Tuurlijk niet. Maar elke dag worden er mensen vermoord, en nou is het een dolfijn en dan moet de dader ook 7 messteken e.d. krijgen. Hoe zielig is dat.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:35 schreef Boomlaars het volgende:
nutteloos provocatie-topic.
als je zelf niet inziet dat het een trieste actie is ben je gewoon triest.
maargoed: stoere jongen hoor!
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:36 schreef Fliepke het volgende:
Ja als er iemand doodgestoken wordt is het alleen van RIP, sneu, blabla.
En nu moet de dader meteen dood enzo
Een koe is ook een levend wezen hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:39 schreef Metro2005 het volgende:
Een dolfijn is een levend wezen dus het is niet 'maar' een dolfijn.
Nutteloos en provocerend topic
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:39 schreef Metro2005 het volgende:
Een dolfijn is een levend wezen dus het is niet 'maar' een dolfijn.
Nutteloos en provocerend topic
goh zulke opmerkingen maken ze ook in bepaalde landen...uchquote:Op woensdag 21 september 2005 12:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar elke dag worden er mensen vermoord, en nou is het een dolfijn en dan moet de dader ook 7 messteken e.d. krijgen. Hoe zielig is dat.
Overgevoelige Fokkers.
Of mensen nou andere mensen vermoord hebben of dieren vermoord hebben, ze moeten allebei dood.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar elke dag worden er mensen vermoord, en nou is het een dolfijn en dan moet de dader ook 7 messteken e.d. krijgen. Hoe zielig is dat.
Overgevoelige Fokkers.
Oké, ga dan maar in Iran wonen ofzo. Daar hebben ze nog wel ruimte voor mensen die het woord beschaving nog niet kennen.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Of mensen nou andere mensen vermoord hebben of dieren vermoord hebben, ze moeten allebei dood.
Welke opmerking precies en welke landen?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
goh zulke opmerkingen maken ze ook in bepaalde landen...uch
Ik breng het zoals het is.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:48 schreef Skorpija het volgende:
Op zich heeft TC03 wel een punt, alleen brengt 'ie het een beetje provocerend (lomp).
Worstelen? Luchtworstelen bedoel je. Dat er nog mensen zijn die daar naar keken, echt te triest. Maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:53 schreef L3viathan het volgende:
damn
ik dacht dat het over old-school worstelen ging
Wat zijn wij mensen toch geweldige dieren we gaan nu zelfs de zee in om andere dieren neer te steken.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:31 schreef TC03 het volgende:
Dolfijn gedood met messteken
Die reacties!'t Is maar een dolfijn hoor.
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:36 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat zijn wij mensen toch geweldige dieren we gaan nu zelfs de zee in om andere dieren neer te steken.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |