Verschilt volgens mij per universiteit. Bij de Erasmus is het per twee maanden 248 euro, en de eerste 280 oid. Laatste termijn was 21 juni.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:26 schreef Sylvana het volgende:
wat zijn eigenlijk de betaaldata voor collegegeld in termijnen?
Ik heb het vorig jaar wel in 1 keer betaald, maar dit jaar red ik dat gewoon niet, was er ook liever in 1 keer vanaf geweest, maar goed, ga wel ff kijken op site van school af ze daarop staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Verschilt volgens mij per universiteit. Bij de Erasmus is het per twee maanden 248 euro, en de eerste 280 oid. Laatste termijn was 21 juni.
Tip: probeer het in een keer betalen. Dat scheelt echt zoveel. Want elke twee maanden 250euro weg hakt er echt in, eigenlijk moet je per maand 125euro over houden. Probeer dat maar eens te doen als studentIk ga het dit jaar gelukkig in een keer afbetalen.
Iedereen hier heeft gewoon hoge uitgavenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:42 schreef De_Godlasteraar het volgende:
Wat een arme sloebers hiero. Allemaal de volle bak.
Hoe krijg je dat voor elkaar...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:02 schreef Syd het volgende:
ik krijg maar 57 euro :S maar vorig jaar was het 54 dus 3 euro erbij
trouwens nog niks ontvangenkut SNS
![]()
ik zou het niet weten, ik weet alleen dat ik ongeveer vanaf januari 57 euro kreeg ipv 54quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:05 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar...
idd, vorige maand huur ( 265 euro), slaapbank ( 275 euro ) boekengeld ( 240 euro) betaald, dus dat hakt er behoorlijk in en vanaf deze maand dus elke keer huur+ collegegeld, dus dan hou je weinig over van je stufi jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:02 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft gewoon hoge uitgaven![]()
Jamaar, thuiswonende toelage is al iets van 74 euro, dus hoe kan je in godsnaam minder krijgenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:06 schreef Syd het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, ik weet alleen dat ik ongeveer vanaf januari 57 euro kreeg ipv 54
das echt vreemd want de basisbeurs voor thuiswonenden is 75,70 euroquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:14 schreef Syd het volgende:
ja??? meen je nie... ik krijg nu al anderhalf jaar onder de 60 euro
basisbeurs is voor iedereen gelijk, alleen aanvullende beurs wordt bepaald aan de hand van hoeveel je ouders verdienenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:17 schreef Syd het volgende:
misschien omdat me pa goede baan heeft?
dat zal het zijn, want dan is de basisbeurs voor thuiswonenden idd 57,05 euroquote:
das lesgeld, voor mbo-ers, geen collegegeld, Collegegeld wordt door de onderwijsinstelling geregeld en die bepaald de betaaldata, maar die worden nergens op de site van mijn instelling vermeldquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:09 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
http://www.ib-groep.nl/studiepunt/ShowContent.asp?cID=1000004322&sID=3384
Werken zul je!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de allerallerallerlaatste keer.
ik krijg nog 100euro van jequote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa weer geld op m'n rekening.
Bier bier bier, toll toll toll
Nou, ik heb ook postbank en woon ook in R'dam en ik had het al wel. Kreeg het altijd op tijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:14 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
nog niet binnen, postbank-Rotterdam, duurt rotterdam altijd langer of zo, ik krijg t soms op woensdag en anders op Donderdag
Hier nog een.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook postbank en woon ook in R'dam en ik had het al wel. Kreeg het altijd op tijd.
quote:
Uiteraard. Mail maar met een mooi bod.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Heb je dat schilderijtje nog te koop?
Een euro!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Uiteraard. Mail maar met een mooi bod.![]()
Nee, dat weet ik heel zekerquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet toevallig een éénmalige machtiging ingevuld waardoor ze eind september ineens je rekening voor 1.500 euro plunderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |