Over veel te snel gesproken: als ik met mn Bullet op topsnelheid rij met nitro aan wordt ik vaak nog ingehaald door allerlei andere auto'squote:Op zondag 28 augustus 2005 22:16 schreef coz het volgende:
[..]
het is een vliegtuig, is er dag en nacht een rondje over het hele eiland (net als in liberty en vice) , alleen 's avonds knippert ie duidelijker
hij is inderdaad wel te snel
overigens als het een vallende ster is dan moet ie wel naar beneden gaan![]()
Oh. Dat probleempje heb jij dus ookquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Over veel te snel gesproken: als ik met mn Bullet op topsnelheid rij met nitro aan wordt ik vaak nog ingehaald door allerlei andere auto'sOok zie je die auto's vaak met een noodgang keihard de bocht omgaan en nog gewoon netjes op hun eigen weghelft blijven
Daar hadden ze nog wel even naar mogen kijken wat mij betreft.
Dat viel mij ook al meteen op, als je dat op de snelweg doet is er vrijwel altijd eentje die precies op dezelfde afstand voor je rijdt, totdat er een langzame wagen voor hem verschijntquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Over veel te snel gesproken: als ik met mn Bullet op topsnelheid rij met nitro aan wordt ik vaak nog ingehaald door allerlei andere auto'sOok zie je die auto's vaak met een noodgang keihard de bocht omgaan en nog gewoon netjes op hun eigen weghelft blijven
Crash!quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al meteen op, als je dat op de snelweg doet is er vrijwel altijd eentje die precies op dezelfde afstand voor je rijdt, totdat er een langzame wagen voor hem verschijnt
Hartelijk dank dat je eventjes de link hebt kunnen vindenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Crash!
@ bazookazoeker:
http://faq.gtasanandreas.nl , sorry voor de linkspam, maar daar staan kaarten etc alles
edit: hij doet t wel, maar is wel kk langzaam
deze anders ( die is ook beter) : http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=16§ion=gta_san_andreas
Nou, beter,... er zijn geen kaarten met wapens, das jammer.
ik zie wel af en toe iets dat ik denkquote:Op maandag 29 augustus 2005 07:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ZOu cool zijn als er eens in de zoveel tijd een meteoriet neerstortte
klopt viel me ook al op , autos passen zich soms aan op je snelheid , iig op de snelweg .. wordt je ingehaald door zo'n normaal vet trage autoquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Snel 40 rockets ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In de openingspost van het topic staat een plaatje met een beschrijving van 5 regels erbij, hoe je snel aan 40 rockets komt.
dan kan je, schijnbaar, de 100% niet halenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:58 schreef Zwansen het volgende:
Waarom niet saven met cheats?
Kloptquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
dan kan je, schijnbaar, de 100% niet halen
terecht ook
kan wel, zet gewoon de auto n stukje verder, ren dan naar de auto toe, en wegscheurenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:03 schreef Mikkie het volgende:
En voor de derde keer achter elkaar: KUTSWEET
Moet je 'm ophalen uit de bak, prima. Moet je die dealers in de hood afknallen, prima. Maar zo gauw ik die gangwar start, gaat die kutmongool elke keer precies voor m'n neus staan, of midden in m'n aim. Damn, waarom kan ik die missie niet zónder hem doen.
Anders is hij misschien wel te makkelikquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:03 schreef Mikkie het volgende:
En voor de derde keer achter elkaar: KUTSWEET
Moet je 'm ophalen uit de bak, prima. Moet je die dealers in de hood afknallen, prima. Maar zo gauw ik die gangwar start, gaat die kutmongool elke keer precies voor m'n neus staan, of midden in m'n aim. Damn, waarom kan ik die missie niet zónder hem doen.
Neem em eerst mee naar grove street, dan zegt ie okay lets go to (insert gebied), en dan moet je ff je auto een stuk verder zetten, onder de brug ofzo, dan uitstappen, naar sweet's huis rennen, en dan wachten tot ie er is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:10 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... dat werkt ook niet. Als je 'm achterlaat op dat pleintje voor 't politiebureau, is er in Grove Street niks te doen. Dus ik moet 'm wel meenemen.
Ook al actief in FOT zag ik, net als Mikkiequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Anders is hij misschien wel te makkelik![]()
Via 'H' kon je hem ergens laten staan, zodat jij rustig kan schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |