zomergasten nederland 3... maar ging niet over deze ontruiming hoor...quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:33 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
ff offtopic: In welk programma was dit? Dan kan ik hem ff opzoeken op omroep.nl.
Of niet natuurlijk, mochten we zo fortuinlijk zijn dat heel Utrecht ontploftquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:31 schreef DaafAzuil het volgende:
ik heb uitzicht op 't station vanaf hier, dus als er een explosie hoor zijn jullie de eerste die 't horen!
Zomergasten... Nederland 3 (maar ging niet over wat er vanavond allemaal gebeurd hoor)quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:33 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Offtopic: In welk programma was dit? Dan kan ik hem ff opzoeken op omroep.nl.
Ik zou me niet zo druk maken. Als het je tijd is is het je tijd. Dus gewoon niet druk maken want dat is niet goed voor je rikketikquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:29 schreef tulpje6 het volgende:
Ik moet morgen (maandag) van Nijmegen naar Utrecht met de trein, in de avondspits :-( . Zat er al een paar dagen tegenaan te hikken vanwege de laatste dag van de Sail (iedereen had het voordat ie begon over dat er dan wel eens aanslagen konden worden gepleegd -weliswaar in A'dam maar aangezien Utrecht HEt spoorwegenknooppunt van NL is en er tijdens de spits veel mensen op hoog Catherijne en de stationshal kunnen zijn zou ik zelf als terrorist (ook) Utrecht CS+hoog catherijne uitkiezen omdat zij meestal het OV uitkiezen en als je Utrecht platgooit is meteen het treinverkeer in t hele land ontregeld+plus veel slachtoffers van de stationshal, treinen en hoog C.)
Bah en nu is het morgen maandag, een normale drukke werkdag dus, zijn overal de vakanies weer afgelopen dus de normale drukte is er ook weer, moet ik ook nog es met de spits reizen en dan is het ook nog de laatste dag van de Sail (al is die geloof ik morgenochend vroeg al afgelopen). Ik heb echt zo'n weerzin om te gaan, krijg echt btje nare kriebels in mn buik. Ik had er al geen zin in en nu dan ook nog die bommelding maakt wel dat ik er helemaal tegenop zie. Omdat ik zeker risico's zie.
Naja.
Of jij de eerste die niet meer kan Fok!-enquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:31 schreef DaafAzuil het volgende:
ik heb uitzicht op 't station vanaf hier, dus als er een explosie hoor zijn jullie de eerste die 't horen!
1x radenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:35 schreef wappiej het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk, mochten we zo fortuinlijk zijn dat heel Utrecht ontploft![]()
Waarom blazen ze het Kanaleneiland niet op?![]()
Hieromquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:34 schreef Angst het volgende:
Iemand ook enige idee waarom Alphen Gouda niet rijd?
Want dat is een geheel los lijntje. Met zijn eigen soort treinen Wat helemaal los zit van de rest van de spoorwegen. (Light rail)
Want daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
quote:De trein staat in de buurt van de post waarvandaan het treinverkeer wordt gecoördineerd, waardoor behalve rond Utrecht ook het treinverkeer in andere streken ontregeld zal zijn. Nog niet duidelijk is wanneer het treinverkeer kan worden hervat
Ik zie een oplossing... Geen irritante situaties meer als ik daar rij, HEERLIJK!quote:
thxquote:
Ze verwachten trouwens vanavond op Utrecht CS ook wel wat drukte hoor... want vanavond is de afsluitende avond van SAIL. Met de officiële ceremonie enzo.. en ook de mensen van de vlootschouw gaan zometeen naar huis...quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:35 schreef wappiej het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk, mochten we zo fortuinlijk zijn dat heel Utrecht ontploft![]()
Waarom blazen ze het Kanaleneiland niet op?![]()
Dat snap ik. Hence the "offtopic"...quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:36 schreef svenski het volgende:
[..]
Zomergasten... Nederland 3 (maar ging niet over wat er vanavond allemaal gebeurd hoor)
De teringquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:45 schreef D.O.L.F het volgende:
Nou heel prettig allemaal.
Mijn ouders waren vandaag speciaal uit Zeeuws-Vlaanderen gekomen voor een voorstelling van 'Mama Mia' in het BeatrixTheater. Ik had ze er om half zeven afgezet.
Toen werd ik om 10 voor 9 gebeld. Mijn Pa vertelde dat ze buiten stonden omdat er een bommelding was.
ik heb ze maar weer opgehaald. Ze zitten nu weer in de auto terug naar Zeeland...
Iemand dacht leuk te zijn of zow...
Het hele jaarbeursplein vol mensen uit het theater. Zelfs de cast+orkest liep op het plein rond in kostuum en al.
Leuk avondje Theater in Utrecht
quote:
Nee precies elke melding serieus nemen... zeker in het grootste openbaar-vervoersknooppunt van Nederlandquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:47 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Beter dit dan onder een laag puin.
Je kan wel weer zeggen: Valse melding maar gelukkig gaat een EOD daar niet vanuit.
Alberto heeft een nieuwe baan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:36 schreef Schorpioen het volgende:
Momenteel lopen er rond het station allerlei KLPD pikkies allerlei dingen te checken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |