Mousse T. feat. Emma Lanford - Horny...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
hoe heet dat nummer waarin ze zingen: I'm horny, horny, horney, horney tonight. ofzo
en der is nog zo'n nummer wat ze onwijs vaak draaien op Noordzee fm daar zingen ze in:
Hmm weet ik niet meer, kom ik zo nog wel op
Maar het is een vrij nieuw nummer en ze draaien het heel vaak, gezongen door een vrouw.
Ik ken wel I'm an alien, I'ma legal alien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:20 schreef Geqxon het volgende:
Hoe heet dat vrij rustig nummer, dat zovan "I'm an immigrant, I'm a lonely immigrant"
Alvast bedankt
Daar moest ik ook meteen aan denken!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:27 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik ken wel I'm an alien, I'ma legal alien.
Als je dat bedoelt is het Sting - Englishman In New York.
Het kan ook zijn dat ze er een parodie op gemaakt hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Daar moest ik ook meteen aan denken!!!
Dat kan dan alleen maar "Weird Al" Yankovic zijn denk ik...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:29 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze er een parodie op gemaakt hebben natuurlijk.
quote:
Thanx!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:05 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Het origineel is van Matthew Wilder - Break My Stride, maar denk dat deze versie Blue Lagoon - Break My Stride is
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:27 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik ken wel I'm an alien, I'ma legal alien.
Als je dat bedoelt is het Sting - Englishman In New York.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Daar moest ik ook meteen aan denken!!!
A Day in the sun?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:45 schreef quickie1985 het volgende:
Hey hey kben nieuw hier ik zoek de naam van het nr dat gesampled word op de kelder site (discotheek dicht bij mij in de buurt ) het is het trance nr is met de tekst :"Right into my life .. get up i want u right here " zou iemand mij kunnen helpen ? alvast thnx grtz quickie
EDIT :: www.dekelder.nl
Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere over the Rainbowquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:07 schreef Eglise het volgende:
ik zoek een nummer en ik echt niet weten wat het is.
mijn mams is gek op het nummer van de mensis reclame, ik kan dr geen ongelijk geven, want is echt n vet-relax nummer. wil gelijk weer op vakantie daardoor, wie helpt mij![]()
Neneh Cherry & Youssun N'dour (ofzo) - 7 Secondsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ehm
Dat nummer was net op noordzeefm een man een vrouw die vet zwoel zo'n nummer zingen. iets met: 7 seconds away, i've been waiting. zoiets
Open een topic over drumsolo's zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ohja ik zoek ook nummers met een leuk drumstukje er in. iemand suggesties of mag dit niet?
Safri Duo...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ohja ik zoek ook nummers met een leuk drumstukje er in. iemand suggesties of mag dit niet?
Misschien moet je even op Oi Va Voi zoeken...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:17 schreef vencodark het volgende:
Ik zoek het nummer van Sam en het heet Yesterday's mistakes, het was een tijdje aan te vragen op the box en werdt dan ook regelmatig gedraaid. helaas is het op verschillende download programma's niet te vinden...iemand die weet waar ik het wel kan downloaden?
het is nog niet zo oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |