abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29963903
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
hoe heet dat nummer waarin ze zingen: I'm horny, horny, horney, horney tonight. ofzo

en der is nog zo'n nummer wat ze onwijs vaak draaien op Noordzee fm daar zingen ze in:
Hmm weet ik niet meer, kom ik zo nog wel op

Maar het is een vrij nieuw nummer en ze draaien het heel vaak, gezongen door een vrouw.
Mousse T. feat. Emma Lanford - Horny...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_29964821
Hoe heet dat vrij rustig nummer, dat zovan "I'm an immigrant, I'm a lonely immigrant"

Alvast bedankt
pi_29965006
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:20 schreef Geqxon het volgende:
Hoe heet dat vrij rustig nummer, dat zovan "I'm an immigrant, I'm a lonely immigrant"

Alvast bedankt
Ik ken wel I'm an alien, I'ma legal alien.
Als je dat bedoelt is het Sting - Englishman In New York.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29965022
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:27 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Daar moest ik ook meteen aan denken!!!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
pi_29965072
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:27 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat ze er een parodie op gemaakt hebben natuurlijk.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29965162
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:29 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat ze er een parodie op gemaakt hebben natuurlijk.
Dat kan dan alleen maar "Weird Al" Yankovic zijn denk ik...
Woeiii - Blog
  donderdag 25 augustus 2005 @ 18:59:58 #132
128287 quickie1985
Always & Forever..
pi_29966095
weet iemand welk trance nr dat is maybe ik word gek hier dak ut wel ken maar niet op de titel kan komen link staat in mn vorige post alvast thnx
O+ <<! Keep it coming - Did u know the time is now !>><<! Keep it coming - Never ever take me down !>><<! Keep it coming - Take this like its understood !>><<! Keep it coming - Bad boys in the neighborhood !>> Jump-Hard Style 4 Life! O+
pi_29967523
Gisteren heb ik een stukje van Shrek 2 gezien en aan het begin hoor je een liedje wat ik ook wel eens in TV programma's heb gehoord. Na wat rond gezocht te hebben kwam ik op het nummer 'Shrek / Is it you?' van 'Dana Glover' uit. Een stukje is hier te luisteren.
Het lijkt me dat de eerste paar seconden (die 'fluittoon') van een ander nummer zijn, weet iemand toevallig welke dat is, of is dit het origineel?
pi_29968018
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:04 schreef HV het volgende:

[..]

Blue Lagoon - Break my stride
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:05 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Het origineel is van Matthew Wilder - Break My Stride, maar denk dat deze versie Blue Lagoon - Break My Stride is
Thanx! Dat is 'm dus!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_29968516
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:27 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:27 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

pi_29970742
Ik ben op zoek naar het nummer wat gebruikt wordt in 'je leven in de steigers' op Talpa van Bridget. Een sample van het nummer is hier te beluisteren: http://www.talpadownloads.nl/Talpa/info.php?prog_id=10018
(ff op het luidsprekertje klikken)

Iemand enig idee!?!
pi_29971227
weet iemand hoe het nummer heet uit de reclame van Appelsientje? die met die luie afrikanen dat ze wachten tot de sinasappels rijp zijn enzo maar dat liedje dat er onder zit is erg gaaf, wat ik er van kan verstaan is iets met ' green day light" of zo iets
Bram! Boterham!
pi_29971349
ik typ ' reclame appelsientje' in bij google en ik heb em al hij is van Gabriel Rios en heet Broad daylight

hm heb net de cd ehh... 'gevonden' en echt allen broad daylight is leuk... rest is allemaal spaans

[ Bericht 28% gewijzigd door lj_lightning op 25-08-2005 22:48:57 ]
Bram! Boterham!
pi_29972299
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:45 schreef quickie1985 het volgende:
Hey hey kben nieuw hier ik zoek de naam van het nr dat gesampled word op de kelder site (discotheek dicht bij mij in de buurt ) het is het trance nr is met de tekst :"Right into my life .. get up i want u right here " zou iemand mij kunnen helpen ? alvast thnx grtz quickie

EDIT :: www.dekelder.nl
A Day in the sun?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:07:20 #140
78379 Eglise
White The Fabrics
pi_29973553
ik zoek een nummer en ik echt niet weten wat het is.

mijn mams is gek op het nummer van de mensis reclame, ik kan dr geen ongelijk geven, want is echt n vet-relax nummer. wil gelijk weer op vakantie daardoor, wie helpt mij
And I can't stand that you're not mine...............
pi_29973621
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:07 schreef Eglise het volgende:
ik zoek een nummer en ik echt niet weten wat het is.

mijn mams is gek op het nummer van de mensis reclame, ik kan dr geen ongelijk geven, want is echt n vet-relax nummer. wil gelijk weer op vakantie daardoor, wie helpt mij
Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere over the Rainbow
pi_29974163
Ehm

Dat nummer was net op noordzeefm een man een vrouw die vet zwoel zo'n nummer zingen. iets met: 7 seconds away, i've been waiting. zoiets
pi_29974507
Ohja ik zoek ook nummers met een leuk drumstukje er in. iemand suggesties of mag dit niet?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:29:18 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_29974548
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ehm

Dat nummer was net op noordzeefm een man een vrouw die vet zwoel zo'n nummer zingen. iets met: 7 seconds away, i've been waiting. zoiets
Neneh Cherry & Youssun N'dour (ofzo) - 7 Seconds
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_29974740
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ohja ik zoek ook nummers met een leuk drumstukje er in. iemand suggesties of mag dit niet?
Open een topic over drumsolo's zou ik zeggen
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_29975023
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Safri Duo...
Woeiii - Blog
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:46:00 #147
128287 quickie1985
Always & Forever..
pi_29975329
neej die niet een paar nrs verder
je kan er een stuk of 4 beluisteren rimini project is em niet

EDIT :: tis de laatste van de 4
O+ <<! Keep it coming - Did u know the time is now !>><<! Keep it coming - Never ever take me down !>><<! Keep it coming - Take this like its understood !>><<! Keep it coming - Bad boys in the neighborhood !>> Jump-Hard Style 4 Life! O+
pi_29976787
Ik zoek het nummer van Sam en het heet Yesterday's mistakes, het was een tijdje aan te vragen op the box en werdt dan ook regelmatig gedraaid. helaas is het op verschillende download programma's niet te vinden...iemand die weet waar ik het wel kan downloaden?
het is nog niet zo oud.
pi_29977918
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:17 schreef vencodark het volgende:
Ik zoek het nummer van Sam en het heet Yesterday's mistakes, het was een tijdje aan te vragen op the box en werdt dan ook regelmatig gedraaid. helaas is het op verschillende download programma's niet te vinden...iemand die weet waar ik het wel kan downloaden?
het is nog niet zo oud.
Misschien moet je even op Oi Va Voi zoeken...
Woeiii - Blog
pi_29982489
Haay. Ik luisterde net Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walking. Nou weet ik zeker dat ik een ooit versie heb gehoord waar telkens een vette gitaar loopje doorheen zat ( of ik moet wel heel erg gek zijn). Iemand misschien een idee? Ik weet nie hoeveel versies er van dit nummer zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')