Waarom staat tegenwoordig iedereen in het rood ? ik heb nooit int rood gestaan omdat ik geen 100 smsjes per dag stuur / paar uur per dag belquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:57 schreef freshfunk het volgende:
Ik zit bij de postbank, volgens mij maakt die het altijd gelijk over, ofzo. Jeeej, als mn studiefinanciering komt, heb ik al 70 euro afgelost van die 500 euro die ik in het rood sta!![]()
Pff dan ben jij ook niet stoer zegquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom staat tegenwoordig iedereen in het rood ? ik heb nooit int rood gestaan omdat ik geen 100 smsjes per dag stuur / paar uur per dag bel
Vriendje dat ver weg woont.. En mn OV was een maand niet geldigquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom staat tegenwoordig iedereen in het rood ? ik heb nooit int rood gestaan omdat ik geen 100 smsjes per dag stuur / paar uur per dag bel
Ik mag niet eens meer rood staan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:06 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom staat tegenwoordig iedereen in het rood ?
Ik kreeg laatst voor het eerst zo'n brief. Ik had mijn limiet qua roodstaan overschreden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:32 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik mag niet eens meer rood staan..
Serieus? Ook op studentenrekening?quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:40 schreef -moi- het volgende:
over het bedrag dat je boven je limiet rood staat betaal je 20% rente
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:21 schreef Vloris het volgende:
't is zondag, denk je nou echt dat ze vandaag je stufi gaan overmaken?
Hoef je niet zo'n smiley bij te doen hoor, is niet leuk voor je ouders dat ze zo weinig verdienen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:43 schreef Maikuuul het volgende:
komende vrijdag staat het als het goed is weer op de bankdenk een euro of 350
quote:Op maandag 22 augustus 2005 04:56 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
[..]
Hoef je niet zo'n smiley bij te doen hoor, is niet leuk voor je ouders dat ze zo weinig verdienen.
whehehehe!!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 04:56 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
[..]
Hoef je niet zo'n smiley bij te doen hoor, is niet leuk voor je ouders dat ze zo weinig verdienen.
Als je ouders een eigen bedrijf hebben levert dat voor hun studerende kinderen ook leuk fiscale voordelen op.quote:Op maandag 22 augustus 2005 04:56 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
[..]
Ouders hoeven niet weinig te verdienen om toch een goed bedrag aan stufi te krijgen..quote:Op maandag 22 augustus 2005 04:56 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
[..]
Ik merk daar vrij weinig van moet ik zeggen....quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ouders hoeven niet weinig te verdienen om toch een goed bedrag aan stufi te krijgen..
Het ligt ook aan het huishouden; als je broertjes hebt die op de middelbare school zitten, krijg je automatisch ook meer, omdat die ook veel kosten..
dat is die extra ¤1,60quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:34 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Ik merk daar vrij weinig van moet ik zeggen....
Ik heb ook een aanvullende beurs, hoe dat mogelijk is is me een raadsel.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:51 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Als je ouders een eigen bedrijf hebben levert dat voor hun studerende kinderen ook leuk fiscale voordelen op.
ik wel; krijg een behoorlijke aanvullende beurs om dit feit..quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:34 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Ik merk daar vrij weinig van moet ik zeggen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |