I Love Katamari Damacy gekochtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:29 schreef Chocobo het volgende:
Hahahaha... nee hoor Strol... hoe is het nu? Genoten? Lekker weer gamen straks?
Dat MOET pijn gedaan hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En ik zag Grandia 3 en Dragon Quest VIII liggen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef Bastard het volgende:
Krijg je een gecopierde versie van Kingdom of Heaven... ga je die lekker kijken op een avond dat je denkt "Ik heb nu toch niks te zien, waarom niet Arlando Bloem kijken."
Langzame kut film, en net op het moment dat het spannend word (5 kwartier later) kapt ie er mee???![]()
Strol, vriend, Gijs, billenmaat... hoe is het jongen!! Hoe was je weekendje weg?quote:
Lekker Gijs, lekker. Veel mooie dingen gezien, veel buitenlanders ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:09 schreef Bastard het volgende:
Strol, vriend, Gijs, billenmaat... hoe is het jongen!! Hoe was je weekendje weg?
Ja veel buitenlanders nog joh?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lekker Gijs, lekker. Veel mooie dingen gezien, veel buitenlanders ook.
Snel weer biertje doen?
Allemaal Chinezen johquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:12 schreef Bastard het volgende:
Ja veel buitenlanders nog joh?
Volgende week?quote:Biertje klinkt goe Gijsje.. kheb nu 2 weken vrij, kijk maar?
Slechtste tot nu toequote:
Lekker die copies.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef Bastard het volgende:
Krijg je een gecopierde versie van Kingdom of Heaven... ga je die lekker kijken op een avond dat je denkt "Ik heb nu toch niks te zien, waarom niet Arlando Bloem kijken."
Langzame kut film, en net op het moment dat het spannend word (5 kwartier later) kapt ie er mee???![]()
zie mijn post een stukje terug, staan een aantal foto's ")quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
JaMaar wel erg vermoeiend. Ik ben in elk geval blij om weer thuis te zijn.
Ik zal van de week snel wat foto's posten! Hoe was jullie vakantie Gijs?
kben erbijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Prima,
Nog meer Gijsjes? Struikje misschien?
Wanneer volgende week?
tis ook een kutfilmquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef Bastard het volgende:
En jij moet helemaal sterren.quote:
Deze link bedoel je?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:53 schreef kepler het volgende:
zie mijn post een stukje terug, staan een aantal foto's ")
Gijsssssssssss...die Blogquote:
Nee?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssss...die Blog
Net uurtje zitten lezen! Heerlijke dingen heb je weer meegemaakt! Een plasma, Skies of Arcadia, dat voorpret voor de XBox360, die rekening van Eneco![]()
![]()
Kan ik ook zoiets maken???
Ik kan niet meer slapen! In mijn hoofd is het nog 6 uur later!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Alles goed gijs, waarom zo vroeg wakker ?
Geweldig gijs, foto`s komen zaterdagquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer slapen! In mijn hoofd is het nog 6 uur later!Hoe gaat het Gijs? Alles lekker? Hoe was je vakantie?
Je hebt een BLOGquote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ook geblogged
http://cafedestrol.blogspot.com/
Snel typen en niet nalezen.... krijg je het beste resultaatquote:
Gijiijijijijijijijisssssquote:
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurferquote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:59 schreef silver-surfer het volgende:
Gijiijijijijijijijisssss![]()
Hoe was je vakantie pik
Ik heb je blog gebookmarkt gijs.... nummer 5
Vergeten een kusje te geven toen je wegging vanmorgen?quote:
nee.... dat doe ik altijdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Vergeten een kusje te geven toen je wegging vanmorgen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee.... dat doe ik altijd... hoewel ze het volgens mij niet gemerkt heeft
de wasmachine weer vergeten aan te zetten![]()
heb wel het deurtje dichtgedaan
ik snap dat niet hoor.... alles staat al ingesteld... ik check samen met haar of er wasverzachter in zit... doe mijn handdoek erin.... zij gaat naar bed.... ik doe het deurtje dicht............ en dat was het....quote:
Vast een man ietsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik snap dat niet hoor.... alles staat al ingesteld... ik check samen met haar of er wasverzachter in zit... doe mijn handdoek erin.... zij gaat naar bed.... ik doe het deurtje dicht............ en dat was het....![]()
Gijs, mannen hebben geen verstand van witgoed. Al die wazige iconen en handelingen die moeten gebeuren. Dat zit gewoon niet in ons DNA.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:23 schreef mr_Brown het volgende:
ik snap dat niet hoor.... alles staat al ingesteld... ik check samen met haar of er wasverzachter in zit... doe mijn handdoek erin.... zij gaat naar bed.... ik doe het deurtje dicht............ en dat was het....![]()
Daan's sofaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:27 schreef Quinny het volgende:
Ik ga me aankleden en Daan wegbrengen. Daarna even naar de stad een stoel voor Daan halen
Deze maar dan in het orangje
[afbeelding]
Whahahahahahahaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee.... dat doe ik altijd... hoewel ze het volgens mij niet gemerkt heeft
de wasmachine weer vergeten aan te zetten![]()
heb wel het deurtje dichtgedaan
Joh...wat cool... word dat zijn tv kijk stoel dan??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:27 schreef Quinny het volgende:
Ik ga me aankleden en Daan wegbrengen. Daarna even naar de stad een stoel voor Daan halen
Deze maar dan in het orangje
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |