Ik begrijp het niet volkomen, ik trek me terug op een berg in Tibet en ga in therapie.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Eindelijk komt er iets over. Er zijn "hoge" figuren op dit forum die zo ver weggezakt zijn dat ze hun eigen treurige gedrag niet meer zien en/of (daardoor) therapie nodig hebben. Doordat ze het op "dat forum" wat verbitterd zeggen is het lastig om als derde persoon aan te nemen wat ze bedoelen. Het gedrag in dit topic demonstreerd hun gelijk bijna exemplarisch.
Die persoon heet Finder_elf_towns hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet volkomen, ik trek me terug op een berg in Tibet en ga in therapie.
Het ga je verder goed Wolfje, dank je dat je me tot inkeer hebt gebracht
Ironie, ken je dat?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Eindelijk komt er iets over. Er zijn "hoge" figuren op dit forum die zo ver weggezakt zijn dat ze hun eigen treurige gedrag niet meer zien en/of (daardoor) therapie nodig hebben. Doordat ze het op "dat forum" wat verbitterd zeggen is het lastig om als derde persoon aan te nemen wat ze bedoelen. Het gedrag in dit topic demonstreerd hun gelijk bijna exemplarisch.
Ja, en DrWolfenstein hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:42 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Die persoon heet Finder_elf_towns hoor
Kijk nou uit wat je schrijft hè, hij kent het woord "ironie" niet...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet volkomen, ik trek me terug op een berg in Tibet en ga in therapie.
Ach hij bedoelt het stoer maar ondertussen moet je je er niet te veel van voorstellenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat MEEN je niet!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kijk nou uit wat je schrijft hè, hij kent het woord "ironie" niet...
Ja aan mij ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
Shit die gasten hebben zelfs een subforum aan mij gewijd....
Ja, maar jij was mijn kloon toch? Gek dan, dan hadden ze alles kunnen centraliseren, lijkt me...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja aan mij ook. Met daarin uitspraken uit de immer boeiende slowchat
.
Goed punt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar jij was mijn kloon toch? Gek dan, dan hadden ze alles kunnen centraliseren, lijkt me...
quote:
Het is sjieker om niet te laten merken dat je iets gelezen hebt, dwerg. Dat heet ook wel lurken in slang-taal.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:23 schreef dwerg het volgende:
* gelezen.
Wat ik al eerder zei, Fok is vermakelijker dan de meeste Tros-programma's. Beetje laagdrempelig amusement voor de zondagavond. Ik denk dat ik een eigen forum ga oprichten en daar hele dagen ga spenderen aan het posten van links naar grappige topics.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
En?
Ohnee, ik heb werk, hobbies, vrienden en nog wat van dat soort tijdrovende dingen. Laat iemand anders het dan maar doen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:35 schreef dwerg het volgende:
Ik denk dat ik een eigen forum ga oprichten en daar hele dagen ga spenderen aan het posten van links naar grappige topics.
Je bent jezelf toch niet in een positie aan het manouvreren dat het lijkt alsof je gezuiverd bent, maar eigenlijk gewoon vrijwillig bent weggegaan danwel na geziek en getier (niet dat je dat nu doet hoor) tijdelijk geband? Zoals degenen die niets met Fok! te maken willen hebben maar desondanks er toch een forum over oprichten ook doen en deden?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Verder bestrijd ik dat ik op dat forum "met de wolven meehuil". Ik zie pas nu dat zij gelijk hebben.
Ja ongeveer maarvanuit dat krotje doe je wel je uiterste best om alles aan de overkant goed in de gaten te houden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:11 schreef OllieA het volgende:
Dan ben je ergens te gast, je schijt op tafel en maakt de gastheer voor debiel uit en zijn vrouw voor heroïnesnuivende hoer. En in de kelder is een pedofielennetwerk, roep je dan.
Dus word je ter afkoeling op straat gezet.
Dan bouw je aan de overkant van de straat een krotje, en gaat van daaruit verongelijkt zitten schelden. En schreeuwen dat je helemaal niks meer met huis, gastheer en -vrouw te maken wilt hebben.
Zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |