriptie nog 2x doornemen en is het 12 uur. Half 1 op school. Half 2 beginnen met presentatie
stel je nou eens niet zo aan joh...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:57 schreef Dizer het volgende:
Laat ik het zo zeggen:
De afgelopen 5 maanden heb ik allee maar FOK! en MsWord en MsExcel gezien.
Ja zeg, GVD!!! Haal even heel snel U2 (quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
stel je nou eens niet zo aan joh...
je bent ook nog naar U2 geweest, en naar 3 doors down, en naar Coldplay..........
huilie![]()
Oh, daar heb ik niks van gemerkt anders.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:15 schreef MissBliss het volgende:
en msn kuren heeft.
dat verklaart de geluidseffecten om me heenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:28 schreef Svensational het volgende:
Oh, daar heb ik niks van gemerkt anders.
tig keer *pling*
Die heb je als het goed is elke 100 posts wel een keertje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:15 schreef Dizer het volgende:
Aantal posts: 18157 (gemiddeld 15 per dag)
Nog eventjes en heb ik mijn palingdroompostaantal (of zo iets)
Dat was ZOWIEE dacht ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:22 schreef babette21 het volgende:
was je niet naar U2??? oh dat dacht ik.....
maar dan nog, je moet je niet zo aanstellen hoor....
ja, en met haar vele anderen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:33 schreef Svensational het volgende:
Dat was ZOWIEE dacht ik.
U2 / Tom Cruisequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:22 schreef babette21 het volgende:
was je niet naar U2??? oh dat dacht ik.....
maar dan nog, je moet je niet zo aanstellen hoor....
Queen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, en met haar vele anderen...
ik dacht dat Diz ook was geweest, stond me iets bij van 3 concerten
Een Acer Aspire 3000. Dat was met zo'n actie voor studenten. (www.mylaptopbundle.nl)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:58 schreef Airelle het volgende:
Wat voor laptop?
Ik moet er ook nog een (ja voor over jaar pas hoor maar toch).
Ik kon er niks aan doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik niks van gemerkt anders.
*pling*
*pling*
*pling*
*pling*
*pling*
*pling*
*pling*
Waarom niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:21 schreef Svensational het volgende:
Toen ik terug kwam van Lowlands gister was m'n laptop er..
Maar nu kan ik geen Quick-PI meer gebruiken..
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:17 schreef babette21 het volgende:
mag je 4 jaar lang tussen de chickies [lees: pabomutsen] zitten.....
LOL.... heel reeël iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:18 schreef timbob het volgende:
[afbeelding] ?
ik zie het probleem niet
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL.... heel reeël idd
bij mij op school haalde je de pabo'ers er zo uit, allemaal van die Winnie de Pooh-mutsen haha
Omdat ik FOK!Tools nergens meer kan downloaden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |