sommige gothics zijn mooi. zolang ze maar niet overdrijvenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:16 schreef freiss het volgende:
Hehe, gothicmeisjes vind ik echt gewoon lelijk, ze kunnen best aardig zijn, maar ik vind dat ze hun uiterlijk verkrachten
Die heb ik dan nog niet gezienquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
sommige gothics zijn mooi. zolang ze maar niet overdrijven
Zo'n zwarte heksen zijn ook lelijk...quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:16 schreef freiss het volgende:
Hehe, gothicmeisjes vind ik echt gewoon lelijk, ze kunnen best aardig zijn, maar ik vind dat ze hun uiterlijk verkrachten
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
Wanneer wordt de TT waargemaakt?
Exactly.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
sommige gothics zijn mooi. zolang ze maar niet overdrijven
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
Wanneer wordt de TT waargemaakt?
Die heeft veel te grote tieten in vergelijking met Imberr.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:19 schreef Jaguarized het volgende:
"Onder de jeugd van Almelo zijn veel pyromanen, vermoed wordt dat ze mekaar aansteken."
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die heeft veel te grote tieten in vergelijking met Imberr.
Ik vond hem ook al leuk.quote:
Eenschquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:16 schreef freiss het volgende:
quote:
ik welquote:
De vriendin van Rooytjuhh was vroeger ook gothic.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik weleen vriendin van me word steeds meer gothic maar ze overdrijft absoluut niet
![]()
en dan nog een andere vriendin die der stijl afwisselt.. de ene dag is ze 'gewoon' en de volgende dag gothic
Avril is geen goth hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:21 schreef Chanandler het volgende:
[..]
![]()
Vroeger... vroeger kende ik een gotic meisje... die was lieeev en knapDIe leek echt sprekend op Avril lavigne. Ik heb zelfs nog met haar gehad.
![]()
Mên ik wil terug naar de 2de![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik weleen vriendin van me word steeds meer gothic maar ze overdrijft absoluut niet
![]()
en dan nog een andere vriendin die der stijl afwisselt.. de ene dag is ze 'gewoon' en de volgende dag gothic
quote:
Vandaar de zwarte nagellakquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De vriendin van Rooytjuhh was vroeger ook gothic.
Wellesquote:
GOTHIC!!!1111quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Vandaar de zwarte nagellak![]()
ik heb ook zwarte nagellak![]()
Zwarte nagellak is wel mooi, maar niet bij jongensquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:24 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zwarte nagellak is wel mooi, maar niet bij jongens![]()
Avril is n skater.quote:
Ik niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
Iedereen knapt spontaan af op Imberr
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
wie zegt dat ik die gebruik?
ja, met carnaval![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Avril is n skater.
Naja, dat probeerd ze te zijn...Laatst stond in de Veronica zo'n afzichtelijke foto, wat n tutje...
![]()
Vrouwenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:27 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom zou je het niet gebruiken als je het wel hebt? Je gaat toch ook geen boodschappen voor een hele week doen en vervolgens de boel niet gebruiken?
dat wordt meteen een Ctrl + Dquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:28 schreef Chanandler het volgende:
Heerschende directory!
http://oseb79.free.fr/images/Stars/
Zij heeft ook al van die appeltjes.quote:
quote:
Iddquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zij heeft ook al van die appeltjes.![]()
Volgens mij val jij op alles wat er ook maar enigszins vrouwelijk uitziet en single is. Ongeacht de leeftijd.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
iets voor hem dan:quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij val jij op alles wat er ook maar enigszins vrouwelijk uitziet en single is. Ongeacht de leeftijd.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij val jij op alles wat er ook maar enigszins vrouwelijk uitziet en single is. Ongeacht de leeftijd.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |