ik probeer ze zo weinig mogelijk terug te kijken, dan wil ik weer terug namelijkquote:
lekker is dat hèquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:32 schreef kepler het volgende:
[..]
ik probeer ze zo weinig mogelijk terug te kijken, dan wil ik weer terug namelijk
NY moet je zeker een keertje naar toe gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lekker is dat hè![]()
NY lijkt me ook onwijs gaaf om een keer naar toe te gaan
11 september gaat er weer een vlucht.... beter neem je diequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lekker is dat hè![]()
NY lijkt me ook onwijs gaaf om een keer naar toe te gaan
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:54 schreef Chocobo het volgende:
900 euro rekening binnenEindafrekening Eneco vorige huis
DVD recorder
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
11 september gaat er weer een vlucht.... beter neem je die
WHOEHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:54 schreef Chocobo het volgende:
DVD recorder
Ik heb al geboekt voor hem... nigger classquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
11 september gaat er weer een vlucht.... beter neem je die
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:54 schreef Chocobo het volgende:
DVD recorder
Nee Gijs komt wel goed maar het geld wat ik voor een dvd hd recorder wilde kopen moet ik wel aanbreken nuquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:26 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je dat niet in termijnen betalen? Wordt er wel niet minder op, maar het lijkt altijd minder
het is echt veel, gelukkig huur ik nog. Hoef ik geen eindafrekening te betalenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs komt wel goed maar het geld wat ik voor een dvd hd recorder wilde kopen moet ik wel aanbreken nu![]()
Ach,... geen recorder maar wel een 360 over 2 maandenMaar ik voel hem wel even deze maand. Zo even Bloggen want ik heb nog wel meer rekeningen
Iedereen die verhuisd kan wel lachen hoor denk ik met eindafrekeningen..... Energie is veeeeeel duurder geworden en ik betaal al 180 euro per maand![]()
En nog te weinig
BK kreeg net een rekening van 1500,-quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iedereen die verhuisd kan wel lachen hoor denk ik met eindafrekeningen..... Energie is veeeeeel duurder geworden en ik betaal al 180 euro per maand![]()
En nog te weinig
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:50 schreef kepler het volgende:
Welkom terug, goede vakantie gehad?
WHOEHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:48 schreef ChOas het volgende:
[..]
BK kreeg net een rekening van 1500,-
Gozer vulde nooit z'n meterstanden in onder het motto 'Dat moeten ze zelf maar uitzoeken'
Nou, ze hebben het uitgezocht
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:50 schreef kepler het volgende:
[..]
kijk wat je hebt gedaan met Nederland:
[afbeelding]
Gijs..... hoe is het dan???quote:
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAquote:
Doe geen moeitequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal van de week snel wat foto's posten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |