jij moet natuurlijk ook stemmen he!quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:21 schreef Ixnay het volgende:
Ronde 3: Your votes please.
Stem op je favoriete Offspring songs. Van de 32 gaan er 16 door en vallen er 16 af.
De winnaars worden in de vierde ronde geheel random tegen elkaar geloot.
Eerste ronde: The Offspring Tournament [ronde 1]
Tweede ronde: The Offspring Tournament [ronde 2]
Centraal topic: The Offspring > Deel 15
Special Delivery - Never Gonna Find Me
Gone Away - All I Want
-zip-
Mota - Amazed
Pay The Man - Beheaded
Als er vrijwilligers zijn mag er iemand de loting van de vierde ronde houden als deze ronde afgelopen is.
Ik heb al gestemd. Alleen dat tellen ging een beetje irriteren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:23 schreef crossover het volgende:
[..]
jij moet natuurlijk ook stemmen he!
Ja, en idem voor Nitro.quote:iedereen heeft tot nu toe nog op Dirty Magic gestemd
Dan kan ik helaas de loting niet doen, ik dacht dat dit vanavond al gedaan werd... Ik zit het hele weekend in Zandvoort. Dus iemand anders mag de loting doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:42 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb bij de vorige rondes gewoon minimaal 80 uur en 15 stemmen aangehouden.
Het duurt nog tot mogen dus. Als het dan ergens gelijk staat, wachten we gewoon tot de volgende beslissende stem.
De plannen zijn jammergenoeg al gewijzigd, ik ben zometeen al weg... Sorry.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:22 schreef Ixnay het volgende:
Vanavond is ook goed. Er zullen toch wel niet meer veel mensen stemmen tussen vanavond en mogen 11:00.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |