Hier nog een.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook postbank en woon ook in R'dam en ik had het al wel. Kreeg het altijd op tijd.
quote:
Uiteraard. Mail maar met een mooi bod.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Heb je dat schilderijtje nog te koop?
Een euro!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Uiteraard. Mail maar met een mooi bod.![]()
Nee, dat weet ik heel zekerquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet toevallig een éénmalige machtiging ingevuld waardoor ze eind september ineens je rekening voor 1.500 euro plunderen?
ja geloof het wel jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ook in tien termijnen, Sylvana?
Ach, ze zullen idd wel een keertje te laat zijn, kan gebeuren
Als je ouders gescheiden zijn berekenen ze ook gewoon het inkomen van je vader meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet iemand hoe dit zit:
Mijn ouders zitten in een scheiding. Op dit moment krijg ik 56 euro Stufi. Mijn moeders inkomen gaat nu een stuk achteruit na de scheiding. Ik ben van plan om bij mijn moeder te gaan wonen. Moet ik dat bij het IB-groep aangeven? Of berekenen ze nog steeds het inkomen van mijn vader mee?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Of gewoon iedereen even veel? Ik krijg maar 56 euro en een maat van me iets van 360 euro. Dat is toch fokking oneerlijk. Bijna niemand gebruikt zijn stufi voor school. Hij dus ook niet. Zijn ouwe betalen gewoon alles voor hem.
inderdaad, vind dat echt wel een verschil, zonder stufi kan ik echt niet meer rondkomen nu ik op kamers woon, en ik krijg niks van me oudersquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Anders vraag je even aan de meerderheid van de studenten hoe ze rondkomen
Hij woont trouwens waarschijnlijk op kamers en jij nog thuis bij je pappie en mammie. Dat is sowieso al een reden voor het verschil.
Hij doet gewoon MBO en woont thuis. Ik echt niemand in mijn omgeving die rond moet komen van zijn stufi....quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Anders vraag je even aan de meerderheid van de studenten hoe ze rondkomen
Hij woont trouwens waarschijnlijk op kamers en jij nog thuis bij je pappie en mammie. Dat is sowieso al een reden voor het verschil.
Moet je misschien eens met ouders mensen omgaan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 07:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij doet gewoon MBO en woont thuis. Ik echt niemand in mijn omgeving die rond moet komen van zijn stufi....
als het goed is heb je in april of zo een brief van hun gehad dat het lesgeld niet meer verrekend word. en dat je het dus zelf moet betalen. nu hoop ik niet voor je dat je wel hebt aangevinkt dat je in een keer wil betalen. ik was ook doodsbang dat ik dat had gedaan (was me onderwijskaart kwijt) maar gelukkig terug gevonden en gezien dat ik in termijnen betaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:37 schreef JOHAN410 het volgende:
WTF krijg deze maand ineens 307 euro ipv 227 normaal. Volgens mij vergeten ze het lesgeld te verrekenen ofzo.
Vraag het maar eens aan een HBO'er of WO'er. Het is niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 07:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij doet gewoon MBO en woont thuis. Ik echt niemand in mijn omgeving die rond moet komen van zijn stufi....
ik vind het niet zoveel schelen hoor, maar 500 euro. voor mij is dat 1 keer stufi en dat verschil is al betaald. maar ja, ik woon wel uitwonend, maar dan bij mijn vriend in, dus geen kostgeld/huurkosten en andere kostenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:35 schreef Sylvana het volgende:
kan wel begrijpen dat je als je mbo doet en je woont nog thuis je niet van je stufi hoeft rond te komen, maar op het hbo/wo wel en al helemaal als je op kamers woont
op mbo betaal je geen collegeld he, alleen lesgeld en dat scheelt al een behoorlijk hoop geld
dus je woont bij je vriend, maar je laat hem de huur in zijn eentje betalen? ook lekker lulligquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:10 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik vind het niet zoveel schelen hoor, maar 500 euro. voor mij is dat 1 keer stufi en dat verschil is al betaald. maar ja, ik woon wel uitwonend, maar dan bij mijn vriend in, dus geen kostgeld/huurkosten en andere kosten
Waar bemoei jij je mee? Misschien werkt die gozer wel, doet zij alles in het huishouden of alle boodschappen, weet jij veelquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dus je woont bij je vriend, maar je laat hem de huur in zijn eentje betalen? ook lekker lullig
rightquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:10 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik woon wel uitwonend, maar dan bij mijn vriend in, dus geen kostgeld/huurkosten en andere kosten
ik woon bij mijn vriend en zijn ouders. en zijn ouders wouden geen kostgeld ontvangen, of op andere manier betalingen omdat ik bij hun in trek. het enigste wat ze wel eisen is dat ik de uitwonende beurs (300 euro extra) spaar, en niet uitgeef, zodat we een startkapitaal hebben als we op onszelf gaanquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dus je woont bij je vriend, maar je laat hem de huur in zijn eentje betalen? ook lekker lullig
ahum....ik doe MBOquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:35 schreef Sylvana het volgende:
kan wel begrijpen dat je als je mbo doet en je woont nog thuis je niet van je stufi hoeft rond te komen, maar op het hbo/wo wel en al helemaal als je op kamers woont
op mbo betaal je geen collegeld he, alleen lesgeld en dat scheelt al een behoorlijk hoop geld
tja, ik ben ook al blut terwijl we dus nog 8 dagen moetenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
wat beginnen we weer vroeg deze maand zeg
-143equote:Op donderdag 15 september 2005 18:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Collegegeld en boekenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hey, mede-pauper, nog actief bij de Bristol?quote:
liefquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:25 schreef gothic-blackie het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:09 schreef coz het volgende:
* coz OV vandaag inlevert![]()
OV ik zal je missen
![]()
Nog even geduld...de 24e staat ie weer fijn te pronken op je rekening...tot je een weekje later je huur weer moet dokken. Weg geld!quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het wordt tijd inderdaad..
niet de 24e, maar de 23e alquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:20 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Nog even geduld...de 24e staat ie weer fijn te pronken op je rekening...tot je een weekje later je huur weer moet dokken. Weg geld!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |