Jij zal wel op de hoogte zijn wanneer er een grens wordt overschreden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou we zijn net terug van paar weken vakantie, eerlijk gezegd, dus weinig aandacht aan besteed. Komt bij dat het uitmaken voor kinderlokker weldegelijk repercussies heeft gehad irl. Opgeteld bij alle leugens en nu dus een forum. Nee, ik ben niet masochistisch ingesteld nee, maar een daad moet wel gesteld worden, lijkt me.
À priori kennis wijs ik af, itt à posteriori, zie uitleg eerder ivm Goliath en David.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:39 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
À priori, a postpriori hebben er weinig mee te maken. Het onderscheid tussen "weten" en "zeker zijn" is eigenlijk helemaal niet zo belangrijk, behalve daar waar "ik weet" moet betekenen: ik [i]kan[i] me niet vergissen. In de rechtzaal bijvoorbeeld zou in iedere getuigenverklaring in plaats van "ik weet" "ik ben zeker" gezegd kunnen worden. "Ik weet" schijnt een feitelijke toestand te beschrijven die waarborg is voor de feitelijkheid van dat wat je weet. Juist de uitdrukking "Ik dacht dat ik het wist" vergeet men altijd.
Daar zat ik net ook aan te denken, onder het lezen aldaar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:51 schreef SlaadjeBla het volgende:
een forum over een forum. Hoe triest kun je zijn?
Zouden mensen die daar geband zijn een forum over het forum dat over het Fokforum gaat beginnen?
Nou nee ben niet echt op de hoogte, voor de rest wel mee eens...quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij zal wel op de hoogte zijn wanneer er een grens wordt overschreden.
Ze zullen ver kunnen gaan, erg ver, voordat je ze daadwerkelijk zult kunnen aanpakken.
Ik zou je toch aanraden ze te laten voor wat ze zijn: scum. Laat het je privéleven niet (langer) raken.
Ik laat me niet weg pesten en negeer verder.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:57 schreef zoalshetis het volgende:
let it go. before u become the boy who cried wolf....
ik zou niet inzien waarom je je zou moeten laten wegpesten als je geen kloon zou zijn en gewoon ook andere zaken op fok! zou bespreken of reageren. lucida en sjun zijn toch weg?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik laat me niet weg pesten en negeer verder.
Ah, m'n topic loopt weer, thanks mên!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wat een prachtreactie, bijna alle onwaarheden in 1 post samengevat. Deze gebruik ik als tegenargument m.b.t. vooroordelen over mijn persoon.
Maar het heeft zin voor mij te vragen "kun je je daarin vergissen?" Dat is een geoorloofde vraag in het taalspel. En daarop heeft het antwoord "ja" of "nee" geen zin. Het antwoord op de vraag geeft de uitspraak een bepaald gedefineerd gewicht. Het antwoord kan ook zijn "ik geloof het niet".quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
À priori kennis wijs ik af, itt à posteriori, zie uitleg eerder ivm Goliath en David.
Jij een ICT deskundige ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik zie de humor niet. Die reactie was vooral een reactie op dat artikel. Als je wilt beweren dat dat artikel er flink naast zit, ga vooral je gang.
Wat ik zei, er waren wat repercussies irl voordat we en vacances gingen. Verder is Ryan3 geen kloon nee, wat bedoel je? Ik heb > 33K posts op dit forum.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou niet inzien waarom je je zou moeten laten wegpesten als je geen kloon zou zijn en gewoon ook andere zaken op fok! zou bespreken of op reageren. lucida en sjun zijn toch weg?
het liep al en je geeft ryan een perfect podium om haatdragend te kunnen zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, m'n topic loopt weer, thanks mên!
M'n mailtje naar je heeft dus geholpen
Tuurlijk kan ik me vergissen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Maar het heeft zin voor mij te vragen "kun je je daarin vergissen?" Dat is een geoorloofde vraag in het taalspel. En daarop heeft het antwoord "ja" of "nee" geen zin. Het antwoord op de vraag geeft de uitspraak een bepaald gedefineerd gewicht. Het antwoord kan ook zijn "ik geloof het niet".
Hoi.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef gelly het volgende:
goedenavond trouwens.
ok dan...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik zei, er waren wat repercussies irl voordat we en vacances gingen. Verder is Ryan3 geen kloon nee, wat bedoel je? Ik heb > 33K posts op dit forum.
Pardon? Ik haatdragend?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het liep al en je geeft ryan een perfect podium om haatdragend te kunnen zijn.
Letterlijk en figuurlijk niet.quote:
Je "logica" verraad je onkunde redeneringen goed te kunnen onderbouwen, hoe je mededelingen verder verpakt in woorden doet er verder niet zo toe. Jij bent voor de samenvatting voor wat er mis is met de mensen die zichzelf als "wijs" zien.quote:Ik denk dat jij de samenvatting bent van alles wat mis is aan de jeugd tegenwoordig. Tegen iemand van 43 zeggen dat-ie zijn vocabulair slechts recent heeft opgedaan?
Hey Gelly! Alles goed?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef gelly het volgende:
goedenavond trouwens.
Ach welneequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het liep al en je geeft ryan een perfect podium om haatdragend te kunnen zijn.
En dan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Verder bestrijd ik dat ik op dat forum "met de wolven meehuil". Ik zie pas nu dat zij gelijk hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |