quote:Op maandag 22 augustus 2005 07:31 schreef Rhanna het volgende:
Ik zit dankzij gisteren helemaal onder de bulten en rode uitslag! Volgens mij heb ik een gras allergie, want het jeukt ontzettend
quote:
je hebt geen WAT??quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 06:24 schreef Puckzzz het volgende:
Lekkere foto's
* Puckzzz heeft weer eens wat gemist
quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je hebt geen WAT??![]()
Is dat een exotisch huisdier of zo?
Uitslag, of een andere toepasselijke ziekte. Zal wel een familieterm zijn dan.quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je hebt geen WAT??![]()
Is dat een exotisch huisdier of zo?
Het plan was om iedereen jaloers te maken, het is niet persoonlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:35 schreef Merel het volgende:
Ja zeg, houden jullie eens even snel op met het plaatse van zulke leuke en mooie foto's, straks krijg ik spijt dat ik niet mee was
Ja waar was je dan ook?quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:35 schreef Merel het volgende:
Ja zeg, houden jullie eens even snel op met het plaatse van zulke leuke en mooie foto's, straks krijg ik spijt dat ik niet mee was
Ik zat met een kater thuisquote:
jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zat met een kater thuisen 'smiddags naar Beachvolleybal geweest
3D-bril vergeten?quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:09 schreef mvdlubbe het volgende:
En dan nu wat gisteren met de pda niet lukte.
[afbeelding]
Ja!! Foto's!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:39 schreef Xilantof het volgende:
vind het wel een beetje flauw dat dit nu ook het goedemorgen topic geworden is![]()
dat is juist ook iets wat vaak moeilijker is dan een wat close-up portretquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:02 schreef IJzercookie het volgende:
Maar ik ben ook nog heeeeeeeeel erg benieuwd naar modelfoto's met wat meer omgeving erbij!
Zij die inpakfoto's een beetje geworden wat je ervan hoopte?quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:15 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuke foto's so farIk ga zelf eerst bewerken, laat in de loop van de week wel wat doordruppelen.
Niet allemaal, maar er zitten wel een paar leuke bij. Eigenlijk zijn de uitpakfoto's het leukst geworden.quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:16 schreef Auticia het volgende:
[..]
Zij die inpakfoto's een beetje geworden wat je ervan hoopte?.
.
Die heb ik ook op rolletjes staan. Die Xil voor mij laat ontwikkelen en gaat inscannen (vanwege de hogere kwaliteit scans). Voor het resultaat ben ik eerder bevreesd. Ik ben er wel achter gekomen, dat ik meer rust moet nemen voor het schieten van foto's. Maar het was wel een leerzame dagquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:02 schreef IJzercookie het volgende:
Maar ik ben ook nog heeeeeeeeel erg benieuwd naar modelfoto's met wat meer omgeving erbij!
En daar gaat het (mede) omquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die heb ik ook op rolletjes staan. Die Xil voor mij laat ontwikkelen en gaat inscannen (vanwege de hogere kwaliteit scans). Voor het resultaat ben ik eerder bevreesd. Ik ben er wel achter gekomen, dat ik meer rust moet nemen voor het schieten van foto's. Maar het was wel een leerzame dag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |