quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Zitten die Ultrakill, Domination, M-M-Monsterkill sounds er ook in?
Hoe kon ik em vergeten?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:11 schreef SoupNazi het volgende:
UNSTOPPABLE!
De enige die je niet graag hoort.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:42 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Hoe kon ik em vergeten?
en dan hebben we ook nog "DENIED"
hatrick zit er ook weer in .. 3x scoren bij ctf achter elkaarquote:
Zo te zien is he executable corrupt, download hem eens opnieuw.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:58 schreef Semargofni het volgende:
Heb ik eindelijk mijn nieuwe pc werkende, download ik de demo krijg ik dit "Modified executable code is not allowed"
Ik heb win xp dus die fix zal niet helpen die ze pas hebben uitgebracht.
Hiermee zou je 'm om moeten kunnen zetten naar Engels, mocht je dat willenquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:50 schreef Kptelmo het volgende:
Ben hier nu de tijd aan het vullen met de full version (Duits), die ik ergens op internet vond, totdat de retail in de winkels ligt.
Ik lig helemaal dubbel met die Duitse synchronisatie![]()
Kopfschuss, Fahrerflucht, Doppelkiel, Oeltrakiel, Meegaakiel, Blutrausch![]()
De duitse versie heeft censuurquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:50 schreef Kptelmo het volgende:
Ben hier nu de tijd aan het vullen met de full version (Duits), die ik ergens op internet vond, totdat de retail in de winkels ligt.
Ik lig helemaal dubbel met die Duitse synchronisatie [afbeelding]
Kopfschuss, Fahrerflucht, Doppelkiel, Oeltrakiel, Meegaakiel, Blutrausch [afbeelding]
Nee hoor, laat mij maar lachen. Ik koop toch straks de retail. Die link had ik ook al, maar evengoed bedankt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:57 schreef Credence het volgende:
[..]
Hiermee zou je 'm om moeten kunnen zetten naar Engels, mocht je dat willen.
Bij Play.com gehaald voor 55 euro, geen enkele nederlandse webshop lijkt de CE te hebben...quote:Op donderdag 22 november 2007 13:14 schreef hornage het volgende:
en ik wil de collectors edition! Wanneer komt ie ui! Waar kan ik hem pre orderen. Eerder wil ik het gewoon niet spelen
Klopt , en ook even zien hoe de Full game draait. Jericho draaide bij mij bv niet ( missing shaders 3) en Crysis draait weer wel. Dus Jericho wordt niet gekocht , Crysis wordt dus wel gekocht , en als UT3 goed draait wordt die ook gekocht.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:49 schreef Kptelmo het volgende:
Ik denk toch dat een boel mensen (zoals ik) die em gedownload hebben echt wel van plan zijn om de game te kopen.....we kunnen gewoon niet wachten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |