Dat kan je haar toch niet aanrekenen? Dan moet je toch echt bij die mannen zijn hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:40 schreef Overijssel het volgende:
[..]
en jij gelooft echt dat die mensen SOCIAAL zijn. Je eigen vrouw bedonderen......heb je dat ook gelezen? A-socialen met geld en tevens bedriegers......daar neukt zij mee. Dat verdient respect, vind je niet?
Zolang ze niet vreemd gaat of in de sexindustriequote:Op zaterdag 5 november 2005 15:07 schreef Kleintje het volgende:
Ik krijg gewoon steeds meer lol om dit topic. Vooral omdat steeds meer mensen durven te melden dat ze iets in de erotische sector doen of er weleens gebruik van maken. En dan de moraalridders die het allemaal te min vinden. Dat zijn waarschijnlijk de mannen die een slet in bed willen (want ze moet voor alles in zijn) en een dame aan hun arm.
Je verwacht een open mind van de mensen welke hier posten, maar je hebt zelf geen open mind voor anders denkenden....quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:07 schreef Kleintje het volgende:
Dat zijn waarschijnlijk de mannen die een slet in bed willen (want ze moet voor alles in zijn) en een dame aan hun arm.
Ook dit getuigt niet van een open mindquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:28 schreef Kleintje het volgende:
Nee Swets, dat zie je dus verkeerd.
En dit is relevant mbt mijn opmerking omdat?quote:Mijn partner heeft er geen problemen mee omdat ik dus niet aan andere mannen kom.
Als hij er dus wel een andere mening over zou hebben, dan zou ik ermee stoppen omdat mijn relatie me meer waard is.
Absoluut. Alleen doe je dat zelf ook niet en generaliseer je erop los mbt de mensen welke een anderemening hebben.quote:Mensen hoeven het niet met mijn werk eens te zijn, maar daarom kunnen ze iemand nog wel in zijn/haar waarde laten lijkt mij!
1. Ben je niet bang dat wanneer je schulden zijn afgelost, je toch doorgaat omdat het een easy manier van geld verdienen is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:41 schreef Kleintje het volgende:
Mensen mogen me best vragen om het hoe en waarom.
Als mijn schulden afbetaald zijn ga ik hier nog even mee door om een startkapitaal bij elkaar te krijgen. Want dat wat ik wil gaan doen, daar heb je gewoon een aardig centje voor nodig. Misschien zal ik nog enkele uurtjes per week dit werk blijven doen voor dat extra centje, want dat wat ik wil gaan doen, daar heb je veel geld voor nodig, is hard werken en je verdient er niet veel mee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:03 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
1. Ben je niet bang dat wanneer je schulden zijn afgelost, je toch doorgaat omdat het een easy manier van geld verdienen is.
Ik wil me volledig op de paarden gaan richten. Jonge paarden inrijden, paarden fokken, pensionstal, lessen geven. Dus hele dagen in mijn vieze kloffie lopen, hard werken, risico's lopen maar vooral genieten!quote:2. Wat ga je hierna doen?
Mijn vriend is nu zo'n 10 maanden mijn vriend. Daarvoor kende ik hem al heel wat jaren. Ik deed dit werk dus niet toen ik hem ontmoette, maar ik deed het werk wel toen we wat kregen.quote:3. Heb je je vriend ontmoet toen je hier al mee bezig was, of daarvoor al?
Inderdaad.... het is niet hoog in aanzien en dat zal het nooit worden. En dat hoeft niet. Zolang er nog genoeg vraag is door de afnemers zullen dit soort beroepen nooit verdwijnen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:15 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
Je beroep staat nou eenmaal niet erg hoog in aanzien bij vele volkstammen (inclusief je eigen ouders) , dat is een feit wat gestaafd kan worden met statistieken. Dit MOET je gewoon accepteren , anders is het vechten tegen de bierkaai. je word er ontzettend moe van.
Trouwens we horen toch allemaal graag de leukere en interessante verhalen van dit vak, ik heb er oneindig veel uit ervaring en van horen zeggen. (maar ik hou dat liever prive)
Hmmm, dus als het mensen waren geweest die vrijgezel waren, geen geld hadden en zich daarmee in de problemen hielpen... dan had ze wel respect van je gehad?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:40 schreef Overijssel het volgende:
[..]
en jij gelooft echt dat die mensen SOCIAAL zijn. Je eigen vrouw bedonderen......heb je dat ook gelezen? A-socialen met geld en tevens bedriegers......daar neukt zij mee. Dat verdient respect, vind je niet?
Ik eigenlijk ook wel, want ook als je wit werkt moet je er naar mijn mening genoeg aan over houden, en is het nog constructief voor de maatschappij ook..quote:Op zondag 6 november 2005 13:13 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig waarom er gekozen wordt voor zwart werken ipv wit...
meisje meisje toch ..................... misschien een beetje niveau in hun portemonnee, maar moreel is het niveau van een getrouwde hoerenloper "NUL".quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:38 schreef LaCleaun het volgende:
.................... ik vind het leuk mensen van niveau te ontmoeten en ik kom nog eens ergens.
Lees nou eens wat je allemaal zegt, en bedenk dan waarom jouw beroep (hoer !!) een status heeft "lower than low"quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:12 schreef LaCleaun het volgende:
Vooralsnog zijn diezelfde mannen degenen die terwijl ze een vrouw thuis hebben, een weekend met mij op stap gaan en mij daar nog voor betalen ook
Wie denk je dat hier een zelfrespect issue heeft?
Ff wat anders. Waarom eik foto's posten in Sexy en Gewaagd? Daar krijg je niks voor, niet primair althans. Vroeg het me gewoon afquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:41 schreef Kleintje het volgende:
Nee, als ik geen schulden had gehad dan was ik dit niet gaan doen, dat weet ik ook wel. En ja, er zijn tal van leukere banen. En ook banen waarin je meer respect krijgt. Maar helaas zijn er ook erg veel banen waar ik door mijn medische geschiedenis niet geschikt voor ben en waar ik ook niet zoveel geld mee kon verdienen om een nieuwe start te maken.
Waarom posten mensen op een forum? Waarom posten mensen foto's van zichzelf?quote:Op zondag 6 november 2005 15:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ff wat anders. Waarom eik foto's posten in Sexy en Gewaagd? Daar krijg je niks voor, niet primair althans. Vroeg het me gewoon af![]()
Zou jij zo vriendelijk willen zijn deze post even te lezen en de inhoud daarvan in je op te nemen... Thanksquote:
Ik geef een reactie op hoe iemand haar beroep in de erotische sector beschrijft. Zij denkt dat ze mensen van niveau ontmoet en dat het "beroep" zelfrespect verdient..........ik denk daar anders over. Inhoudelijke discussie over het beroep, past dus prima in WGRquote:Op zondag 6 november 2005 15:39 schreef Sjeen het volgende:
Zou jij zo vriendelijk willen zijn deze post even te lezen en de inhoud daarvan in je op te nemen... Thanks![]()
Dat vind ik toch meer R&P.quote:Op zondag 6 november 2005 15:50 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Ik geef een reactie op hoe iemand haar beroep in de erotische sector beschrijft. Zij denkt dat ze mensen van niveau ontmoet en dat het "beroep" zelfrespect verdient..........ik denk daar anders over. Inhoudelijke discussie over het beroep, past dus prima in WGR
Beroep van hoer heeft al snel met relaties te maken inderdaad. Als je het inhoudelijk gaat bekijken ontkom je er haast niet aan dat "relatie" en "psyche" aan bod komenquote:
Ja, anders voel je je ff aangevallenquote:Op zondag 6 november 2005 15:37 schreef Kleintje het volgende:
Waarom posten mensen op een forum? Waarom posten mensen foto's van zichzelf?
Moet alles goed voor de portemonnee zijn?
Misschien wel omdat ik het mooie foto's vind.
Misschien wel omdat ik zelf ook graag naar mooie foto's van anderen kijk.
Misschien wel omdat ik ook graag complimenten krijg.
Gewoon omdat ik ook gewoon mens ben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |