Donequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mail maar even... ik heb het graag zwart op wit en dan hoef ik niet 15 topics terug te lezen om het terug te kunnen vinden.
Is goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:40 schreef lotje11 het volgende:
Maerycke, ik denk nog even over de rest, maar wil iig de Oops, maar ik mail je ook nog definitief!
Hehehe!quote:
Oh, ik dacht dat deze er ook uit ging. Naja is niet erg. Ik heb voor vriendje lief Narcotick, besteld. Aangezien hij nog wel eens puistjes op zijn rug heeft. Misschien dat het hiermee gaat veranderen. En dan ruikt hij ook eindelijk naar lush. Hij wil lush niet gebruiken. Maar laats was hij met sporten gevallen, en had een rooie geiriteerde huid, dus ik Dream Cream erop gesmeert, en het hielp. Dus daar was hij al blij mee. En ik zet gewoon (lees: gooi weg) alle andere douche spullen wat niet van lush is, weg. Dan moet hij het wel gebruikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:29 schreef PeRi het volgende:
FlyingFox blijft hoor.
Dat wist ik ook welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef _evenstar_ het volgende:
www.lush.comhoef je niet alles te vragen beetje research kan geen kwaad
![]()
een pot gorgeous.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens het befaamde Excel bestand kost 100 ml Assisi ¤2,95.
Wat heb ik nou gewonnen?
Tofquote:
Zijn die prijzen het zelfde als met Nederland dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
kijk eens op de engelse site, gewoon voor de grap ofzo.
Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:28 schreef PeRi het volgende:
Hey Ymme, mijn postbode bracht nog steeds geen Fresh Farmacy. [afbeelding]
Ik vind hem juist wel lekker! Hij ruikt precies hetzelfde als de schnuggle; naar camille en lavendel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
stinkt dream cream zo erg dan? waarnaar
Mja, ik kan het nog het beste omschrijven als van die lavendelkussentjes voor in je klerenkast, maar dan eentje die ernstig z'n beste tijd heeft gehadquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
stinkt dream cream zo erg dan? waarnaar
Ookal niet. Zit er in de brievenbus hier in het dorp, een gat ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:57 schreef morgaine21 het volgende:
Grrr de engelse lush site doet het bij mij niet. Ik zat er over te denken om zo'n nice cream bodybutter te bestellen maar ik wil natuurlijk eerst zien wat ie kost en welke ik wil.
@ymme: mijn celestial is nog steeds niet gearriveerd.
Ik vind hem wel lekker ruiken! Lekker zacht en ik kan sowieso echt niet meer zonder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, ik kan het nog het beste omschrijven als van die lavendelkussentjes voor in je klerenkast, maar dan eentje die ernstig z'n beste tijd heeft gehad. Muffig. Niet lekker ruikend naar verse lavendel, maar dus eerder naar hoogbejaarde lavendel.
't Product zelf vind iik ook heerlijk. Inderdaad superzacht! Maar 't geurtje vind ik niet zo geweldig. Had het maar naarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:02 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lekker ruiken! Lekker zacht en ik kan sowieso echt niet meer zonder.
Nou, ik moet volgens mij binnenkort echt eens aan Snowcake gaan snuffelen want ik hoor zoveel goede verhalen over de geur! Ok vooruit, op het boodschappenlijstje dan maar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Product zelf vind iik ook heerlijk. Inderdaad superzacht! Maar 't geurtje vind ik niet zo geweldig. Had het maar naarSnowcake
geroken!
http://usa.lush.com/cgi-b(...)?mv_arg=Buttercreams:expand=00003:upd=yquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:57 schreef morgaine21 het volgende:
Grrr de engelse lush site doet het bij mij niet. Ik zat er over te denken om zo'n nice cream bodybutter te bestellen maar ik wil natuurlijk eerst zien wat ie kost en welke ik wil.
@ymme: mijn celestial is nog steeds niet gearriveerd.
Ja die wil ik ook dolgraag, maar vind 'm zo duurquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:06 schreef PeRi het volgende:
Snowcake.Ik kan niet wachten tot Oops, almond kisses
![]()
Mijn vriendje betaalt 'm.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja die wil ik ook dolgraag, maar vind 'm zo duur![]()
Vrijwilligers voor sponsoring?![]()
Wat lievquote:
Nou ja zeg. Ik heb peri en morgaine al vaker wat gestuurd, en dat is altijd aangekomen. Waarom zou dat dit keer niet het geval zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:03 schreef _evenstar_ het volgende:
wel vreemd dat niemand die wat van je zou krijgen post heb gehad... en post die later is opgestuurd wel bij allen is aangekomen![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
maerycke?
bij deze wil ik mijn hele engeland bestelling cancellen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
maerycke?
Ja prima, maar ik dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
maerycke?
zeg maar wat je wil.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik dan?
Evenstar doe eens verslag met alles wat je al uit geprobeerd heb uit de grote envelop![]()
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:43 schreef lotje11 het volgende:
Jullie zouden dingen delen? of zo?
Het kwam een beetje aanvallend over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:08 schreef _evenstar_ het volgende:
anitra ik had gisteren al verteld over de aobs en de hiwtkmoet zeggen dat ik van de aobs nu s ochtends opstond met een zacht huidje ipv een vet huidje op me snoetje
![]()
Vandaag ga ik vanavond pasdus meer nieuws heb ik nog niet
![]()
![]()
en ymme .. het viel mij gewoon op heb je niks beschuldigt o.i.d. dat jij dat zelf zo interpreteert jou probleemik vind het gewoon toevallig kan net zo goed aan de tpg o.i.d.
![]()
Nee mijn karma poeder is naar haar gegaan omdat ik er niet tegen kon. Niks ernstigs dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:43 schreef lotje11 het volgende:
Jullie zouden dingen delen? of zo?
amandelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:31 schreef bibi het volgende:
Waar ruikt de potion naar?
Ik wil zoveel en het is moeilijk kiezen idd. Maar iig vast op de lijst: Potion, Oops... Almond kisses, Happy hippy, Sweetie pie, Lemslip, Strawberry twin tub, Emperor of Icecram, Heavly bodiesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:49 schreef lotje11 het volgende:
Maar de 13 rabbits is er toch niet meerin engeland? Je kan gewoon niet kiezen volgens mij, antira
Ik kom niet veel wijzer uit de engelse Lush site. Anitra, kun jij mij vertellen wat het verschil is tussen Oops AK en de normale AK? Ik ben namelijk van plan de nieuwe te gaan halen maar wie weet vind ik Ooops nog wel leuker. Nieuw is leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:00 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik wil zoveel en het is moeilijk kiezen idd. Maar iig vast op de lijst: Potion, Oops... Almond kisses, Happy hippy, Sweetie pie, Lemslip, Strawberry twin tub, Emperor of Icecram, Heavly bodiesDus een grootste gedeelte is er al
quote:Ooops! Almond Kisses Moisturiser – The story of a birth of a total one-off product, as told by Hilary, one of our Lush factory supremos.
Now, you do know we are only human at Lush don't you ??
Well imagine the stupidity of naming a product Almond Kisses and putting rose and carnation oils in it, and then naming a product Smitten but putting an almond fragrance in it.
Wasn't it written in the stars that some poor stressed factory maker would make Almond Kisses and then think 'right where is the almond fragrance, oh there it is - great ' - and in it goes...
.
So there you have it, Almond Kisses moisturiser smelling just like Smitten hand cream & Snowcake soap !!
Do you throw it away ?? Well no, it smells TOO good. Should we sell it to special customers who would understand our dilemma ??
And what do we call it ??
My suggestion was Oooops !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |