Dat zei ik vorige week al.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:27 schreef F1Bas het volgende:
Dale Davis weg en nog wel naar de Pistons
Enige voordeel is dat Finley nu niet naar de Pistons gaat.
Ik ben benieuwd hoe jullie nieuwe coach het gaat doen, ik hoop natuurlijk niet goed, sorry Popoquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:55 schreef popolon het volgende:
Haslem mag nog weer eens wat airballen gooien.
Detroit roster is vol, geen nieuwe spelers meer. Hmmm.
Zonder twijfel met Indiana en Miami de top 3 van East, ik zie 't toch vrij lastig worden.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:43 schreef WinnekeLeen het volgende:
Ander interessant nieuws: James Jones gaat van Indiana naar Phoenix in ruil voor een second round pick en de gehypete Damien Wilkins keert toch terug naar Seattle...
Ze beginnen pas weer in novemberquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:27 schreef The_Viper het volgende:
Kan ik het eigenlijk ook ergens op tv zien?
Of alleen via tvhome?
Tsja de Pacers guard heeft zelfs de dunk contest gewonnen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:53 schreef popolon het volgende:
De nieuwe Piston guard waar ik het eerder over had kan ook dunken.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Very nice.
Dan moeten ze wel eerst zorgen dat ze Ronald Murray, Vladi Radmanovic en Reggie Evans effe re-signen, maar dat moet wel lukken, want ze zijn allemaal restricted free agents, dus komend jaar kan weer mooi worden voor de Sonics idd!quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:36 schreef pfaf het volgende:
Met 2 Franse rookies, Brunson en Allen en Potapenko re-signed, heb ik er ook weer zin in. Zou wel tof zijn weer zo'n formidabel seizoen als vorig jaar te kunnen draaien.
Ja ik bedoelde dus dat Fred Jones de dunkcontest had gewonnen, dus dat het wel vaker voorkomt dat guards goed kunnen dunken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:12 schreef WinnekeLeen het volgende:
Ja, mijn excuses, ik had het tegen F1Bas, ik had moeten quoten...
Zover mijn kennis reikt zou ik zeggen dat Fred Jones van de Pacers ooit de dunkcontest heeft gewonnen, Maurice Evans heeft noch voor de Pacers gespeeld noch de dunkcontest ooit gewonnen....
Je begreep m'n post bij de plaatjes verkeerd dan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde dus dat Fred Jones de dunkcontest had gewonnen, dus dat het wel vaker voorkomt dat guards goed kunnen dunken.
Aaaaahzo, ja dat guards kunnen dunken bewees Spud Webb wel toen ie in 1986 bij een lengte van 5-7 feet (plusminus 1m70) de dunkcontest won, maar ik zou nog wel durven beweren dat elke speler in de hedendaagse NBA kan dunken, al zie je het niet iedereen doen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde dus dat Fred Jones de dunkcontest had gewonnen, dus dat het wel vaker voorkomt dat guards goed kunnen dunken.
Vorig jaar een goed seizoen gedraaid, 81 wedstrijden gespeeld en elke wedstrijd als starter, erg netjes. Daarnaast was hij over 48 minuten gezien 1 van de beste rebounders, niet gek voor dat ventje uit Den Haag. De Bucks zien het in ieder geval in hem zitten getuige zijn nieuwe contract. Of hij ook daadwerkelijk weer de starting spot gaat krijgen valt nog te bezien, maar wellicht kiezen de Bucks ervoor om #1 draft pick Bogut op PF te laten spelen, en Dan op C. Lijkt mij een prima optie in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:02 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer beginnen we weer trouwens?
Ben echt benieuwd of Gadzuric genoeg speeltijd krijgt dit seizoen. Elk jaar zijn de stats van hem beter geworden, hopelijk kan hij die lijn doortrekken.
Zie OP.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:02 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer beginnen we weer trouwens?
quote:http://www.knickerblogger.net/?p=278
Dan Gadzuric
By definition, the league average for John Hollinger’s Player Efficiency Rating (PER) is 15. Last year despite only playing 22 minutes per game, Gadzuric managed a PER of 18.5. The next person on the list was Michael Redd. Ironically Redd just received a 6 year $90M+ contract from the Bucks, while Gadzuric will play for the same 6 years, but for $54M less. Doesn’t seem fair does it? Just the other day, the APBRmetric board was discussing this very topic. That is that teams tend to overpay for guys with good pts/g, and that if a Moneyball type executive wanted to exploit the NBA, this would be good place to start.
If given a fair chance, he could easily step in & start for 20 teams in the NBA. Maybe even 25 teams. While I have no delusions that Gadzuric would be an All Star, it seems a waste in a league where centers are at a premium. Just looking back over the last few years of free agency, mediocre 7 footers like Foyle, Dampier, and Olowokandi have received big deals for little production. Meanwhile, Dan has posted a PER above 17 for two straight years. An athletic player, he can hit the glass at both ends of the court, block shots, and come up with a steal. Gadzuric shoots at or above 50%, and has cut back on his fouls to a level where he could easily play 30-35 minutes a game. With the arrival of #1 overall pick Bogut, the Bucks may not need Dan more than the 22 minutes a game that they gave him last year. It’s a shame, because given quality minutes, this guy could really shine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |