quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halloooooooo Gijsjes![]()
Cho, ik ga strakjes aan je ToS mail beginnen, eerst mijn ketting makenKut fiets...
gehaald?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halloooooooo Gijsjes![]()
Cho, ik ga strakjes aan je ToS mail beginnen, eerst mijn ketting makenKut fiets...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:59 schreef Quinny het volgende:
Je kan wel zien wie er hier allemaal sex te kort hebben
quote:
Alles wat met vechten te maken heeft mijn ronde vriend !quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat wilde je nou trouwens weten? Het battlesysteem en hoe de unison attack werkte he?
Eindelijk lijkt er schot in te komen... Moet ook wel, anders loopt die kut Kepler teveel uit hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:26 schreef Chocobo het volgende:
RESPEEEECT Noot.... Ook gehaald... gaat goed met je
voorletter.achternaam@xs4all?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alles wat met vechten te maken heeft mijn ronde vriend !![]()
heerlijkegerespecteerdeachternaam@hotmail.comquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
voorletter.achternaam@xs4all?
=> BUTTONBASHENquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
heerlijkegerespecteerdeachternaam@hotmail.com![]()
Wat ik zoek is zoiets van ok... het gevecht start... en nu ?
Maar Kep is wel een hele slimme pik he Gijsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eindelijk lijkt er schot in te komen... Moet ook wel, anders loopt die kut Kepler teveel uit he
*Gemaildquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
heerlijkegerespecteerdeachternaam@hotmail.com![]()
Wat ik zoek is zoiets van ok... het gevecht start... en nu ?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eindelijk lijkt er schot in te komen... Moet ook wel, anders loopt die kut Kepler teveel uit he
niet echt, hoe werkt dat Picture in Picture op je oude TVquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar Kep is wel een hele slimme pik he Gijs
En dat doet een TECHNISCHE opleidingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:19 schreef kepler het volgende:
[..]
niet echt, hoe werkt dat Picture in Picture op je oude TVIk krijg wel 2 plaatjes, maar die blijven steeds op dezelfde zender staan
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:19 schreef kepler het volgende:
[..]
niet echt, hoe werkt dat Picture in Picture op je oude TVIk krijg wel 2 plaatjes, maar die blijven steeds op dezelfde zender staan
Die dikke zijn pa had vroeger een TV met 2 tuners.... dat is best handig als je iets aan het kijken bent en er komt reclame...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]Krijgt een tv en nog commentaar ook !
![]()
Nee Gijs, je PiP heeft een externe bron nodig... dus bv een andere videorecorder of iets degerlijks. Tv's hadden en hebben niet 2 tuners geloof ik. Hij moet dat signaal ergens vandaan trekken.
Maar,... waarom eigenlijk.... wat heb je er aan
Valt best meequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik moet nu naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He.... een pluisje !quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Die dikke zijn pa had vroeger een TV met 2 tuners.... dat is best handig als je iets aan het kijken bent en er komt reclame...kan je precies zien wanneer het weer begonnen is
owquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]Krijgt een tv en nog commentaar ook !
![]()
Nee Gijs, je PiP heeft een externe bron nodig... dus bv een andere videorecorder of iets degerlijks. Tv's hadden en hebben niet 2 tuners geloof ik. Hij moet dat signaal ergens vandaan trekken.
Maar,... waarom eigenlijk.... wat heb je er aan
Ik hoop dat je de game nu wel een beetje gaat begrijpenquote:
ja iddquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, fiets is 'gemaakt'Kijken hoe hij het vanavond uithoudt als ik naar mn werk ga en anders evt morgen naar de fietsenmaken
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dat doet een TECHNISCHE opleiding
een fiets repareren is totaal niet technisch namelijkquote:
He Magneet, nieuwe usericon?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:15 schreef kepler het volgende:
[..]
een fiets repareren iets totaal niet technisch namelijk
Giiiiiiiiiiiiiiijssssssssquote:
tussen de blommen ookquote:
neequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weer beetje gewend aan het Nederlandse weer Gijs
Ach, je hebt de skyline van Rotterdam nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:01 schreef kepler het volgende:
[..]
neeik heb heimwee terug naar Canada en NY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |