Nol is oud en seniel geworden! Tijd voor zijn pensioen, en liever gisteren dan vandaag!!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
Onder Theo was dit niet gebeurd, denk ik!
Nol ziet alleen het geld
Nou, van mij mag hij hier direct aan de slag komenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nol is oud en seniel geworden! Tijd voor zijn pensioen, en liever gisteren dan vandaag!!!!
Dan zullen er dikke rellen komenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:35 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nou, van mij mag hij hier direct aan de slag komen![]()
Hij denkt ook, binnen 1/2 jaar ben ik weer terug in Kerkrade. Het straalt er echt vanaf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:33 schreef Afunados het volgende:
Kijk eens hoe blij Luijpers is in z'n nieuwe shirtje:
[afbeelding]
En niet meer vechten onder elkaar he![]()
Hoezo? Hij liegt de fans voor, scout niks meer (Koné weigerde hij aan te trekken, deze is toch gekomen doordat Vloet daarover bleef doorgaan!)...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:35 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nou, van mij mag hij hier direct aan de slag komen![]()
Doe eens even normaal. Zijn vrouw is ziek geweest en hij heeft voor haar gezorgd door een nier af te geven. Niet zo raar dus dat hij minder gescout heeft, zeker omdat hij altijd samen met zijn vrouw naar het voetbal ging. Die man is bijna 70, heeft een groot gedeelte van zijn leven gegeven voor Roda, heeft miljoenen in de club gestopt en heeft er samen met Pickee voor gezorgd dat Roda nu is wat het is. Kijk maar eens naar onze concurrenten in Limburg waar deze nu staan. Maar wat krijgt hij er voor terug van de supporters? Beledigingen, onjuiste beschuldiginen en bedreigingen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nol is oud en seniel geworden! Tijd voor zijn pensioen, en liever gisteren dan vandaag!!!!
Als jij ergens jaren gewerkt hebt, het bedrijf overeind gehouden hebt en het groot gemaakt, krijg jij toch ook geen vrijbrief om andere mensen voor te liegen? Er een puinhoop van te maken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:55 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Doe eens even normaal. Zijn vrouw is ziek geweest en hij heeft voor haar gezorgd door een nier af te geven. Niet zo raar dus dat hij minder gescout heeft, zeker omdat hij altijd samen met zijn vrouw naar het voetbal ging. Die man is bijna 70, heeft een groot gedeelte van zijn leven gegeven voor Roda, heeft miljoenen in de club gestopt en heeft er samen met Pickee voor gezorgd dat Roda nu is wat het is. Kijk maar eens naar onze concurrenten in Limburg waar deze nu staan. Maar wat krijgt hij er voor terug van de supporters? Beledigingen, onjuiste beschuldiginen en bedreigingen.
Die kogelvrije vestenquote:Dat is een schande voor onze club, die eeuwige tirranie van enkele groepen supporters. Weet je nog hoe Nol en Theo voor Zuid stonden in kogelvrije vesten, nadat ze over FC Limburg hadden gesproken? Wat hij voor Roda deed en gedaan heeft is meer dan een complete oost-tribune gedaan heeft en ook ooit zal doen.
Zondag deed hij niks fout, maar ook niks extra's. Occean zal extra bekeken/gevolgd worden en wie weet in de winter?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
Nee, maar wel geen versterkingen! die verdediger wilde hij niet (Stevens wel) en die Occean had tegen Feyenoord een hele sterke indruk achter gelaten!
Dat is (helaas) de waarheid.quote:Tuurlijk jammer van zijn vrouw, maar hij begint wel af te takelen.
Stuur die Muhamadu maar eens richting Kerkrade, eens kijken of die mee kan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:33 schreef Afunados het volgende:
Kijk eens hoe blij Luijpers is in z'n nieuwe shirtje:
[afbeelding]
En niet meer vechten onder elkaar he![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Stuur die Muhamadu maar eens richting Kerkrade, eens kijken of die mee kan.![]()
Dat ligt er maar aan, soms moet het kunnen. Als het het verschil maakt tussen 2 en 3 miljoen voor Roda, dan zeker. Dat verhaal met die speler die ze zouden moeten hebben van PSV (Robert) is uiteraard onzin, simpelweg prijs opdrrijven. Hebben ze eerder ook met Wamberto gedaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:01 schreef DarkShine het volgende:
Als jij ergens jaren gewerkt hebt, het bedrijf overeind gehouden hebt en het groot gemaakt, krijg jij toch ook geen vrijbrief om andere mensen voor te liegen?
Noem eens een voorbeeld?quote:Er een puinhoop van te maken?
Laten we eens dik 24u wachten, dan kijken we verder. Bovendien kunnen er nog binnenlandse transfers plaatsvinden na 31.08.05quote:Hij zegt toch zelf dat er voor Koné direct een vervanger kwam? Heb jij hem gezien, ik niet.
Formeel is hij verhuurd, praktisch is hij verkocht. Hierdoor spaart Roda 0.17x(huursom) uit, die niet naar Lierse hoeft. Toch tussen de e200.000 en e500.000, al naar gelang de huursom. Tevens heeft de gemeente minder zeggenschap over het binnenkomende geld.quote:Hij zegt toch zelf dat verhuren geen optie is? Koné is toch verhuurd, of niet?
Sommige mensen nemen af en toe hun rust, is niet zo slecht. Zeker niet als je op pensioengerechtigde leeftijd bent. Heb jij trouwens gisteren nog geholpen met scouten of een gedeelte van je eigen kapitaal in Roda geinvesteerd?quote:De dag na de verkoop van Koné staat hij rustig te golfen, terwijl hij ons een nieuwe spits belooft heeft...
Kogelvrije vesten hebben de neiging kogels tegen te houden, dus het kan zijn voordelen hebben.quote:Dat was dus de grootste aandachtstrekkerij die het geven kon op dat moment, alsof er iemand 1 van hun overhoop knalt? En als iemand het wilt, wat heb jij dan aan zo'n vestje??
Gezien de ontwikkelingen in NL dit millenium en de emoties die gepaard gingen met FC Limburg, dat de facto een hostile take-over was, maar dat terzijde, lijkt het mij verstandig.quote:Blijf dat kogelvrije vest verhaal een schande vinden!
Lui? Hij scoort redelijk veel zo te zien....quote:
Hij ziet er een beetje uit als een goedkope Braziliaanse shemale, dus ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Bonfim Danté is nooit basisspeler geweest in Lille, al is dat geen schande met Tavlaridis en Schmitz voor je.
Op zich wel een goede voetballer, maar hij wilde weg(Stoke, maar ging niet door) en speelt nu zonder al te veel motivatie en erg egoistisch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:46 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Lui? Hij scoort redelijk veel zo te zien....
Mee eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan, soms moet het kunnen. Als het het verschil maakt tussen 2 en 3 miljoen voor Roda, dan zeker. Dat verhaal met die speler die ze zouden moeten hebben van PSV (Robert) is uiteraard onzin, simpelweg prijs opdrrijven. Hebben ze eerder ook met Wamberto gedaan.
Prachtig, morgenvroeg komen er 4 testers aan, en in de middag gaan ze beslissen. Na 1 training gaan ze kijken wie er een contract krijgt, ik voel een miskoop aan komen!quote:Noem eens een voorbeeld?
[..]
Ons asielbeleid? Spelersbeleid hebben wij namelijk niet. Zoals de hoge heren van Roda met de fanatieke kern omgaan noem ik ook een puinhoop ervan maken!
[quote]Laten we eens dik 24u wachten, dan kijken we verder. Bovendien kunnen er nog binnenlandse transfers plaatsvinden na 31.08.05
En na de huur krijgen ze alsnog het geld vanwege de koop...quote:Formeel is hij verhuurd, praktisch is hij verkocht. Hierdoor spaart Roda 0.17x(huursom) uit, die niet naar Lierse hoeft. Toch tussen de e200.000 en e500.000, al naar gelang de huursom. Tevens heeft de gemeente minder zeggenschap over het binnenkomende geld.
Is alweer een flinke tijd terug dat ome Nol geld erin gestoken heeft, hij staat wel garant voor een mogelijk tekort dit seizoen.quote:Sommige mensen nemen af en toe hun rust, is niet zo slecht. Zeker niet als je op pensioengerechtigde leeftijd bent. Heb jij trouwens gisteren nog geholpen met scouten of een gedeelte van je eigen kapitaal in Roda geinvesteerd?
Met als achterliggende gedachte de mensen die op 2 gedachten hinkten aan hun kant te krijgen.quote:Kogelvrije vesten hebben de neiging kogels tegen te houden, dus het kan zijn voordelen hebben.![]()
[..]
Gezien de ontwikkelingen in NL dit millenium en de emoties die gepaard gingen met FC Limburg, dat de facto een hostile take-over was, maar dat terzijde, lijkt het mij verstandig.
Toen kreeg hij amper kansen en was ie erg jong. Zit nu al tegen de Griekse nationale elf aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Tavlardis vond ik in Engeland geen topper, heeft hij zich zo sterk verbeterd?
Correct. Stevens vindt het maar niets...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toen kreeg hij amper kansen en was ie erg jong. Zit nu al tegen de Griekse nationale elf aan.
Vandaag toch 4 spelers op proef, waarvan ze er vanmiddag één kiezen als spits??
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef Kaalhei het volgende:
Laten we eens dik 24u wachten, dan kijken we verder. Bovendien kunnen er nog binnenlandse transfers plaatsvinden na 31.08.05
quote:2005.08.31 Est Andres Oper nieuwe aanwinst voor Roda JC
De Estlandse aanvaller Andres Oper heeft vandaag een contract voor een seizoen, met een optie voor nog eens twee seizoenen, bij Roda JC getekend. De 28-jarige International komt over van het Russische Torpedo Moskou. In 95 interlands voor Estland maakte hij 27 doelpunten. Andres Oper is 1.85 m en weegt 75 kg. (bron: rodajc.nl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |