Ja!! Foto's!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:39 schreef Xilantof het volgende:
vind het wel een beetje flauw dat dit nu ook het goedemorgen topic geworden is![]()
dat is juist ook iets wat vaak moeilijker is dan een wat close-up portretquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:02 schreef IJzercookie het volgende:
Maar ik ben ook nog heeeeeeeeel erg benieuwd naar modelfoto's met wat meer omgeving erbij!
Zij die inpakfoto's een beetje geworden wat je ervan hoopte?quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:15 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuke foto's so farIk ga zelf eerst bewerken, laat in de loop van de week wel wat doordruppelen.
Niet allemaal, maar er zitten wel een paar leuke bij. Eigenlijk zijn de uitpakfoto's het leukst geworden.quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:16 schreef Auticia het volgende:
[..]
Zij die inpakfoto's een beetje geworden wat je ervan hoopte?.
.
Die heb ik ook op rolletjes staan. Die Xil voor mij laat ontwikkelen en gaat inscannen (vanwege de hogere kwaliteit scans). Voor het resultaat ben ik eerder bevreesd. Ik ben er wel achter gekomen, dat ik meer rust moet nemen voor het schieten van foto's. Maar het was wel een leerzame dagquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:02 schreef IJzercookie het volgende:
Maar ik ben ook nog heeeeeeeeel erg benieuwd naar modelfoto's met wat meer omgeving erbij!
En daar gaat het (mede) omquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die heb ik ook op rolletjes staan. Die Xil voor mij laat ontwikkelen en gaat inscannen (vanwege de hogere kwaliteit scans). Voor het resultaat ben ik eerder bevreesd. Ik ben er wel achter gekomen, dat ik meer rust moet nemen voor het schieten van foto's. Maar het was wel een leerzame dag![]()
Ben ik nu de enige die deze site maar bagger vind?quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:55 schreef Shark.Bait het volgende:
http://www.yousendit.com/ voor de ongeduldigen onder ons...
Ik zou zelf de zip in dat geval met een wachtwoord beveiligen...
Dit herken ik wel jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:23 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben er wel achter gekomen, dat ik meer rust moet nemen voor het schieten van foto's. Maar het was wel een leerzame dag![]()
Ronald, is het een idee om ook een FTP-optie aan te zettenquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:46 schreef RonaldV een mooi verhaal over uploaden en versturen van foto's:
Ik heb al een paar maal iets ontvangen via deze site. nog nooit zelf iets verzonden...quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ben ik nu de enige die deze site maar bagger vind?
Ik heb nog nooit iets groots (100MB+) verzonden kunnen krijgen....
www.dropload.com (helaas maar tot 100MB) doet het bij mij altijd prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |