Spuit elf. Sherlock.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:27 schreef ChillyWilly het volgende:
Wie schijt er nou ook door een trechter. Dat schiet niet op he!
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:27 schreef ChillyWilly het volgende:
Wie schijt er nou ook door een trechter. Dat schiet niet op he!
normaal wordt het rond 23.45 ineens een stuk sneller jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
moeten die DDOS-ers nog niet naar bed van mama ofzo?
En jij weet dit, omdat?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:26 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Trage meuk.
?? dus het is nu urenlang traag omdat ze live een scriptje zitten te schrijven?quote:
Ze zijn geen scriptje aan het schrijven slimboquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
?? dus het is nu urenlang traag omdat ze live een scriptje zitten te schrijven?
Ik ben te zinnig voor ONZ
jezusmina! Wie is dat op je avatar?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:27 schreef ChillyWilly het volgende:
tenzij je aan de dunne bent natuurlijk
en 1 die terecht is , hoe later , hoe slomerquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:59 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Kick.
Gaan flauw ideequote:Op maandag 22 augustus 2005 00:21 schreef sizzler het volgende:
[..]
jezusmina! Wie is dat op je avatar?
Goed idee, laat het Danny even weten.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het langzaam gaat door die trechter kan je ook aan de onderkant zuigen![]()
Ze zoeken nog een zuiger,eentje met smaak.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het langzaam gaat door die trechter kan je ook aan de onderkant zuigen![]()
als een baksteen door een tuinslangquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:18 schreef Uncut het volgende:
als een ontbijtkoek in een doucheputje idd..
als een bloedprop in een aderquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
als een baksteen door een tuinslang![]()
Als een hap kots terug je keel inquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:28 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
als een bloedprop in een ader
Das Vivi van Final Fantasy (spel)quote:jezusmina! Wie is dat op je avatar?
Probeer eens door zand te schijtenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Door een theezeefje schijten wil ook wel eens traag zijn.
Ik dacht, er begint weer eens iemand over Tubgirlquote:
Balen voor jequote:Op woensdag 29 maart 2006 14:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik dacht, er begint weer eens iemand over Tubgirl![]()
Zeker. Ik had me er erg op verheugdquote:
Je bent blind.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:53 schreef Gloeidoos het volgende:
Was de TS er nog maar!
Och ja, het is ook moeilijk om up-to-date te blijven met dit soort zaken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:31 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Tinworksoldier dinges was de laatste die ik herkende!
Zoeken naar BS in ONZ is als zoeken naar een blanke in de Bijlmer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:31 schreef Gloeidoos het volgende:
Tinworksoldier dinges was de laatste die ik herkende!
Politie telt in deze niet mee.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Zoeken naar BS in ONZ is als zoeken naar een blanke in de Bijlmer.
Die vermommen zich ook steeds en zijn daardus eig alleen aan hun taal-gebruik te herkennen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Zoeken naar BS in ONZ is als zoeken naar een blanke in de Bijlmer.
Vooral dat laatste.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Die vermommen zich ook steeds en zijn daardus eig alleen aan hun taal-gebruik te herkennen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |