Om heel eerlijk te zijn.....ik vond je reaktie nogal een standaard "rel" reaktie...beetje boring dus.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb er een prachtige reactie in gezet.![]()
Heel waarschijnlijk omdat tie geen leven heeft en zijn frustraties toch ergens op moet uiten. ofzow.quote:Waar maakt die persoon zich druk om?
Tja...ze zeiden ooit tegen mij: "Je moet werken, dat is goed voor je, dan wordt je een verantwoordelijke volwassenen van. Het zal je diepgang geven en je zal je tot grote hoogte kunnen ontwikkelen"quote:
tegen een neef 3 weken, tegen haar 15 minuten, rest volgt nog welquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:50 schreef TehRockstar het volgende:
lol, hoelang ben je al uit de kast?
Mischien moet je wel gewoon een "Oefen-hier-je-rel-topic" openen, kan je nog wat verder op gang komen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:57 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben ook een standaard reller, moet ff op gang komen.
Tja...zo dacht ik er ook ooit over.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:06 schreef TehRockstar het volgende:
Ik hoop dat ik het gymnasium afmaak en dan kan ik mooi gaan studeren(en een fatsoenlijke baan krijgen
)
Mag ik even. Kan niet altijd het zonnetje zijn hoor.quote:
Nee want daar word ik weer zo verdrietig van.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:15 schreef TehRockstar het volgende:
Zijn we weer klaar? Anders ga je maar even huilen
kei leuk als wat?! het is toch nog geen halloween!!??quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
![]()
![]()
ik moet zaterdag in de Efteling werken
![]()
![]()
![]()
Dan zie ik je daar!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is zaterdag thema: hollands levensliedquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kei leuk als wat?! het is toch nog geen halloween!!??
als wat als wat ik wil het weten?!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikke ook...quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:48 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben duf...ik kan gewoon niet tegen laat naar bed gaan blijkbaar
quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:58 schreef TehRockstar het volgende:
Anders zeiken we even het topic vol.
Boehoe, ik moet werken, boehoe, ik bloed uit mn vagina, boehoe ik ben moe!
Doe es gezellig
oh nee he niet weer!!!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:54 schreef anne1982 het volgende:
[..]
ikke ook...
Ik kan gewoon niet tegen de maandelijkse periode
wou dat ik man was
dudequote:Op maandag 22 augustus 2005 15:58 schreef TehRockstar het volgende:
Doe es gezellig
quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dudeik dacht dat je man was
![]()
Zeg...ga eens met je poppen spelen ofzow....vort!...opgehoepelt jij!. De Volwassenen zijn aan het zeiken en daar kunnen we geen kinderen bij gebruiken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:58 schreef TehRockstar het volgende:
Doe es gezellig
doe eens lief tegen dat mannetje!! NU!!!!!!!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:05 schreef Semisane het volgende:
Bla...submit knopje twee keer is nie goed
Nou ja....ok dan maar.quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:11 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
doe eens lief tegen dat mannetje!! NU!!!!!!!!![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zoekt iemand nog Mystery Land kaartjes?
goed zo!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja....ok dan maar.voor TehRockstar. Zo goed Keizertje?
knip je er zelf wat plukken uit is hip tegenwoordigquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn haar is laaaang maar te lui om naar de kapper te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |