abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 21 augustus 2005 @ 20:05:58 #251
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29848611
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Verder bestrijd ik dat ik op dat forum "met de wolven meehuil". Ik zie pas nu dat zij gelijk hebben.
Tuuk hebben ze daar gelijk
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_29848625
Hoi, gel!

Alles goed?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:06:30 #253
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29848636
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Pardon? Ik haatdragend?
je voedt de haatdragendheid van anderen, misschien komt dat voort uit jezelf, die drang...

of je ziet het gewoon als speeltje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29848643
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:04 schreef Nolius het volgende:

[..]

Hey Gelly! Alles goed?
Ja hoor.
pi_29848659
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:06 schreef CartWOman het volgende:
Hoi, gel!

Alles goed?
CW
  Admin zondag 21 augustus 2005 @ 20:07:50 #256
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29848691
Ha Gelly , gezellig, kom erbij.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zondag 21 augustus 2005 @ 20:08:31 #257
2168 -=Bioslock=-
we hope that you choke
pi_29848718
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tuurlijk kan ik me vergissen.
Maar zou je op de vraag "kun je je daarin vergissen?" niet kunnen antwoorden: "Ik zal je het geval beschrijven, en je kan dan zelf oordelen of ik me kan vergissen?" Als het bijvoorbeeld om de naam van een persoon ging, zou het het geval kunnen zijn, dat de persoon deze naam nooit heeft gebruikt, maar zich herinnert hem op een document gelezen te hebben - en anderzijds zou het antwoord kunnen zijn: "Ik heb mijn hele leven lang al deze naam gehad, alle mensen noemden me zo". Als dat niet gelijk staat aan het antwoord "Ik kan me daarin niet vergissen?", dan heeft het antwoord hoe dan ook geen zin. En dat is toch wel een zeer belangrijk onderscheid.
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:09:19 #258
2168 -=Bioslock=-
we hope that you choke
pi_29848756
Ik ga voor nog een leffe.
pi_29848771
Ik wil nogwel even elaboreren hoor. Sjuuun mag best de Holocaust ontkennen of net doen alsof, alleen je krijgt dan een ban, een tijdelijke ban op Fok!, that's the rule. Dat je het dan zelf verder verpest, is mijn schuld niet. Zijn gezeur over toeschrijvingen, theater maken van mijn kant en Stalinistische methoden op Fok! is kinderachtig, getuigt van een niet tegen je verlies kunnen mentaliteit. Ik heb ook wat kleinere fora bezocht (o.m. die van ene Phreak) en heb stuk voor stuk ervaren dat je daar, itt op Fok!, bijna geen ruimte hebt om leuk wat te discussiėren en lol te trappen.
I´m back.
pi_29848804
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je voedt de haatdragendheid van anderen, misschien komt dat voort uit jezelf, die drang...

of je ziet het gewoon als speeltje.
Ik voed de haatdragendheid van anderen?
I´m back.
pi_29848883
Ik vind dit maar een verwarrend, onsamenhangend topic.
Een verfrissende kijk op gezelligheid.
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:12:32 #262
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29848885
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:09 schreef Ryan3 het volgende:
Ik wil nogwel even elaboreren hoor. Sjuuun mag best de Holocaust ontkennen of net doen alsof, alleen je krijgt dan een ban, een tijdelijke ban op Fok!, that's the rule. Dat je het dan zelf verder verpest, is mijn schuld niet. Zijn gezeur over toeschrijvingen, theater maken van mijn kant en Stalinistische methoden op Fok! is kinderachtig, getuigt van een niet tegen je verlies kunnen mentaliteit. Ik heb ook wat kleinere fora bezocht (o.m. die van ene Phreak) en heb stuk voor stuk ervaren dat je daar, itt op Fok!, bijna geen ruimte hebt om leuk wat te discussiėren en lol te trappen.
ik kom ook niet graag in 'the brown bullies' ik weet namelijk dat je dan in de darkroom terecht komt en je drie weken daarna opvallend dikke bolussen draait. jij lokt graag uit, maar gaat piepen zodra je genomen wordt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29848924
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:08 schreef -=Bioslock=- het volgende:

[..]

Maar zou je op de vraag "kun je je daarin vergissen?" niet kunnen antwoorden: "Ik zal je het geval beschrijven, en je kan dan zelf oordelen of ik me kan vergissen?" Als het bijvoorbeeld om de naam van een persoon ging, zou het het geval kunnen zijn, dat de persoon deze naam nooit heeft gebruikt, maar zich herinnert hem op een document gelezen te hebben - en anderzijds zou het antwoord kunnen zijn: "Ik heb mijn hele leven lang al deze naam gehad, alle mensen noemden me zo". Als dat niet gelijk staat aan het antwoord "Ik kan me daarin niet vergissen?", dan heeft het antwoord hoe dan ook geen zin. En dat is toch wel een zeer belangrijk onderscheid.
Ik zie je punt niet helemaal hoor, misschien kun je het wat anders omschrijven? .
I´m back.
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:14:16 #264
2168 -=Bioslock=-
we hope that you choke
pi_29848957
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zie je punt niet helemaal hoor, misschien kun je het wat anders omschrijven? .
Nah, laat maar. Jullie zijn met iets anders bezig, merk ik.
pi_29848969
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:09 schreef Ryan3 het volgende:
Ryan, het stadium van Holocaust ontkennen, etc. is allang voorbij, het is verzand in een grimmig spel van natrappen.
Wat ik er net ook weer lees... pure rancune.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_29849022
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:14 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ryan, het stadium van Holocaust ontkennen, etc. is allang voorbij, het is verzand in een grimmig spel van natrappen.
Als je het niet op argumenten kunt winnen, moet je natuurlijk schelden en zwart maken
pi_29849063
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik kom ook niet graag in 'the brown bullies' ik weet namelijk dat je dan in de darkroom terecht komt en je drie weken daarna opvallend dikke bolussen draait. jij lokt graag uit, maar gaat piepen zodra je genomen wordt.
Piepen, pardon? Ik piep helemaal niet en lok al helemaal niet uit, sjuuun lokte uit remember, zogenaamd de Holocaustontkennen (wat niet eens zogenaamd was) geband worden en dan Fok! en Fok!kers zwart maken. Je kunt in deze topic lezen dat heel wat andere mensen eveneens gedupeerd worden door de praktijken van een handjevol gebanden op Fok! buiten Fok!.
I´m back.
  Admin zondag 21 augustus 2005 @ 20:16:46 #268
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29849073
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:12 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik vind dit maar een verwarrend, onsamenhangend topic.
Een verfrissende kijk op gezelligheid.
Een typisch Yvonne-topic dus

pi_29849146
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:14 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Wat mij betreft begon het met die Holocaustontkenning, die geen Holocaustontkenning was volgens sjuuun, maar een toeschrijving en een spelletje, maar die m.i. weldegelijk een Holocaustontkenning was en bewezen door mij en de rest is geschiedenis. Wat met Lucy e.a. gebeurde is naspel, oninteressant.
I´m back.
pi_29849253
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:15 schreef Nolius het volgende:

[..]

Als je het niet op argumenten kunt winnen, moet je natuurlijk schelden en zwart maken
Ik geloof pertinent niet dat ik aan natrappen of zwart maken doe. Om je in te lichten. Sjuuun verloor dan zogenaamd zijn Holocaustontkenningsspelletje, ging met zijn klonen door en die klonen bleek hij al geruime tijd te gebruiken om allerhande topics in WFL en POL naar zijn hand te zetten, samen met zijn sidekick lucy. Hier gaat het om imho.
I´m back.
pi_29849265
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat mij betreft begon het met die Holocaustontkenning, die geen Holocaustontkenning was volgens sjuuun, maar een toeschrijving en een spelletje, maar die m.i. weldegelijk een Holocaustontkenning was en bewezen door mij en de rest is geschiedenis. Wat met Lucy e.a. gebeurde is naspel, oninteressant.
Hmm dan zie ik het toch anders, andersom zelfs.
Het stadium waar jij op doelt was imo nog vermakelijk, namelijk.
Dit 'naspel' getuigt van een veel grotere treurigheid.
pi_29849376
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:21 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Hmm dan zie ik het toch anders, andersom zelfs.
Het stadium waar jij op doelt was imo nog vermakelijk, namelijk.
Dit 'naspel' getuigt van een veel grotere treurigheid.
Als je een radio-uitzending maakt zou je toch het best teruggaan naar dat moment, Sjuuuns Holocaustontkenningsban. Het naspel moet je negeren imho, juist omdat het zo triest is valt er niets meer te argumenteren.
I´m back.
pi_29849463
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als je een radio-uitzending maakt zou je toch het best teruggaan naar dat moment, Sjuuuns Holocaustontkenningsban. Het naspel moet je negeren imho, juist omdat het zo triest is valt er niets meer te argumenteren.
Als je iets wilt bereiken is dat inderdaad de juiste weg denk ik.
pi_29849503
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:26 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Als je iets wilt bereiken is dat inderdaad de juiste weg denk ik.
En heel misschien stopt dan dat naspel, is mijn idee.
I´m back.
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:39:39 #275
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_29850028
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tuuk hebben ze daar gelijk
Eindelijk komt er iets over. Er zijn "hoge" figuren op dit forum die zo ver weggezakt zijn dat ze hun eigen treurige gedrag niet meer zien en/of (daardoor) therapie nodig hebben. Doordat ze het op "dat forum" wat verbitterd zeggen is het lastig om als derde persoon aan te nemen wat ze bedoelen. Het gedrag in dit topic demonstreerd hun gelijk bijna exemplarisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')