Mee eensch, verkeerde politieke correctheid Buzzquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:39 schreef Toeps het volgende:
Raymzter - Soms Gaat Het Mis
Buzzer, dit is geen bashtopic. Het gaat gewoon over het laatste nummer van Raymzter, waarin hij volledig door eigen schuld in de problemen komt, maar dit op anderen afschuift. Vond ik wel typisch.
Sowieso, bashtopic... Over 50 cent en negerclips mag alles gezegd worden, en een huiliemarokkaan wordt meteen tegen zijn eigen domme uitspraken beschermd?
Kortom, doe het topic maar weer open. Ik c/p de tekst er wel in anders, weet iedereen waar het over gaat.
zet dat er dan ook even bij voor mensen die hem niet kennen, dan is het allemaal wat duidelijkerquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:39 schreef Toeps het volgende:
Raymzter - Soms Gaat Het Mis
Buzzer, dit is geen bashtopic. Het gaat gewoon over het laatste nummer van Raymzter, waarin hij volledig door eigen schuld in de problemen komt, maar dit op anderen afschuift. Vond ik wel typisch.
Sowieso, bashtopic... Over 50 cent en negerclips mag alles gezegd worden, en een huiliemarokkaan wordt meteen tegen zijn eigen domme uitspraken beschermd?
Kortom, doe het topic maar weer open. Ik c/p de tekst er wel in anders, weet iedereen waar het over gaat.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
zet dat er dan ook even bij voor mensen die hem niet kennen, dan is het allemaal wat duidelijker
Nah goed, tweede kans, hij is weer open.
Stinkspindel heeft heeft een schop richting ONZ gekregen, HA PIK ! een slotje vanwege veel te veel offtopic geblaat, en een OP dat gewoon bagger was.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:34 schreef Het_hupt het volgende:
Mijn spindel van CD's stinkt !
HA PIK !
post-op kriktopiques
horen die niet in Onzin voor je leven!
Je hebt gezellig meeposten en zo veel mogelijk posts plaatsenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:26 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Lam retry
Leg maar ff heel fijn uit tha.t want uiteindelijk liep iedereen mee te lullen en kom jij ff aanschijten...
Dus graag ff uitleg waarom gesloten, ook even verwijzen naar de klaagbaak regels en een definitie geven van BAGGER.
Bedankt
Dat kanquote:Op donderdag 29 september 2005 09:36 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Hmmm nah ok, beetje jammer hoe dit gedaan wordt maar goed.... ken dr ook geen kloot aan doen verder...kan je em niet verplaatsen naar ONZ dan ?
Dat was eigenlijk ook wel te verwachten. Niets aan te doen helaas, het topic blijft gewoon dicht.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:06 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Lamheid
![]()
![]()
![]()
Kijk dan hoe dit wordt gesloten, allerbeste admin kan je eff hem weer openen
is er alquote:Op donderdag 29 september 2005 10:12 schreef Kuuke2k5 het volgende:
awwwwwww wat een gedoe zeg: kan er geen forum onderdeel komen waar je gewoon eind in de ruimte ken lullen ?
Als je graag een ban wilt, dan mag je dat ook meteen vragen aan een admin hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:06 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Jij bent grappig het_hupt, ga nu maar dod
Last van je macht ofzo? ik reageer op zon dom klote grapje die niet grappig is ...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je graag een ban wilt, dan mag je dat ook meteen vragen aan een admin hoor.
someone's has to do the dirty workquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
someone's has to do the dirty work![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:12 schreef TC03 het volgende:
WWF-huilies.
Beetje laat van mijn kant, maarre... Kan iemand mij duidelijk uitleggen waarom die dicht is? Ik zie geen geflame hoor.
Onder anderequote:Op woensdag 21 september 2005 12:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar elke dag worden er mensen vermoord, en nou is het een dolfijn en dan moet de dader ook 7 messteken e.d. krijgen. Hoe zielig is dat.
Overgevoelige Fokkers.
geflame dusquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:28 schreef TC03 het volgende:
Is dat geflame? Dat is toch gewoon je mening geven. Dat het nou met een licht cynisch toontje gaat... Pfff.
Ik kan het ook over de boeg gooien dat je niet over Fok! mag klagen. Maar dat zou de discussie doodslaan dus pak ik er nog een quote bijquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:28 schreef TC03 het volgende:
Is dat geflame? Dat is toch gewoon je mening geven. Dat het nou met een licht cynisch toontje gaat... Pfff.
En daarnaast is het ook een nogal provocerend topic. Zo zie ik het. Ik moet alleen ook nog even kijken hoe buzzer hier op reageertquote:Op woensdag 21 september 2005 12:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, ga dan maar in Iran wonen ofzo. Daar hebben ze nog wel ruimte voor mensen die het woord beschaving nog niet kennen.
Dat slaat echt nergens op. Je zegt dus letterlijk dat het verboden is om je mening te geven met een cynische ondertoon?quote:
Ik klaag niet over Fok, ik klaag over WWF-huilies en pak er als aanleiding een nieuwsbericht op Fok bij.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik kan het ook over de boeg gooien dat je niet over Fok! mag klagen. Maar dat zou de discussie doodslaan dus pak ik er nog een quote bij
Je verwart cynisch met grof en provocerendquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Je zegt dus letterlijk dat het verboden is om je mening te geven met een cynische ondertoon?
Uit je topic: Die reacties!quote:[..]
Ik klaag niet over Fok, ik klaag over WWF-huilies en pak er als aanleiding een nieuwsbericht op Fok bij.
staat dat er dan ? (je praat net als mijn vrouwquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Je zegt dus letterlijk dat het verboden is om je mening te geven met een cynische ondertoon?
[..]
1. Waar ben ik grof en waar ben ik provocerend?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je verwart cynisch met grof en provocerend
[..]
Uit je topic: Die reacties!'t Is maar een dolfijn hoor.
Ik dacht van wel ja. Maar ik vroeg het even voor de zekerheid. Als jij zegt dat dat niet zo is geloof ik je hoor.quote:
Kort lontje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
en persoonlijk vond ik jouw post ook over het randje, maar dat is puur persoonlijk he ?
dat valt wel mee hoor, maar als je Fok een beetje kent weet je precies hoe erop gereageerd gaat worden, en dus is het provoceren.quote:
Nee dat weet ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat valt wel mee hoor, maar als je Fok een beetje kent weet je precies hoe erop gereageerd gaat worden, en dus is het provoceren.
quote:
ik weet het wel zeker....quote:Geregistreerd op: woensdag 16 april 2003 @ 20:59
Net alsof je altijd weet hoe er gereageerd gaat worden op je topic. Kom op zeg, wat een onzin. Daarnaast was dat topic ook niet ontaard in een flamegevecht ofzo. Was verder gewoon een normaal topic.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
[..]
ik weet het wel zeker....
maar goed, klaar nu...
Ten eerste: Bans worden hier niet besprokenquote:Op maandag 3 oktober 2005 06:41 schreef gammapooka het volgende:
Fok! het forum voor kakkers ?
Je kan hier werkelijk geen mening geven op de frontpage of je krijgt een 48 uurs ban !
kakkers !
Is al eens een topique over geweest, vergelijk frontpage aub niet met het forumquote:Op maandag 3 oktober 2005 06:41 schreef gammapooka het volgende:
Fok! het forum voor kakkers ?
Je kan hier werkelijk geen mening geven op de frontpage of je krijgt een 48 uurs ban !
kakkers !
Ik heb hem opgeschoond voor je. Ik persoonlijk vind dat er weinig overblijft maar goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:43 schreef Blokhut het volgende:
Waarom is dit topic dicht gegooid? Dove rukkers die op je voeten gaan staan
Had je niet even de moeite kunnen nemen om het op te schonen Tha_T? Ik vind je als mod nogal tekort schieten eigenlijk
Mijn ADSL verbinding ligt plat dus ik kan nu niet meer in de gaten houden wat er geupload wordt. Zodra mijn verbinding weer werkt schakel ik de uploader weer in.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:15 schreef HuHu het volgende:
Terminator, mag ik een klaagtopic openen over het feit dat je de uploader hebt uitgeschakeld ?
Waarom heb je dat gedaan trouwens, en komt hij weer snel online?
Jammer dat je dit soort topiques sluit, een die van de attentionwhore boomlaars open laatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb hem opgeschoond voor je. Ik persoonlijk vind dat er weinig overblijft maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |