moet rocky dan ook niet voor de buisquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach laat m..dr is vast Pokémon.
Naja..laat ze samen maar gaan scharrelenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:15 schreef creno het volgende:
[..]
moet rocky dan ook niet voor de buis![]()
![]()
Naakte mensen met schoeisel aan zijn raar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:16 schreef creno het volgende:
onder het mom van "post eens een plaatje"
[afbeelding]
wat moet jij met een 15jarige op msnquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh op msn zie je hem meteen hoor!! lief kereltje wel!
nee!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:21 schreef TehRockstar het volgende:
Dus je bedoelt dat ik een vagina heb?
naakte mensen op een gigantische rots zijn ook niet normaalquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Naakte mensen met schoeisel aan zijn raar.
webc...quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:23 schreef creno het volgende:
[..]
wat moet jij met een 15jarige op msn
HIj valt op jong.. net als jijquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:23 schreef creno het volgende:
[..]
wat moet jij met een 15jarige op msn
Het draaaaaitquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:25 schreef creno het volgende:
onder het mom van "post eens een plaatje waar je ziek van kunt worden"
[afbeelding]
hij heef mij toegevoegd!! mag het niet geven sorry!!quote:
Hoe komt hij dan aan jouw msn?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hij heef mij toegevoegd!! mag het niet geven sorry!!wil hij niet als hij mensen in zijn msn lijst wil zetten dan doet hij dat zelf wel!
Neuh mijn cam doet t toch nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
proef ik daar een tikkeltje jaloezie?!
hij was slimmer dan jij!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe komt hij dan aan jouw msn?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe komt hij dan aan jouw msn?
gelukkigquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh mijn cam doet t toch niet
Waarom is mijn IQ niet twintig punten hoger? Ik zie niks in je profiel.quote:
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:29 schreef TehRockstar het volgende:
onder het mom van "oh mijn god wat is jake gyllenhaal toch vreselijk lekker"
[afbeelding]
ja op deze foto wel!! lekker!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:32 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Keizerpinguinhij lijkt op jou!
dan pak je een zakdoekquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:37 schreef anne1982 het volgende:
IK heb een snotje
te dicht bij en pukkels en raar haarquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:35 schreef TehRockstar het volgende:
Wat is er mis met die vorige foto?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:40 schreef anne1982 het volgende:
[..]
nee hoor, niet nodig
ben je boos ofzo
quote:
Jared Letoquote:
rockyquote:
*kots weg veeg*quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:47 schreef TehRockstar het volgende:
niet met lang haar.
hoef je nog niet over mij heen te kotsen!
hoi hoi!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:47 schreef TehRockstar het volgende:
niet met lang haar.
hoef je nog niet over mij heen te kotsen!
ja natuurlijk zoekt en gij zult vinden laat dat iq maar een werkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:43 schreef TehRockstar het volgende:
Oh ik weet het al!
keizerpinguin, mag ik je msn
hoi ja ja bomba bomba doen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:51 schreef TehRockstar het volgende:
ajuu: Jake Gyllenhaal is ongelooflijk geil
doe je dat met je linker- of je rechterhand ?quote:
ik ben dyslextisch, creno, dus voor mij maakt het vrij weinig uit of hij zijn kleren onder de douche aanhoudt of niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:54 schreef creno het volgende:
[..]
doe je dat met je linker- of je rechterhand ?
wappergehaltequote:Op zondag 21 augustus 2005 21:55 schreef wonderer het volgende:
Hoog wappergehalte hier ineens...
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:56 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik ben dyslextisch, creno, dus voor mij maakt het vrij weinig uit of hij zijn kleren onder de douche aanhoudt of niet.
Wordt ineens duidelijk een homotopic, ik weet niet. Kan ook aan mij liggen, ben niet echt al te wakker.quote:
Hiquote:
had je dat niet al eens gedaan in een van de eerste posts van je ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:04 schreef TehRockstar het volgende:
zal ik mn naam dan maar es melden?
ik heb nog nooit een koe met borsthaar gezien, waar jacco kielhaal geen puntje bij paaltje aan kan zuigen!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:59 schreef creno het volgende:
[..]dan kunnnen we elkaars pootje lappen, ik ben namelijk zo analfabeet als wat, en mij kan het ook niets schelen of ie koe met een korte of een lang "oe" schrijft
Nee.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:06 schreef creno het volgende:
[..]
had je dat niet al eens gedaan in een van de eerste posts van je ?
Soms, chipwip, mag ik jouw msn?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:07 schreef Chip90 het volgende:
jeetje,
er is eigenlijk niks op tv... en mijn ouders willen kijken naar het nieuws enzo.
wat is fok eigenlijk traag zeg... is dat wel vaker?
nee logisch, datwas een stier met een korte "ie".quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:06 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een koe met borsthaar gezien, waar jacco kielhaal geen puntje bij paaltje aan kan zuigen!
de Gooierquote:
nee, liever niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Soms, chipwip, mag ik jouw msn?![]()
de Smijter dan ?quote:
Wat bedoel je?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:17 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
dit is een generatiekloofje naar mijn hand
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:18 schreef creno het volgende:
truste tech !
ik dacht eigenlijk dat rocky theo zou heten ofzo
Fries/Canadeesquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:23 schreef wonderer het volgende:
Rocky, heb je Fries bloed?
Oh :p Jij heet dus corne?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:28 schreef creno het volgende:
truste sjip
rocky: vanwege TehRockstar, iets daarin zag ik als theo...
ik ik ik ik ik ik ik!quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh :p Jij heet dus corne?
Misschien moeten we een soort namenlijstje maken of weten jullie elkaars namen allemaal?
Ja, dat Canadees kon ik niet ruiken, maar ik dacht dat Rijk een Friese naam was, dus vandaarquote:
Mooie naamquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh :p Jij heet dus corne?
Misschien moeten we een soort namenlijstje maken of weten jullie elkaars namen allemaal?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:29 schreef TehRockstar het volgende:
onder het mom van "oh mijn god wat is jake gyllenhaal toch vreselijk lekker"
Fotoboekquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Fotoboek
over fotoboeken gesproken, ik heb een geweldige fotosjopcollage van mn kop gemaaktzie fotoboek
G_E, language! Er lezen jonge onschuldige oogjes mee!quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Kuthoerenmetslagroom, wat is het toch ZWAAR KLOTEN om op zondagmiddag/avond omdat je het hele weekend voor je uitschuift nog te moeten werken..
Feestquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Over een jaar of tien ben je vast heel schattig opgedroogd..
Maar soms is ie nog net iets liever.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
Jake is altijd lief.
Bakkebaardjesquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar soms is ie nog net iets liever..
[afbeelding].
Geile film word datquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar soms is ie nog net iets liever..
[afbeelding].
Ik ben 29 en heb ik totaal niet de behoefte om er achter te komen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:11 schreef TehRockstar het volgende:
Gelukkig maar, zolang ik niet weet hoe oud je bent zal je daar ook niet achterkomen
Die had nachtdienst. MOest dus om half 11 beginnen met werken.quote:
Kinderboontje.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:17 schreef TehRockstar het volgende:
Gelukkig maar
is die film al uit dan? Ik wil hem wel zien.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En die film was hij héélliev
.
Al geneukt met m dan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:25 schreef TehRockstar het volgende:
omg, ik ben genoemd in wizarddragons fotoboek
Misschien komt hij wel niet online omdat hij denkt.. MIjn lieve creno is er toch niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:28 schreef creno het volgende:
zou R verrast zijn als ie ziet dat ik online ben en niet in hi25
Mmmm...quote:
...bopquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:DHT - Listen to your Heart (Edmee's Unplugged Vocal Edit)
Dit liedje welquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:56 schreef creno het volgende:
[..]luister jij naar danger hardcore team ?
Je moet niet alles wat ik zeg zo negatief opvatten. Was helemaal niet negatief bedoeldquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:53 schreef TehRockstar het volgende:
zou je dat wel willen..mmmm
Lijkt me een redelijk walgelijke opmerking.
doe mij MM maarquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Neuken met Wizarddragon..
Nee, als ik zou moeten kiezen, dan ging mijn voorkeur uit naar iemand anders..
Wie wie?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Neuken met Wizarddragon..
Nee, als ik zou moeten kiezen, dan ging mijn voorkeur uit naar iemand anders..
lama's ! we hebben het hier over wie je wil neukenquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:00 schreef Weemz het volgende:
Zozo, ik had wel iets meer verwacht van de laatste Lama's van het seizoen...
Ik denk dat dat meer een wisselwerking is... jij kan soms ook niet echt tactisch reageren...quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:01 schreef TehRockstar het volgende:
ohmaar je was eerst niet zo aardig tegen me
spijt me
lama's is leukquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:02 schreef creno het volgende:
[..]
lama's ! we hebben het hier over wie je wil neuken
Sorry.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:03 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer een wisselwerking is... jij kan soms ook niet echt tactisch reageren...
Maar goed. Ik heb niks tegen iemand hier.
dan zou ik hier ook niet blijven posten he
Oh uhm... tja... dus... Er zijn er wel een paar, maar die zijn niet bekend ofzo... En ik weet niet eens of ze ook homo zijn... *zucht*quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:02 schreef creno het volgende:
lama's ! we hebben het hier over wie je wil neuken
zei het ene domme blondje tegen het andere domme blondjequote:Op maandag 22 augustus 2005 00:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sorry.Maar jij lijkt me hier de slimme persoon. Dus mijn tactischheid kan nog wel wat steekjes laten vallen.
hahahahahahaquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sorry.Maar jij lijkt me hier de slimme persoon. Dus mijn tactischheid kan nog wel wat steekjes laten vallen.
JIj .....quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:08 schreef creno het volgende:
[..]
zei het ene domme blondje tegen het andere domme blondje
helaas is creno niet blond.... maar hij komt wel in aanmerking voor de kunstmatige inteligentiequote:
euhm, de jouwe is ook zwart witquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz.. Door al die zwart-wit icoontjes haal ik creno, anne1982 en beaverhausen steeds door elkaar..
ik heb dat dus met die avatar van ik geloof cazman, die heeft zo'n wenkbrauw-piercing-foto en KP heeft ook ergens zo'n foto staan en ik dacht dus eerst, dat KP zun avatar had veranderdquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz.. Door al die zwart-wit icoontjes haal ik creno, anne1982 en beaverhausen steeds door elkaar..
Eens.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Die van mij wel...quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
ja, maar die van mij is niet zo'n zing-mevrouw.
trutse anne, je was zo snel wegquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:18 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Die van mij wel...![]()
Ik ga mijn bed weer eens zoeken. Tot de volgende keer maar weer..![]()
Die van mij zingt niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
ja, maar die van mij is niet zo'n zing-mevrouw.
quote:
maar tis wel een zing-mevrouwquote:
Hormonen he?quote:
Always been, always will bequote:
mjah, dat dan weer wel.quote:
Heb t nummer al sinds maartquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:22 schreef TehRockstar het volgende:
Doncha wish your girlfriend was a freak, like me!
Wat een liedWat een clip!
Nee hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja.. niks mis mee.. toch?
hahaha das voor het eerst dat ik een vrouw hoor zeggen dat ze hormonen okay vindquote:
Trustequote:Op maandag 22 augustus 2005 00:31 schreef Weemz het volgende:
Ik ga ook lekker slapen... Welterusten!
ERG weinig leven zonder hormonenquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:29 schreef creno het volgende:
[..]
hahaha das voor het eerst dat ik een vrouw hoor zeggen dat ze hormonen okay vind
HAHAHA.. HAHAHquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:36 schreef TehRockstar het volgende:
aaah
Straks geil je nog op zn gebruik van leestekens..quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Straks geil je nog op zn gebruik van leestekens..![]()
En ga je al afspreken met je toyboy?quote:
Moet dat dan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En ga je al afspreken met je toyboy?
Ik moet altijd hard lachen om die cartoontjesquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
happy tree friends
weet nog goed dat ineens m'n halve klas vol afschuw achter me stond tijdens computerles
Slaap lekker danquote:
Nix moetquote:
tja...quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:59 schreef wonderer het volgende:
God, wat is Huub Stapel toch een lekker ding.
vroeger ja.. Best wel hunky destijdsquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:59 schreef wonderer het volgende:
God, wat is Huub Stapel toch een lekker ding.
Mhmm.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
vroeger ja.. Best wel hunky destijds
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mhmm.
Zouden ze Wet en Waan op dvd uitbrengen?
Hij speelde een homo. Samen met Marcel Hensemaquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordEn toch wel redelijk recentelijk.
Year 2000-2001 (first series), 2003-2004 (second series)
Bizar dat ik het allemaal voorbij heb laten gaan ofzo. Maar goed toen was ik nog niet into gay/queer tv.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij speelde een homo. Samen met Marcel HensemaIk heb de eerste serie grotendeels gemist
sta jij eigenlijk ook met Esther Hart op de foto ?quote:
potverdullie, weet je dat dat al de tweede is die ik post van naakt met schoenenquote:
ja..bij Popstars toenquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:44 schreef creno het volgende:
[..]
sta jij eigenlijk ook met Esther Hart op de foto ?
Fun met kiekenquote:Op maandag 22 augustus 2005 02:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga 24 kieken en slaapje doen![]()
Dankjequote:
Madonna toch? Uit dat trance-plaatje van d'r .quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:00 schreef creno het volgende:
nieuwe avatarop verzoek van wonderer met wat kleur
tuurlijk, ik blijf in de madonna-avatars zittenquote:Op maandag 22 augustus 2005 02:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Madonna toch? Uit dat trance-plaatje van d'r .
Nee hoor, nog acht na dezequote:Op maandag 22 augustus 2005 02:05 schreef creno het volgende:
ik hoor net dat we er nog tien moeten !
Jij mag vaker niks te doen hebben!quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:59 schreef wizarddragon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry, ik had niks te doen![]()
Ja die Turk is echt yammiequote:Op maandag 22 augustus 2005 02:10 schreef creno het volgende:
@ wiz, die bovenste is wel errug yammie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |