op dit moment die van Delftquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach, je hebt de skyline van Rotterdam nog
ik was net van plan er een paar online te zettenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:04 schreef Bastard het volgende:
Kheb nog steeds geen foto's gezien overigs van iemand hier die op vakantie is geweest
Neger, ga die preview eens lezen van Rainbow six dan ...quote:
Geef me nog een week... Heb het erg druk op dit moment...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:04 schreef Bastard het volgende:
Kheb nog steeds geen foto's gezien overigs van iemand hier die op vakantie is geweest
Een week.. dus 1054 Gijsjes OP.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geef me nog een week... Heb het erg druk op dit moment...
EEN WEEK?
Ja, een week
Het wordt een "In een notendop exclusive" Nieuwe feature op mn BLOG. Ik kan er nog niet al te veel over zeggenquote:
Hahahah cool Gijsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het wordt een "In een notendop exclusive" Nieuwe feature op mn BLOG. Ik kan er nog niet al te veel over zeggen
hahaha, idd. Van het pad af hoor, Spam op je BLOGquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hahahah cool Gijs![]()
Die spam ook bij jou... vond ik ook zo droog he![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neger, ga die preview eens lezen van Rainbow six dan ...
Krijg er weer helemaal zin in!
quote:
Spec Ops is het voor mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neger, ga die preview eens lezen van Rainbow six dan ...
Krijg er weer helemaal zin in!
quote:Other nuances of gameplay that will be noticed by longtime Rainbow fans are the increase in tracer fire that makes tracking down your enemies much easier. There is also a spectator mode that kicks in after death and helps to thwart frustration concerning campers
Verdoving zou na 2 uur weg moeten zijn maar m`n bek hangt nog op half 11quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:50 schreef kepler het volgende:
[..]
moet je nu vloeibaar voedsel eten?
kheb een paar canada foto's online gezet, zie paar posts terugquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Verdoving zou na 2 uur weg moeten zijn maar m`n bek hangt nog op half 11
Ik herken het ergens vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:04 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb een paar canada foto's online gezet, zie paar posts terug
Gave foto's gijsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:04 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb een paar canada foto's online gezet, zie paar posts terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |