De neppe Allstars daar zijn echt te pruimen hoor, voor maar 8 euroquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hey, mede-pauper, nog actief bij de Bristol?
meer dan dat ik aan stufi krijgquote:Op maandag 19 september 2005 11:27 schreef Intergalactrick het volgende:
Hoeveel geld zal er een aantal dagen na de storting worden afgeschreven?
Ik kom wel weer eens langs dan. Als de stufi er is.quote:Op maandag 19 september 2005 11:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
De neppe Allstars daar zijn echt te pruimen hoor, voor maar 8 euro
Stufi komt altijd op vrijdag hequote:Op maandag 19 september 2005 12:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
aah dan paskut kan ik donderdag avond niet zuipen
* Ou-Tannu heb ut ook wel op donderdags al op zn rekening aangetroffen?quote:
Ik werk er nietquote:Op maandag 19 september 2005 11:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kom wel weer eens langs dan. Als de stufi er is.![]()
mischien je bank traag?quote:Op maandag 19 september 2005 12:27 schreef Sylvana het volgende:
ik heb het nog nooit op donderdag gehad, krijg het altijd op vrijdag
De IBG ook dus dan zit het wel snorquote:Op maandag 19 september 2005 15:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik zit bij de Rabobank, maar zou kunnen
Jij krijgt tenminste betaald voor je stagequote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef SmoothOperator het volgende:
als het goed is krijg ik nog 460 pleuro'z van me stage en me stufi![]()
maarja tis maar de vraag of ik het wel deze maand krijg, heb stage gelopen bij t UWV.
ze zijn niet echt snel met uitbetalen!!!![]()
![]()
Is dat per maand?quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef SmoothOperator het volgende:
als het goed is krijg ik nog 460 pleuro'z van me stage en me stufi![]()
maarja tis maar de vraag of ik het wel deze maand krijg, heb stage gelopen bij t UWV.
ze zijn niet echt snel met uitbetalen!!!![]()
![]()
ik heb nog 3,25quote:Op maandag 19 september 2005 21:05 schreef haagse_elfje het volgende:
ik kan ook niet wachten op mijn geld, ik heb nog 4 euro
septemberquote:Op maandag 19 september 2005 21:15 schreef rotskibo het volgende:
Is de stufi die deze maand komt die van September of Oktober?
ja.quote:Op maandag 19 september 2005 20:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En ik kijk net op mijn ibgroep, en daar staat nu dat ik een studieschuld heb van 75,10 euro ofzo. Gaat nu gewoon elke maand dat er weer bij op omdat je binnen zo'n tijd je diploma gehaald moet hebben?
jaquote:Op maandag 19 september 2005 20:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En ik kijk net op mijn ibgroep, en daar staat nu dat ik een studieschuld heb van 75,10 euro ofzo. Gaat nu gewoon elke maand dat er weer bij op omdat je binnen zo'n tijd je diploma gehaald moet hebben?
achja dan verdien je ook wel genoeg hequote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef NiTiN het volgende:
kutzooi, ga binnenkort mn stufi en ov opzeggen omdat ik anders terugmoet betalen. ivm het naderen van de bijverdien-limiet.
kutzooi.
tenzij je binnen 4 jaar alles haaltquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ja
op het hbo is je studiefinancierig een lening ja
mijne is er ijn augustus afgegaan, nu weer in oktoberquote:Op maandag 19 september 2005 19:49 schreef Mikkie het volgende:
Ik kan het alweer best aardig gebruiken. Vooral nou die hele bult collegegeld eraf gaat na 't weekend
opt MBO ook volgens mij.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ja
op het hbo is je studiefinancierig een lening ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |