vorige week gekocht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:44 schreef Dr_Evil het volgende:
Vandaag op amazon besteld: "The Island at the Center of the World : The Epic Story of Dutch Manhattan and the Forgotten Colony That Shaped America (Vintage)"
M'n 2e boek over NYC, lijkt me interessant
Thnx voor de link.. Dat is wel een interessante site om door te lezen..quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:19 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
bedoel je zoiets:
[afbeelding]
mooi contrast. De foto opzich is niet zo heel mooi, maar als je wat van fotografie weet kan je er zeker iets heel moois van maken. Begraafplaats is ergens in Queens volgens mij.
Als je voor nog meer vervallen en obscuren dingen zoekt moet je ff deze site checken: http://www.forgotten-ny.com/
De natives waren er eerder lijkt me en bestond voor een groot deel uit Hollandersquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:10 schreef Dizzee het volgende:
Jep met DiCaprio. Hij speelt opzich aardig maar vooral Daniel Lewis speelt echt een wereldrol. Het gaat over de gangs die toendertijd in NY aanwezig waren. Volgens mij waren het ook echt de ieren die als eerst een 'gang' in NY vormde.
die hebben wij ook. Maar wat ik eigenlijk meer had gedaan was kijken welk wijken erin stonden en dan gewoon de metro naar die wijk pakken en gewoon "doelloos" gaan lopen... Khad nooit echt zin om met dat boek in de hand te gaan lopen..quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:52 schreef Dizzee het volgende:
[..]
vorige week gekocht.
[afbeelding]
jammer dat ik em niet eerder gezien had.
isbn: 9041033386
natives? De natives waren de indianen lijkt mij...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
De natives waren er eerder lijkt me en bestond voor een groot deel uit Hollanders![]()
Afsluitende scene is idd erg mooi
Niet in de film. Native bewoners van NY voor die Ierse asielzoekers onze banen kwamen inpikkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:25 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
natives? De natives waren de indianen lijkt mij...
met een boek in de hand lopen zal ik ook niet snel doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:24 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
die hebben wij ook. Maar wat ik eigenlijk meer had gedaan was kijken welk wijken erin stonden en dan gewoon de metro naar die wijk pakken en gewoon "doelloos" gaan lopen... Khad nooit echt zin om met dat boek in de hand te gaan lopen..
Dat stond al een paar maanden terug in de NYTquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:26 schreef The.PhantoM het volgende:
![]()
![]()
Yes Yes, NYC krijgt een tweede observation deck!! 30 Rockefeller Plaza heropent haar observation deck weer sinds 1986
![]()
70 stories up
[afbeelding]
ESB en 500 Fifth ave aan de linkerkant. Beide favorites van mij![]()
Ik denk dat je zelfs een betere view gaat krijgen dan van het ESB. Nu kan je eindelijk het ESB ook eens zien vanuit een ander perspectief dan van de straat.
Artikel:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=189978
* The.PhantoM gaat weer reisje NYC boeken![]()
Kut, nu moet ik weer naar New Yorkquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:26 schreef The.PhantoM het volgende:
![]()
![]()
Yes Yes, NYC krijgt een tweede observation deck!! 30 Rockefeller Plaza heropent haar observation deck weer sinds 1986
![]()
70 stories up
[afbeelding]
ESB en 500 Fifth ave aan de linkerkant. Beide favorites van mij![]()
Ik denk dat je zelfs een betere view gaat krijgen dan van het ESB. Nu kan je eindelijk het ESB ook eens zien vanuit een ander perspectief dan van de straat.
Artikel:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=189978
* The.PhantoM gaat weer reisje NYC boeken![]()
Eind van het jaar schijnt de mooiste tijd van het jaar te zijn.quote:
Dat is nog niet eens onaantrekkelijk ook voor rond de jaarwisselingquote:Volwassenen 363,00 EUR + 94,24 EUR luchthavenbelasting = 457,24 EUR
Zeker niet, ik heb er 455 voor betaald. Hoe loopt die vlucht?quote:Op zondag 4 september 2005 16:05 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens onaantrekkelijk ook voor rond de jaarwisseling
Dan zal je vast wel meer betalen dan 95 euro aan tax....Wanneer?quote:Op zondag 4 september 2005 16:08 schreef Douwe het volgende:
Amsterdam - Londen - Washington - New York (La Guardia) op de heenweg. Terugweg alleen overstappen in Washington... Met United, de enige die ik zo gauw vind die ook nog vrije stoelen heeft
Geen security tax? Klinkt namelijk uberweinig als je 2x moet overstappen.quote:Op zondag 4 september 2005 16:10 schreef Douwe het volgende:
Haha, nee, hij geeft toch echt 95 euro aan... Heen op 27/12 en terug op 04/01.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |