Doe es MSN jij? Dan kan ik af en toe wat overleggenquote:
Volgende keerquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:49 schreef -Marjo- het volgende:
Ow, laura had spijt dat ze niet mee gegaan was...
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:49 schreef -Marjo- het volgende:
Ow, laura had spijt dat ze niet mee gegaan was...
Hoe komt het ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:50 schreef Graaf het volgende:
Ik heb een bonkend hoof overgehouden :S
Kun je bij die tweede mijn litteken bij mijn oog (en een paar pukkeltjes) wegsoepen alsjeblief?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:50 schreef luap het volgende:
Nog een paar resultaten dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:53 schreef Toeps het volgende:
[..]
Kun je bij die tweede mijn litteken bij mijn oog (en een paar pukkeltjes) wegsoepen alsjeblief?
Jawel hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er nog meer van de Parade hoor Ties
Hejje geen MSN of zo?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:53 schreef Toeps het volgende:
[..]
Kun je bij die tweede mijn litteken bij mijn oog (en een paar pukkeltjes) wegsoepen alsjeblief?
Heb ik ook. Komt ws door watertekort denk ik...uitdroging dus... (bij mij dan)quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:50 schreef Graaf het volgende:
Ik heb een bonkend hoof overgehouden :S
done! Die was ertussendoor geglipt... sorry.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:53 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sorry?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:49 schreef Rhanna het volgende:
Tieten!
ik was wel blij dat ik wat eten en drinken mee had iddquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:59 schreef Graaf het volgende:
hele dag niets eten en drinken was niet zo handig
Ben je bang voor fok!stalkersquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:01 schreef Auticia het volgende:
Fles! Heb je mijn msnadres nu? Dan kan ik m weer weghalen, see?
Nu niet meer hoor, je ziet hoe ik kan kijkenquote:
Ik zie je Xilquote:
owh tering ging dat daaroverquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:01 schreef Auticia het volgende:
Fles! Heb je mijn msnadres nu? Dan kan ik m weer weghalen, see?
Idd.. Ik ga even een vest aantrekken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Nu niet meer hoor, je ziet hoe ik kan kijken.
.
En nevermind, Spook..
Senk joe!quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:59 schreef luap het volgende:
[..]
done! Die was ertussendoor geglipt... sorry.
Okeequote:Op zondag 21 augustus 2005 23:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Senk joe!
Nou niet allemaal denken dat ik een diva ben hoor! En als je niet wil soepen, dan hoeft dat niet hoor!
geweldige foto ditquote:
Ik maak verder geen opmerkingen over lengtes meerquote:
Bijna surrealistische foto..erg gaaf..en idd dat schermquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:11 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
ben helemaal blij met mijn reflector! dat goud doet het mooi
heb wel ook vernomen dat de modellen het minder prettig vinden
Hey Toeps je hebt mijn (of jouquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Senk joe!
Nou niet allemaal denken dat ik een diva ben hoor! En als je niet wil soepen, dan hoeft dat niet hoor!
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik maak verder geen opmerkingen over lengtes meerAnders krijg ik echt een boze D70 met pea pea met D70 achter me aan
jah.... mijn reflectiescherm lag dus nog ingepakt thuisquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:11 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
ben helemaal blij met mijn reflector! dat goud doet het mooi
heb wel ook vernomen dat de modellen het minder prettig vinden
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
En hoe vermoorden we ex-mods
[afbeelding]
We hebben voortaan onze eigen doodsengel
Handig...quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:16 schreef Re het volgende:
[..]
jah.... mijn reflectiescherm lag dus nog ingepakt thuis
Oeh... Toeps lijkt bezeten!quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
En hoe vermoorden we ex-mods
[afbeelding]
We hebben voortaan onze eigen doodsengel
Doe het zelfquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
en PdH: soep ff wat bloed erin, zo is het NOG niks
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:22 schreef Together-Alone het volgende:
Nou, ik duik ook mn bedje in. Ben benieuwd wat voor foto's er nog komen iig.![]()
Ik vond het in ieder geval ook heeel erg leuk vandaag.![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:22 schreef Together-Alone het volgende:
Nou, ik duik ook mn bedje in. Ben benieuwd wat voor foto's er nog komen iig.![]()
Ik vond het in ieder geval ook heeel erg leuk vandaag.![]()
Die zal ze leuk vinden!quote:
Creepyquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:27 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
draadloos inflitsen is okee!
quote:
edit:quote:
Na al deze foto's raak ik ook eigenlijk wel enthousiast. Ik schiet best graag portretfoto's, dus misschien moet ik ook maar eens overwegen met m'n camera langs te gaan. Ik vind alleen dat de locatie wel iets spannender mag. Dat slot/kasteel vond ik wel heel gaaf.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:28 schreef Icicle het volgende:
Leuke plaatjes weer!
Had er ook wel een paar willen maken, maar ben net terug van vakantieDe volgende meet was 5 december las ik ergens?
Mwoa ZO bang ben ik niet voor Toeps hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:27 schreef purplerose het volgende:
Damn, er zijn toch een aantal fokster die je dus niet savonds laat nog tegen moet komen
welkom terugquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:28 schreef Icicle het volgende:
Leuke plaatjes weer!
Had er ook wel een paar willen maken, maar ben net terug van vakantieDe volgende meet was 5 december las ik ergens?
Ik vind het kleurgebruik in deze foto echt heel erg gaaf. Juist doordat de achtergrond nu wat blurry is, krijgt het model (Toepsquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
ik heb maar 36 foto's dus verwacht niet al te veel van mij dit keer.
zal een herfst meet worden denk ik zo... ideetjes genoegquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Na al deze foto's raak ik ook eigenlijk wel enthousiast. Ik schiet best graag portretfoto's, dus misschien moet ik ook maar eens overwegen met m'n camera langs te gaan. Ik vind alleen dat de locatie wel iets spannender mag. Dat slot/kasteel vond ik wel heel gaaf.
Waar wordt de volgende meet eigk gehouden? Ik zit dan nl. gewoon weer op school, dus ik moet dan kijken of het allemaal wel in te plannen valt. Ik denk dat het ook in 't belang van mijn opleiding is als ik af en toe eens ga oefenen op de FOk!-modellen. En ik wil wel eens wat Fokkers leren kennen
Dat wordt nummertjes trekken...quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Na al deze foto's raak ik ook eigenlijk wel enthousiast. Ik schiet best graag portretfoto's, dus misschien moet ik ook maar eens overwegen met m'n camera langs te gaan. Ik vind alleen dat de locatie wel iets spannender mag. Dat slot/kasteel vond ik wel heel gaaf.
Waar wordt de volgende meet eigk gehouden? Ik zit dan nl. gewoon weer op school, dus ik moet dan kijken of het allemaal wel in te plannen valt. Ik denk dat het ook in 't belang van mijn opleiding is als ik af en toe eens ga oefenen op de FOk!-modellen. En ik wil wel eens wat Fokkers leren kennen![]()
Carpoolen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:33 schreef SEMTEX het volgende:
En ik wil wel eens wat Fokkers leren kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |