kan die wel al fokkenquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles. Kan na 3 weken inwerken nog steeds geen scheet zelf laten, ALLES moet ik voorkauwenDie gaat het nog zwaar krijgen als ik weg ben
precies hetzelfde gevoel had ik toen ik bij de notaris werkte en mijn opvolger moest opleiden.quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles. Kan na 3 weken inwerken nog steeds geen scheet zelf laten, ALLES moet ik voorkauwenDie gaat het nog zwaar krijgen als ik weg ben
Hmmm ziet er idd handiger uit ja. Maar heb je reden om aan te nemen dat het aan de kopieerslag tussen PC en sticky ligt dan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ah zo
1e reply was niet echt een reply, maar opmerking.
voor de vakantie had ik een methode om de data van thuis naar werk te transporteren.
na vakantie heb ik iets anders opgezet, wat makkelijker zou kunnen zijn.
maar t lijkt er op dat dat gefaald heeft.
vroeger: downen op middernacht, pc aan laten staan en 's ochtends cd-rw branden.
nu: downen op middernacht, om half 1 copy gescheduled naar usb-stick en dan pc uit. hoef ik t sticky er alleen uit te trekken 's ochtends.
vorige week werkte dat, vandaag staat er niet genoeg op t sticky
ik down elke avond alles, want je weet nooit wat je nodig hebt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm ziet er idd handiger uit ja. Maar heb je reden om aan te nemen dat het aan de kopieerslag tussen PC en sticky ligt dan?Of heb je wel alle data gedownload?
Is het misschien zo dat je op maandagmorgen (bijvoorbeeld ivm de volledige 100+ lijst of zo) meer data downloadt dan normaal, waardoor dat half uur onvoldoende tijd was? Download afgebroken en wat er was, naar stickie gegaan....
Hoeveel data is dat ongeveer?quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik down elke avond alles, want je weet nooit wat je nodig hebt.
t downen duurt doorgaans minder dan een minuut.
geen ideequote:Op maandag 22 augustus 2005 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
oh das nie veel neeDat moet gewoon goed gaan
heeft Arcee de data ook? Of doet die het alleen als jij er niet bent of zo?
succes met overwegenquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:50 schreef leonieke het volgende:
Ik ga even badderen denk ik
spetter zequote:Op maandag 22 augustus 2005 09:50 schreef leonieke het volgende:
Ik ga even badderen denk ik
quote:
Speciaal voor jou danquote:
Meer vleesquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk, dankje es.
Mocht alleen wel wat meer vlees aan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |