Behalve de 40 klonen uiteraardquote:

Nah, blanco, blanco...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:07 schreef du_ke het volgende:
Iemand die er nu blanco inkomt heeft een grotere uitdaging.

quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:11 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb gister wel mijn 6 jarige buurmeisje medisch onderzocht. Ik was er namelijk van overtuigd dat een ze een vaginale infectie had. Pas ik nu ook in het profiel van de gemiddelde fok user of ben ik nu meer een gynaecoloog?

Neh, ik heb gelogen.quote:

Och als je dat meisje een maandje in een vochtige kelder opsluit moet het vrij snel lukken hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, ik heb gelogen.
Het was geen buurmeisje. Maar het staat zo raar als ik schrijf dat ik twee uur heb moeten rijden om een meisje met een vaginale infectie te vinden.

Ik denk dat het volkomen legitiem is om je af te vragen waar het soort epistels vandaan komt die luuucida vanmiddag gefabriceerd heeft. Aangezien van luuucida bewezen is dat het in zijn aantijgingen vaak gaat om de zogenaamde "gespiegelde zelfreflex" (mda KP en Ollie), is het evenzeer legitiem om je af te vragen of het heerschap in het geniep niet zelf hunkert naar in zijn geval jonge jongetjes, meneer de jeugdelftal leider. Dat is geen speldeprikje uitdelen, maar een uitdrukking geven aan je gevoel voor waarheidsvinding... Niets misselijks aan me dunkt en wat ze er in dat gekkenkot van bakken dat interesseert me geen moer... Ik heb allang afscheid van die zonnige webloggers genomen, valt te lezen op lucy's weblogje...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Je zult mij ook niet zien beweren dat lucida zich niet misselijk opstelt. Integendeel, zeker nu ik deze quote van jou lees, ben ik er van overtuigd dat hij niet spoort. En ik vind het ook erg voor je dat deze toespelingen richting jou worden gemaakt.
Maar hieruit opmaken dat hij zelf een pedo is.... mij lukt het niet. Juist als je zelf een 5-jarige dochter hebt, zou je beter moeten weten dan mensen zonder plausibele gronden voor pedo uitmaken. In plaats van die kerel te negeren, blijf je zelf prikjes uitdelen, zoals nu ook weer in bovenstaande post over lucida's cv. Dat vind ik misselijk. Dat lucida en die andere lui van dat huilforumpje nóg tien keer misselijker zijn, doet daar niet aan af.

Pas maar op, straks staat er op het semi intelectuele forum dat yvonne een infectie aan haar crackdoos heeft. En iedereen kan dan wel raden hoe ze daar aan gekomen is.quote:

We gaan via een proxy uit Hong-Kong. Dan duurt het allemaal wat langer.quote:

Proxy's??? Wazzda...?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
We gaan via een proxy uit Hong-Kong. Dan duurt het allemaal wat langer.

nee...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Pas maar op, straks staat er op het semi intelectuele forum dat yvonne een infectie aan haar crackdoos heeft. En iedereen kan dan wel raden hoe ze daar aan gekomen is.

Ja, ga jij maar een janktopicje maken waarin je bewijst dat dankzij het cultuurrelativisme (o.m. door de PvdA bepleit) er meer gezinsdrama's voorkomen in Nederland, there's a good boy.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:28 schreef MrX1982 het volgende:
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
De 3-eenheid is weer compleet. Wat heb je toch een trieste mensen op deze aarde

Goede vraag op een bepaalde site kan je tips krijgen over hoe het werkt.quote:

Och, je kunt het ook mij vragen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
Wat overigens niet wegneemt dat ik wel een misselijke user ben, Pool, vraag maar aan yvonne.
Slechts tegen de uitwassen van Lucida toch?quote:Vervelende is dat ik dat nu juist niet tegen Lucy c.s. was...

Ik zat er al op te wachtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, ga jij maar een janktopicje maken waarin je bewijst dat dankzij het cultuurrelativisme (o.m. door de PvdA bepleit) er meer gezinsdrama's voorkomen in Nederland, there's a good boy..

Nee, hier de hele dag rondhangen is zinvolquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:31 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Dan heb je echt niets te doen

Okay natuurlijk wel een kloon van Ryan maar verder... tsssk je bent niet eens een pedo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:33 schreef du_ke het volgende:
PJO houdt van me.
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=191

Jammer he? Ik krijg wel naziplaatjes om mezelf mee te vergelijken, ook erg aardigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:35 schreef Stali. het volgende:
[..]
Okay natuurlijk wel een kloon van Ryan maar verder... tsssk je bent niet eens een pedo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |