abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32177263
Kleintje, ik ken je vooral als forum-kennis en sta ervan te kijken dat je dit tegenwoordig doet. Maar ik vind het ook wel heel bewonderenswaardig. Als ik echt vragen heb hoor je 't wel.
Mon 'en!
pi_32177361
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:35 schreef bloempjuh het volgende:
Kleintje, ik ken je vooral als forum-kennis en sta ervan te kijken dat je dit tegenwoordig doet. Maar ik vind het ook wel heel bewonderenswaardig. Als ik echt vragen heb hoor je 't wel.
Ach, het is al veel langer dan dat de meeste weten. Ook in die tijd al af en toe.
Alleen vond ik het toen nog niet nodig om er zo open over te zijn omdat iedereen toch een mening erover zou hebben gehad.

dinsdag 29 november 2005 @ 17:18:09 #253
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32675364
Leuk topic!

Ik wou ff melden:
Kleintje is IRL een schat. Een klein beetje druk, (te?) openhartig, maar absoluut een schat.
Haar vriendje is een goeie gast, en absoluut relaxed, ook met haar werk.

Je kunt denken wat je wilt van haar werk, maar ze voldoet aan een behoefte waar mensen bereid zijn geld voor te betalen, ze doet niks illegaals, ze betaalt netjes belasting en premies, en in tegenstelling tot sommige anderen draagt ze zelf volledig alle verantwoording voor wat ze gedaan heeft (zoals het aflossen van oude schulden). Als ze een "gewone" onderneemster was geweest, dan was ze een modelburger volgens deze beschrijving.

Ze zit in "adult entertainment", ja. En...? Wat is meer verwerpelijk? Iemand die haar geld op deze manier verdient, of iemand die volstrekt legaal mensen financieel de das om aan het doen is met behulp van kleine lettertjes in een contract? Of iemand die willens en wetens gifitge stoffen dumpt in Afrika omdat ze daar minder moeilijk doen over milieuregels? De laatste twee zien we meestal als geslaagde zakenmensen, terwijl het eigenlijk gewoon halve criminelen zijn, terwijl mensen zoals Kleintje veroordeeld worden terwijl ze op geen enkele manier iets kwaads of illegaals doen.

Moreel verwerpelijk? Laat me niet lachen. Haar partner weet wat ze doet. Degene die haar belt of naar haar kijkt weet hij doet. Het enige moreel verwerpelijke in dit verhaal is dat de man die kijkend naar haar cam mentaal vreemd gaat, terwijl een verdieping hoger zijn vrouw elke avond ligt te wachten tot hij ook eens komt. Ironisch genoeg zijn dat ook vaak degenen die mensen zoals Kleintje het luidst veroordelen.

En nee, ik heb behalve foto's maken niks met haar gedaan.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 november 2005 @ 17:26:21 #254
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32675528
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:18 schreef RonaldV het volgende:

Jammer he
Maar mooie reply.
pi_32675950
Mooi gesproken, Ronald.
pi_32676010
Hey schatje .. Doet gij ook wel eens strip shows over de webcam? ik heb het ene aantal maal gezien en vond het wel tof ^^ - Latertjes
pi_32676076
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:18 schreef RonaldV het volgende:
Sexy foto's? Ik zou heel graag eens een serie echte goeie sexy / naaktfoto's van mezelf willen laten maken. Is dat bespreekbaar? Wil ik wel eerst wat materiaal van je zien tuuk.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 november 2005 @ 17:51:40 #258
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32676143
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Sexy foto's? Ik zou heel graag eens een serie echte goeie sexy / naaktfoto's van mezelf willen laten maken. Is dat bespreekbaar? Wil ik wel eerst wat materiaal van je zien tuuk.
Ik geloof dat je daarvoor best even naar FOT kunt gaan. Denk wel dat je een goede aan hem hebt (fotograaf bedoel ik dus he )
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_32676178
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:51 schreef Sjeen het volgende:
Ik geloof dat je daarvoor best even naar FOT kunt gaan. Denk wel dat je een goede aan hem hebt (fotograaf bedoel ik dus he )
Ik zag net dat er een speciaal topic voor is.
pi_32677266
LMAO Lupa_Solitaria de over geinteresseerde wannabe hoer is er ook weer
hoe gaat het met je?
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:39:32 #261
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32677327
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:37 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
LMAO Lupa_Solitaria de over geinteresseerde wannabe hoer is er ook weer
hoe gaat het met je?
Je zit zo de aandacht te trekken: wou je ook op de foto?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_32677329
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik zou dan ook even in [v][S&G] (userfoto's) kijken, in deel 6 en 7 staan een paar hele mooie (zowel wat fotografie als model betreft)
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:50:39 #263
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32677635
RonaldV heb je lang nagedacht over je onzin verhaal? Het is aandoenlijk om te zien hoe je probeert om iets wat krom is recht te praten.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 november 2005 @ 18:53:03 #264
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32677706
Zo en nu gaan we weer gewoon ontopic
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:20:01 #265
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32678396
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:50 schreef -Angel- het volgende:
RonaldV heb je lang nagedacht over je onzin verhaal? Het is aandoenlijk om te zien hoe je probeert om iets wat krom is recht te praten.
Het kostte meer moeite om te tikken, dan om over na te denken. En waarom is het krom? Omdat het niet in je bekrompen referentie-kadertje past? Of omdat ik jou in je beroep aantast? In beide gevallen bekijk ik jou met dezelfde ogen waarmee jij Kleintje en haar collegas bekijkt
- Privacy Matters
pi_32681261
RonaldV...
Bedankt lieverd!
Voor je mooie betoog, voor de mooie foto's en de vriendschap!

En nee, we hebben (helaas??) niets met elkaar gedaan. Ook niet toen het tussen mij en mijn vriend minder liep. Je was er om mijn verhaal aan te horen en om me mentaal te steunen. Jij hebt je eigen gezinnetje en ik mijn leventje. En we zijn er allebei tevreden mee, dus waarom vreemd gaan.

Laat ze hier maar denken wat ze willen....
Mij boeit het niet. Heb net een sessie werk gedaan en het was weer erg leuk! Nu tv kijken en straks nog even een keer cammen en ik heb dan weer genoeg gedaan voor vandaag!
  woensdag 30 november 2005 @ 08:44:14 #267
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_32689371
De discussie is leuk opgang gekomen zo
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 30 november 2005 @ 08:52:14 #268
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32689454
quote:
Leg eens uit wat voor kroms er wordt recht gepraat? Vooral je motivatie ben ik benieuwd naar.
pi_32690693
quote:
Ook ik ben hier wel benieuwd naar.
Want ik proef hier een hele nare ondertoon in en een steek richting RonaldV en als iemand dat niet verdient dan is hij dat wel!
  woensdag 30 november 2005 @ 11:48:21 #270
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32692595
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:15 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ook ik ben hier wel benieuwd naar.
Want ik proef hier een hele nare ondertoon in en een steek richting RonaldV en als iemand dat niet verdient dan is hij dat wel!
Ik voel het niet als een steek, hoor. Meer als een opmerking van iemand met zeer benauwde ideeën over wat wel en niet goed is. En die vinden het vaak niet zo leuk als je iets te melden hebt wat ook op henzelf slaat.
- Privacy Matters
  woensdag 30 november 2005 @ 11:52:45 #271
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32692697
Een verhaal dat bedoeld is als absurde verheerlijking van een dergelijk beroep.

Die beantwoord wordt met reacties als "Mooi gesproken, Ronald". Terwijl men zo oppervlakkig leest dat men niet in de gaten heeft dat Ronald diep van binnen dit beroep afkeurt. Als voorbeeld van dit denkpatroon " Wat is meer verwerpelijk?".

Overigens heb ik niet tegen het beroep dat mede mogelijk gemaakt is door de ICT . Echter ik vindt het persoonlijk een flauw aftreksel van het beroep hoer. Echter ook als men daar over praat hoeft men niet het beroep te verheerlijken. Zo geweldig is het nu ook weer niet.
  woensdag 30 november 2005 @ 11:53:37 #272
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32692710
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:48 schreef RonaldV het volgende:

Meer als een opmerking van iemand met zeer benauwde ideeën over wat wel en niet goed is.
Jammer, dat je woordkeuze al aangeeft dat je zelf ook nogal een last hebt van die benauwde ideeën.
  woensdag 30 november 2005 @ 11:56:00 #273
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32692755
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:52 schreef -Angel- het volgende:
Ik zie eerder dat hij wat feiten tegenover elkaar zet van verschillende beroepen. Vooral algemeen goed geaccepteerde beroepen en een algemeen slecht geaccepteerd beroep.
pi_32692832
quote:
Overigens heb ik niet tegen het beroep dat mede mogelijk gemaakt is door de ICT . Echter ik vindt het persoonlijk een flauw aftreksel van het beroep hoer. Echter ook als men daar over praat hoeft men niet het beroep te verheerlijken. Zo geweldig is het nu ook weer niet.
Kom op, dan praat je over verheerlijken.. doe je dat nu ook niet met ICT?

Tuurlijk.. ieder beroep heeft haken en ogen. Ik heb ook weleens een dag geen zin. En als ik ziek ben, dan valt er voor mij ook weinig te werken, maar... ook weinig te verdienen.

Ik vind het niet erg om te doen, ik kan het zelfs op veel momenten erg leuk vinden en ik schaam me er niet voor...
Verheerlijken... nee
Het zou leuker zijn als ik genoeg geld had zodat ik me kon bezighouden met wat ik echt wil...
  woensdag 30 november 2005 @ 12:03:57 #275
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32692920
quote:

Die beantwoord wordt met reacties als "Mooi gesproken, Ronald". Terwijl men zo oppervlakkig leest dat men niet in de gaten heeft dat Ronald diep van binnen dit beroep afkeurt. Als voorbeeld van dit denkpatroon " Wat is meer verwerpelijk?".
Wil je me geen woorden in de mond leggen? Ik keur niets af, ik haal het denkpatroon aan van degenen die dit verwerpelijk vinden.
quote:
Waar wordt het door mij verheerlijkt? En hoe kom jij aan de kennis over hoe geweldig het is?
- Privacy Matters
  woensdag 30 november 2005 @ 12:04:02 #276
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32692923
quote:
Kom op, dan praat je over verheerlijken
Dat is wat Ronald doet, en iedereen applaudiseert ook nog voor hem. Figuurlijk dan. En Alicey die feiten, zijn geen feiten, he? Dat had jij toch moeten weten als WFL mod.
  woensdag 30 november 2005 @ 12:05:48 #277
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32692961
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:03 schreef RonaldV het volgende:

Wil je me geen woorden in de mond leggen? Ik keur niets af, ik haal het denkpatroon aan van degenen die dit verwerpelijk vinden.
Nee, je laat je persoonlijke mening doorschemeren in je vergelijkingen. En diep van binnen ben je niet zo vrijdenkend als je je eigen voordoet.
  woensdag 30 november 2005 @ 12:06:22 #278
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32692971
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:53 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Jammer, dat je woordkeuze al aangeeft dat je zelf ook nogal een last hebt van die benauwde ideeën.
Ik heb een zeer open mind, op vrijwel alle gebied. Ik heb in ieder geval niet de neiging om anderen te vertellen wat goed of slecht is, tenzij die ander probeert om zijn omgeving beperkingen op te leggen gebaseerd op zijn referentie-kader. Dat is een vorm van morele chantage, en daar heb ik een hekel aan.
- Privacy Matters
  woensdag 30 november 2005 @ 12:07:34 #279
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32692995
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:04 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Dat is wat Ronald doet, en iedereen applaudiseert ook nog voor hem. Figuurlijk dan. En Alicey die feiten, zijn geen feiten, he? Dat had jij toch moeten weten als WFL mod.
In de door RonaldV beschreven scenario's zie ik feiten (Statistisch is het hard te maken).
  woensdag 30 november 2005 @ 12:09:05 #280
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32693028
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:05 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Nee, je laat je persoonlijke mening doorschemeren in je vergelijkingen. En diep van binnen ben je niet zo vrijdenkend als je je eigen voordoet.
Mijn persoonlijke mening is dat iedereen moet kunnen doen wat hij of zij wil, mits hij of zij daarbij geen anderen nadeel berokkent. En wat ik diep van binnen wil? Beste vriend, je hebt geen idee. Maar als je arrogant genoeg bent om te denken dat je weet hoe ik functioneer op basis van een paar posts: be my guest!
- Privacy Matters
  woensdag 30 november 2005 @ 12:09:32 #281
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32693042
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:07 schreef Alicey het volgende:

In de door RonaldV beschreven scenario's zie ik feiten (Statistisch is het hard te maken).
Je hebt zo nu en dan wel last van het "ik heb nooit ongelijk" complex, is het niet? Het gaat om overduidelijke meningen. Er worden geen feiten genoemd.
  woensdag 30 november 2005 @ 12:11:38 #282
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32693087
Maar goed laat ik eens een vraag stellen, Kleintje vindt je zelf niet dat je beroep een beetje slap aftreksel is van het beroep hoer?
  woensdag 30 november 2005 @ 12:12:26 #283
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32693102
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:09 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Je hebt zo nu en dan wel last van het "ik heb nooit ongelijk" complex, is het niet? Het gaat om overduidelijke meningen. Er worden geen feiten genoemd.
RonaldV beschrijft hoe er gedacht wordt over bepaalde beroepen. Met wat simpele statistiek is dat hard te maken. Dat is niet zijn mening, dus.

En natuurlijk, hij geeft ook zijn mening in die post, maar dat doet niets af van de feiten die hij over diverse beroepen post.
pi_32693104
Ik denk dat dit nu erg de verkeerde kant op gaat.
Ik denk dat dit gesprek in R&P verder gevoerd kan worden. Want dit gaat over waarden en normen of iets kan en mag.

Iemand interesse in een belklant die garant staat voor 30 minuten per dag! Ik word gek van de man! De man heeft volgens mij een geheugenstoornis en nu na 1,5 maand kan ik er niet meer tegen. Iedere keer hetzelfde vertellen en uitleggen... En de man betaalt er veel voor dus ik heb liever dat iemand het echt leuk vind om met het hem te praten.

Heb hem net verteld dat ik onze gesprekken niet meer waardeer, dat hij beter iemand anders kan zoeken. En... 10 minuten later belt hij weer voor een gesprek van een minuut of 5...
pi_32693141
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:11 schreef -Angel- het volgende:
Maar goed laat in eens een vraag stellen, Kleintje vindt je zelf niet dat je beroep een beetje slap aftreksel is van het beroep hoer?
Jezus... make your point!
Je kan het ook omkeren... het is de sterkere variant van telefoonseks. Nu zien ze ook wat, dus je zit niet met je trui op de bank maar bent ook echt bezig. Ze kunnen typen en als ze boxen hebben, dan horen ze me ook nog!

Ja, je kan het ook zien als slap aftreksel van hoer, maar ik vind het nog steeds iets anders. Bij hoer heb je daadwerkelijk contact, aanrakingen en loop je risico's. Dat heb ik nu niet.

Het is gewoon een beroep in de erotische sector.

Is helpdeskmedewerker dan ook geen slap aftreksel van systeembeheer....
pi_32693194
Overigens, slap aftreksel van hoer....
knap om een geslachtsdeel in slappe toestand af te trekken tot spuiten aan toe...
En soms heb ik beeld van de mannen en wat ik dan zie... nee... dat is geen slap aftreksel
  woensdag 30 november 2005 @ 12:23:17 #287
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32693294
Je biedt dus minder dan een hoer?
  woensdag 30 november 2005 @ 12:25:07 #288
65960 sanger
pi_32693326
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:14 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Jezus... make your point!
Dat doe jij in ieder geval wel
  woensdag 30 november 2005 @ 12:27:17 #289
65960 sanger
pi_32693371
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:23 schreef -Angel- het volgende:
hoop onzin
Wat is eigenlijk je probleem? Als je het niet eens bent met wat Kleintje doet waarom reageer je hier dan nog? Er is niets makkelijkers dan je van je probleem te ontdoen door niet meer te reageren in dit topic.

Zolang Kleintje vrijwillig haar werk doet, er lol in heeft en goed geld mee verdient wie ben jij dan om te veroordelen wat ze doet?
pi_32693484
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:23 schreef -Angel- het volgende:
Je biedt dus minder dan een hoer?
Dat ligt eraan wat je wil.

Als jij een kleine auto wil die gewoon rijdt, dan biedt een fiat panda je meer dan een lexus!
Ligt aan je wensen!

Mensen die met me komen cammen, die doen dat waarschijnlijk omdat ze willen cammen en niet omdat ze een spelletje pimpampet willen spelen!
  woensdag 30 november 2005 @ 12:35:58 #291
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32693519
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:27 schreef sanger het volgende:

Wat is eigenlijk je probleem? Als je het niet eens bent met wat Kleintje doet waarom reageer je hier dan nog? Er is niets makkelijkers dan je van je probleem te ontdoen door niet meer te reageren in dit topic.
Hmmm. Waarom voel jij je persoonlijk aangevallen?
  woensdag 30 november 2005 @ 12:37:02 #292
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32693537
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:33 schreef Kleintje het volgende:

Mensen die met me komen cammen, die doen dat waarschijnlijk omdat ze willen cammen en niet omdat ze een spelletje pimpampet willen spelen!
Ik heb nog al twijfels als het gaat om het woordje willen.
pi_32693628
Angel, ik heb mijn twijfels bij jou. Ik weet neit wat je probleem is. Lees allebei de topics eens door dan weet je wat meer. En kom eens met vragen die er toe doen en niet om mensen af te kraken. Als dat je bedoeling is Bye bye
Dat gaat je hier niet lukken.

Want ja... hun telefoon en pc logt niet automatisch bij me in. Ik neem ook aan dat ze niet gedwongen worden, dus dan zullen ze wel willen cammen.

Nou jochie, ga nu weer lekker spelen en val de grote mensen niet meer lastig!
  woensdag 30 november 2005 @ 12:41:13 #294
65960 sanger
pi_32693630
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:35 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Hmmm. Waarom voel jij je persoonlijk aangevallen?
Waaruit maak jij op dat ik me persoonlijk aangevallen voel? Ik zi edat nergens staan/heb dat nergens getypt.

Wat je wel uit mijn post had kunnen halen is dat ik het probleem niet zie dat jij aanhaald. Je zit hier eigenlijk een discussie te zoeken waar dit hele topic niet voor bedoeld is. Als je per se je gelijk wilt halen open dan een eigen topic in R&P, en ga daar discusseren over het beroep van Kleintje, en de waarden en normen die jij schijnbaar hanteerd.

En mocht je insinueren dat ik op 1 of andere manier iets met Kleintje te maken heb anders dan Fok! dan zit je er ook naast.
  woensdag 30 november 2005 @ 12:51:00 #295
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32693827
quote:
Angel, ik heb mijn twijfels bij jou. Ik weet niet wat je probleem is.
Misschien is er wel geen probleem.
quote:
Lees allebei de topics eens door dan weet je wat meer. En kom eens met vragen die er toe doen en niet om mensen af te kraken. Als dat je bedoeling is Bye bye
Dat gaat je hier niet lukken.
Dat heb ik gedaan en wat mij vooral opvalt is dat je wanhopig tracht om alles zo positief mogelijk af te schilderen. Wat volgens mij niet helemaal het geval is. En waarom dan vraag je? Wel kijk eens naar de onderstaande teksten, en kijk eens wat je eerder zei.
quote:
Want ja... hun telefoon en pc logt niet automatisch bij me in. Ik neem ook aan dat ze niet gedwongen worden, dus dan zullen ze wel willen cammen.
quote:
Dat zijn mensen die alleen zijn, die geven daar inderdaad veel geld aan uit.
En zulke mensen bescherm ik ook. Ik kan je er 1 noemen, met naam. Coos uit Rotterdam. De beste man is 45, geen relatie en is eenzaam. Ik heb met hem afgesproken dat ie bij elkaar niet meer dan een uur mag bellen per week. Omdat het gewoon teveel kost. Hij mag via het postadres ook opwaardeerkaarten sturen, dan heeft ie een gewoon 06 nummer waarop ie me op vaste tijden belt, dan kost het hem niet teveel en ik hoef geen eigen nummer prijs te geven.
Hoe verklaar je deze tegenstrijdigheden? Dat kan volgens mijn alleen maar omdat je zelf ook niet helemaal zeker bent over hetgene wat je doet.
quote:
Nou jochie, ga nu weer lekker spelen en val de grote mensen niet meer lastig!
Tja, als ik kinderachtig was dan zou ik nu kunnen zeggen, ga jij nu maar cammen in plaats van wanhopig zoeken naar erkenning.
  woensdag 30 november 2005 @ 12:53:04 #296
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32693875
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:41 schreef sanger het volgende:

Je zit hier eigenlijk een discussie te zoeken waar dit hele topic niet voor bedoeld is. Als je per se je gelijk wilt halen open dan een eigen topic in R&P, en ga daar discusseren over het beroep van Kleintje, en de waarden en normen die jij schijnbaar hanteerd.
Er is op dit moment geen discussie, het is slechts klappen voor Kleintje. Zal waarschijnlijk goed werken voor haar eigen zelfbeeld.
  woensdag 30 november 2005 @ 12:53:16 #297
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32693883
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:51 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Misschien is er wel geen probleem.
[..]

Dat heb ik gedaan en wat mij vooral opvalt is dat je wanhopig tracht om alles zo positief mogelijk af te schilderen. Wat volgens mij niet helemaal het geval is. En waarom dan vraag je? Wel kijk eens naar de onderstaande teksten, en kijk eens wat je eerder zei.
[..]

[..]

Hoe verklaar je deze tegenstrijdigheden? Dat kan volgens mijn alleen maar omdat je zelf ook niet helemaal zeker bent over hetgene wat je doet.
[..]

Tja, als ik kinderachtig was dan zou ik nu kunnen zeggen, ga jij nu maar cammen in plaats van wanhopig zoeken naar erkenning.
* RonaldV vraagt zich af wie er hier nou precies wanhopig zijn gelijk probeert te halen
- Privacy Matters
  woensdag 30 november 2005 @ 12:54:40 #298
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_32693918
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:53 schreef RonaldV het volgende:

* RonaldV vraagt zich af wie er hier nou precies wanhopig zijn gelijk probeert te halen
Ronald, het enigste punt waarop ik me gelijk probeer te halen is het feitenverhaal. Maar dat staat los van dit.
  woensdag 30 november 2005 @ 12:56:54 #299
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32693971
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:54 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Ronald, het enigste punt waarop ik me gelijk probeer te halen is het feitenverhaal. Maar dat staat los van dit.
"enige". Er is geen overtreffende trap van dat woord.

Leg dan nog even uit wat jij geen feit vindt, alsjeblieft. Ik begrijp je punt namelijk echt niet.
- Privacy Matters
  woensdag 30 november 2005 @ 12:58:13 #300
65960 sanger
pi_32694001
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:53 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Er is op dit moment geen discussie, het is slechts klappen voor Kleintje. Zal waarschijnlijk goed werken voor haar eigen zelfbeeld.
En de reden dat er geen discussie is? Weet je die ook? Dit topic was bedoeld voor mensen die hier meer over willen weten etc. Dus mensen die WEL geinterreseerd zijn in datgene wat Kleintje doet. En dus NIET VOOR JOU!

Buiten dat denk ik dat je jezelf iets te hoog inschat wat mensenkennis betreft; ik heb al wat aannames gezien die iig in mijn geval totaal niet kloppen met de werkelijkheid. Misschien is het een idee om eerst eens mensen te leren kennen voordat je over hen oordeelt, een mening over hen geeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')