quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:48 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb nogal last van afgehakte ledematen
[afbeelding]
Gelukkig heb ik van Auticia heel veel foto's, dus ook wel goeie hoor...komen nog
Lees: je T-shirt was al veel te saturated, dus kon ik helemaal niks meer doen met de schuifjesquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:16 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb expres niet met levels en kleuren gespeeldSpeciaal om die jas
* -Marjo- ook...quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:08 schreef Together-Alone het volgende:
Ik zit nog steeds met smart te wachten.
bleekig? welneeeeee....blank heet datquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ze is wat bleekig peaOf ligt dat aan mij
![]()
En in dit geval vind ik dat afgehakte ledemaat-ding niet zo erg hoor
Als-ie helemaal weg zou zijn, is het erger.
Ik ook.....op die platen met de sombreroquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:08 schreef Together-Alone het volgende:
Jajaquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
bleekig? welneeeeee....blank heet dat
quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:08 schreef Together-Alone het volgende:
Je benen zekerquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:21 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je spierpijn kon krijgen van fotograferen. Nu wel
Weet je wat helpt? Foto's uploaden enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:21 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je spierpijn kon krijgen van fotograferen. Nu wel
Achterkant van mn bovenbenen. Ben niet zo gewend de hele dag te hurken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je benen zeker![]()
En je schouderbladen
![]()
Hihi...quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:25 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Weet je wat helpt? Foto's uploaden enzo.![]()
Ben benieuwd!quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:29 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Achterkant van mn bovenbenen. Ben niet zo gewend de hele dag te hurken.
@TA: ik zal es proberen of het werkt, maar ik heb geen PS op mn werk, dus dat wordt op zijn vroegst vanavond. wees niet bang (of juist wel), ik heb een foto van jou bovenaan en mn bewerk-lijstje.![]()
Auticia vind ik een heel mooi model juist. En eten moet gebeuren he, we willen niet dat je bezwijkt achter je pcquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:39 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb van TA en purplerose niet echt foto's ...ja...van die snapshots misschien, en van marjo alleen samen met gut, en die zitten ergens achteraan...Ik ben pas bij de eerste serie, en dat is meteen de grootste serie, volgens mij is zo'n beetje de helft van mijn foto's van auticia
en ik moest tussendoor ook nog wat eten
quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:42 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Auticia vind ik een heel mooi model juist. En eten moet gebeuren he, we willen niet dat je bezwijkt achter je pc
Jaaa, ik vond het ook een lief stel...quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Vooral samen met mvdlubbe was mijn camera vaak in de richting van de 2gericht...
![]()
ok okquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JajaIk bedoelde meer dat het niet van die lekkere warme kleuren zijn
Handig zo'n warmfilter in PSquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:01 schreef Vliegvrager het volgende:
zowel de boom als Auticia zien er een stuk gezonder uit zo.
Voor het bijstellen van de witbalans geef ik de voorkeur aan het 'Hue' schuifje in PS. Ben even kwijt hoe ie in het NLs heet, maar hij zit boven het verzadigingsschuifje in het kleurverbetermenuutje.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Handig zo'n warmfilter in PSAl moest ik de enigzins bruine lucht dan wel weer terug halen...
Die gaf voor mijn gevoel niet zo'n mooi effect...quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Voor het bijstellen van de witbalans geef ik de voorkeur aan het 'Hue' schuifje in PS. Ben even kwijt hoe ie in het NLs heet, maar hij zit boven het verzadigingsschuifje in het kleurverbetermenuutje.
Ja, die kwamen ook heel leuk onze kant op gedenderd.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die gaf voor mijn gevoel niet zo'n mooi effect...
Ik had met auticia samen nogal last van op hol slaande kalveren....
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die gaf voor mijn gevoel niet zo'n mooi effect...
[afbeelding]
Ik heb weer eens niet van iedereen de naam onthoudenquote:
Ik kan het nog steeds niet geloven dat die kudde op hol sloeg voor 2 van die kleine mensjesquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:21 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
Ik krijg meteen van die Lord of th Rings beelden voor me als ik denk aan een herfstig bosquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:07 schreef purplerose het volgende:
Volgende meet met de herfst in het bos, met bunkers ofzo
Welk imagoquote:
hehehe iddquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik krijg meteen van die Lord of th Rings beelden voor me als ik denk aan een herfstig bos
Het is de hele zomer al herfst...quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
hehehe idd
Hoop dat het gauw herfst wordt, dit ziet eruit als een goed idee
We hadden nog wel zo'n lekker gras geplukt voor ze ookquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet geloven dat die kudde op hol sloeg voor 2 van die kleine mensjes
quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Vooral samen met mvdlubbe was mijn camera vaak in de richting van de 2gericht...
![]()
Ik duik straks ook nog wel een wat minder klef plaatje van jullie opquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:49 schreef Auticia het volgende:
[..].
Ik moet zeggen dat ik het wel erg warm vond voor al dat kleffe gedoe..
Maarreh, alles voor de foto hč!.
had je mij maar moeten aanrandenquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:13 schreef purplerose het volgende:
Nu heb ik nog geen tedere kussen foto's![]()
Ik heb je tot 2 keer toe helemaal aan moes geknuffeldquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:13 schreef purplerose het volgende:
Nu heb ik nog geen tedere kussen foto's![]()
Je hebt helemaal gelijk. Ik geef het op. maar jij hebt lekker geen foto's van Skahaaaaiquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:00 schreef Skaai het volgende:
Mijn foto's van mijn camera die al jullie Canon's en Nikon's verslaat!!![]()
Hahaha!quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb je tot 2 keer toe helemaal aan moes geknuffeld![]()
NOG niet goed???![]()
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hahaha!maar het staat niet op foto
Ongcropped zit ik een beetje met die halve arm... en een beetje croppen maakte het niet beter.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:48 schreef Skaai het volgende:
BTW: Ik vind 'm ongecropped mooier.
Dat ook nog idd. En daar had ze niks van gezegd dus dat zal dan wel niet...quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
gecropt beter luapOp die eerste lijkt ze wel hoogzwanger
![]()
quote:
Mwoa, ik gok dat er op z'n minst 300 foto's zijn gemaakt die sterk in de richting van "niet" wijzen jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:59 schreef luap het volgende:
[..]
Dat ook nog idd. En daar had ze niks van gezegd dus dat zal dan wel niet...![]()
Moet ik je neus wegsoepen?quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik word een beetje Toeps van dit topic
het gaat even langs mijn heen, net zoals de gehele dag vandaag al.... op naar huus an, ik gaan fotootjes doenquote:
Ik ga als het een klein beetje meezit allemaal deze week een Nikon D70(s) kopen....hoop ik..als het mee zit dus....hoop ik..enzo..quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:07 schreef Skaai het volgende:
OMG te wow Gut!
Ik heb de Kodak DX3500
Maar ik ga mijn vader (of ik moet keihard sparen) porren voor een EOS D350
quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:07 schreef Skaai het volgende:
OMG te wow Gut!
Ik heb de Kodak DX3500
Maar ik ga mijn vader (of ik moet keihard sparen) porren voor een EOS D350
WZZquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:10 schreef pea4fun het volgende:
Zow, ik heb mijn buikje weer vol.
Skaai lekkere heldere plaatjes
Luap die van toeps vind ik ook mooier gecropt en die van Ilona is![]()
Die is leuk!!!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:00 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ok, creatief met fotos van Skaai (ik gok met de Kodak DX3700):
[[url=http://picserver.org/view_image.php/VAIU7CY3LTG6/512]afbeelding][/url]
klik voor de grote versie
Wat is ze mooiquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:18 schreef pea4fun het volgende:
Ow en auticia je kan ook lachen hoor, kijk maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben blij dat je ze leuk vindt. Van die big smile was ik me niet bewust, zal wel meer een grimas geweest zijnquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:59 schreef Auticia het volgende:Pea!
Wat heb je me er leuk op weten te krijgen!
Die big smile van je werkt aanstekelijk, zei ik toch.
post is onderweg
Zie je wel: Een mooi model. Ik zei het al eerder...quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:18 schreef pea4fun het volgende:
Ow en auticia je kan ook lachen hoor, kijk maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je, zelf vind ik dit de mooistequote:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nog wat schietsels van mij. De Powershot-oogst. EOS-spul ben ik nog ff mee bezig
"Jaa Toeps, dat zou je wel willen weten hč??"
[afbeelding]
die van skaai is leuk!quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nog wat schietsels van mij. De Powershot-oogst. EOS-spul ben ik nog ff mee bezig
De wereld in de ogen van Re:
[afbeelding]
Een peukje roken met Re:
[afbeelding]
"GATVER Skaai, wat zit JIJ nou te eten??!!"
[afbeelding]
"Jaa Toeps, dat zou je wel willen weten hč??"
[afbeelding]
Dat je eindelijk aan de foto's toekomt bedoel jequote:Op maandag 22 augustus 2005 21:06 schreef pea4fun het volgende:
het forum is zo traag dat ik haast niet aan reageren toekom
Ja iddquote:
Ow, ik moet ff uploaden danquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja idd
Nou actie....kom op met die foto's .... tempo aub
Die vind ik nog schattiger dan die met die pet eigenlijkquote:
Rups heeft dat ooit dichtgekleid. Ik zal t m es vragenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja RonaldV: in de Fastreply doet Alt+S het niet.
Fixen graag
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Rups heeft dat ooit dichtgekleid. Ik zal t m es vragen
Hehe, dat zei ik ook al....quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja RonaldV: in de Fastreply doet Alt+S het niet.
Fixen graag
Zohee! Lekkere avatar heb je daarquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:26 schreef RonaldV het volgende:
ow, voor degenen die het gemist hebben: voor de junkies hebben we hier nog even doorgepost.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zohee! Lekkere avatar heb je daar
jonguh...doe nou es rustig...:Pquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, ontopic maar![]()
Pea waar zijn mijn doodgaanfoto's?
Whahaha...quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:36 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
![]()
maar ze waren wel het eerst in het water!
Oh doe maar rustig aan hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
jonguh...doe nou es rustig...:P
ik zal ze op gaan zoeken, omdat je zo zeurt...zucht...mannen....
het eerst? Is dit vanuit een laaghangende helicopter geschoten dan of zo?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:36 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
![]()
maar ze waren wel het eerst in het water!
Heb je me niet gehoord dan? Whisper-modequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het eerst? Is dit vanuit een laaghangende helicopter geschoten dan of zo?
tvpquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:48 schreef Skaai het volgende:
Auticia en ik zijn het eens, we vinden Het-Gele-Teken een schatje.
BTW: Ik vind 'm ongecropped mooier.
Ja wacht nou hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh doe maar rustig aan hoorIk ga zo slapen
Weet ik, maar die zijn niet scherp (lees Niet naar mijn maatstaven van kwaliteit)quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
HMII, die eerste is coolBij de tweede was het denk ik leuker geweest als ze omhoog had gekeken
Nou nouquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja wacht nou hoor
komen ze
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er toch wel erg zielig uit hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja wacht nou hoor
komen ze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja wacht nou hoor
komen ze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef purplerose het volgende:
Heb nog een leuke van Flesch![]()
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/4817/s40204646se.th.jpg]afbeelding][/URL]
ja ik heb er nog meer, maar ja, dan wordt je nog eens vermoordquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nouDat ziet er best echt uit nog
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef purplerose het volgende:
Heb nog een leuke van Flesch![]()
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/4817/s40204646se.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ziet er weer netjes uit hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:51 schreef Re het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind je zo liev op dezequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik een beetje m'n best om zo leuk mogelijke foto's van jou te maken.... krijg ik dit
ja hequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:58 schreef milagro het volgende:
Als ik een jongetje was dan zou ik zomaarworden op Auticia
Heel fotogeniek meisje, prachtige foto's van Pea en Re van deze dame
Erg mooie foto's allemaal, alle dames, Skaai op de foto door Re hierboven ergens nog even apart noemen, echt heel mooi
Zegt mevrouw de blow-damequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:58 schreef Rhanna het volgende:
Roken is slecht!
Re, volgens mij is de tweede niet helemaal scherp hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:51 schreef Re het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
slaapzacht Fleschjequote:
* proest *quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:58 schreef Rhanna het volgende:
Roken is slecht!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Re, volgens mij is de tweede niet helemaal scherp hoor
Zal ik de jouwe maar ff aanpassen (formaat) voor hier?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:02 schreef mother-mother het volgende:
wat een bieke foto's allemaal woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Das lang geleden dat ik gehoord heb zeg...biekequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:02 schreef mother-mother het volgende:
wat een bieke foto's allemaal woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Maar ik ben geen jongetje, dus wees niet bevreesdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Zegt mevrouw de blow-dame.
Milagro.
WZZquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
maar serieus, Auticia, je bent dus echt wél fotogeniek
en je lacht!!!!!![]()
Ik zit dan wel niet ruim, maar wel lekker in m'n vel. En het was gewoon een ontzettend leuke dag.quote:
Die is mooi!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:08 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
De verkleining doet de foto geen recht, maar gelukkig heeft ze de full size al gezien
And it showed! Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik je niet heb gefotografeerd, maar je zat ook wel erg knus met mvdlubbe, dus ik durfde vaak niet te storenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:08 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik zit dan wel niet ruim, maar wel lekker in m'n vel.
Mooi ook, die brandnetels tegen de dijk.quote:
ja mislukte macro hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mooi ook, die brandnetels tegen de dijk.
Wie is dat type die door je beeld rent?![]()
Toch nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:17 schreef Auticia het volgende:
Ik heb geen waterpijp gezien!
En RonaldV, op een volgende meet dan misschien. En je had gerust mogen storen, ik kan soms wel bozig kijken, maar ik bijt niet
.
Nee hoor, je keek niet bozig. Maar jullie zaten zo lekker met zijn twee, dat wilde ik niet verstorenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:17 schreef Auticia het volgende:
Ik heb geen waterpijp gezien!
En RonaldV, op een volgende meet dan misschien. En je had gerust mogen storen, ik kan soms wel bozig kijken, maar ik bijt niet
.
ik vind m echt onwijs super geworden maar had ik op msn al gezegd hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:08 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
De verkleining doet de foto geen recht, maar gelukkig heeft ze de full size al gezien
Ik heb zo'n foto waar jij bij op staat Ronald!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:29 schreef RonaldV het volgende:
Bond... James Bond aan de Lek...
[afbeelding]
Rhanna!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:32 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
@Ron: Ik heb ongeveer dezelfde.
Was er nog iemand die tegen de avond aan echt gek van me werd?
[afbeelding]
Ik ben blij dat je het zelf toegeeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:34 schreef purplerose het volgende:
we werden niet gek van jou, maar door de hitte werden we allemaal beetje melig en oververhit sekst
Ik moest zelfs ff uit de zon omdat ik oververhit sekst raakte
hehehehequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:45 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zelf toegeeft
Kijk uit graaf! Achter je!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:21 schreef Gutteguttegut het volgende:
En dan nu.....
![]()
A first for FOT!
![]()
Videooooooooooooo!!
![]()
een korte preview
Ik lig er ook iedere keer weer dubbel om...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
GEWELDIG
![]()
ik lig echt in een deuk man![]()
* rechtsklikt, save as...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:21 schreef Gutteguttegut het volgende:
En dan nu.....
![]()
A first for FOT!
![]()
Videooooooooooooo!!
![]()
een korte preview
als ie al z'n foto's heeft gepost?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:32 schreef purplerose het volgende:
een vrijgezel die gaat pas slapen!!....
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:52 schreef purplerose het volgende:
Kijk es ff, gelijk 2 lekkertjes in het zichtdamn
![]()
Rhanna foto's![]()
![]()
Soowquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
Even een korte impressie van wat mensen (en dieren) voor de videocamera doen
Dit vind ik echt een heel toffe fotoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:48 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Dit is m'n laatste voor vandaag tot ik weer wakker ben.
Dat is een kwartet aan foto's
M2quote:
yummie...meer...quote:
Mwoa dit zal wel een beetje het schandaligste zijn wat je van me hebtquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa dit zal wel een beetje het schandaligste zijn wat je van me hebtIk zal je de volgende keer nogeens ff stevig in die hooters van je knijpen. Doe maar weer ff dat Kessel-pak aan
kut, foto's niet meer online staan
![]()
Leuke foto..heeft iets spannends..zal wel door T-A dr jurkje komen...quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:05 schreef Together-Alone het volgende:
Aw, wat zit ik goed verborgen.
Raad je plaatje:quote:
Niet verklappenquote:
Nee, zij was de enige die maar net boven dat windschermpje uitkwamquote:
Dank jequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Geweldig! Toen je bezig was snapte ik er geen fuck van, maar nu vind ik het super!
Dat wil ik zienquote:
Recht omhoog langs het blok?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dank jeJij staat ook op een foto
[afbeelding]
Eigenlijk op meer dan 1, maar ik breng het wat gedoseerd
Oh die is ook gaaf trouwens zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Nog even een snapshotje, dan ga ik met mijn dochtertje naar de kapper
Onverwahaaachts!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind hem wel gaaf eigenlijkIk neem aan dat je haar mond en ogen een beetje versterkt hebt qua kleur?
quote:
Heb ik ook nog wel ergens hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
Toeps haar achterkant toch nog op de foto
Ja, met de kop op het toetsenbord..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:25 schreef Rhanna het volgende:
Waar is iedereen heen? Slapen ze nog?
Ik werk. Nou ja, zo iets.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:25 schreef Rhanna het volgende:
Waar is iedereen heen? Slapen ze nog?
En daar had ze al de hele dag over gezeurd.. Tietuhfoto'squote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:27 schreef RonaldV het volgende:
Rhanna laat zien hoe het moet:
Schouders naar achter, en tieten vooruut!
[afbeelding]
jahoor keurigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:27 schreef RonaldV het volgende:
Rhanna laat zien hoe het moet:
Schouders naar achter, en tieten vooruut!
[afbeelding]
Ze zit er ook bijna in. Dit is hoe ik haar aantrof toen ik aankwam lopen van een shoot met een ander model.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jahoor keurighet lijkt alleen of ze bijna in die brandnetels zit
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En daar had ze al de hele dag over gezeurd.. Tietuhfoto's![]()
Ze wou meer tiet laten zien, of zo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En daar had ze al de hele dag over gezeurd.. Tietuhfoto's![]()
Hm, normaal zijn het jonge mannen in US die daarvan opgewonden raken..quote:
vandaar dat je ook direct op mn analoge camera wilde checken hoe je foto was gewordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:30 schreef Skaai het volgende:
Gelukkig nog geen Skaai tietgleuf foto's ontdekt
Erg mooie foto's allemaal, maar ik ben zo'n zeikerd wat betreft mezelf.
Ik vind mezelf 9 van de 10 keer niet leuk kijken op een foto. Oogjes half dichtgeknepen enzo![]()
De verloedering van de maatschappij!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:32 schreef rustig het volgende:
[..]
vandaar dat je ook direct op mn analoge camera wilde checken hoe je foto was geworden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |