kheb de volledige versie gedownloadquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:00 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
[..]
Phantom is het de downloadbare demoversie (30 dagen geldig) of de volledige versie van ARC die je hebt?? Is trouwens een fantastisch panoramaprogramma. Ik heb mijn pano's van NY en Londen er ook mee gemaakt.
of we zijn met onze family in the midwest....(in mijn geval dan.)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:50 schreef komrad het volgende:
Yankees zijn wat dat betreft nogal watjes, ik ben er een keer geweest toen het een beetje sneewde, het leek wel een spook stad, op TS was er niets te beleven.
Kom ik 3 dagen later bij goed weer terug, toen was het alle behalve uitgestorven
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:04 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik vertrek maandagochtend voor 5 dagen.![]()
Das niet veel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:11 schreef _wie het volgende:
vorig jaar wel, een cm of 5 volgens weeronline....
nog 4 dagen wachten...![]()
Hoe voor de hand liggend.quote:
en waar valt die te downen als ik dat mag vragen??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:25 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
kheb de volledige versie gedownload
http://www.torrentspy.com/download.asp?id=360277quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:14 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
[..]
en waar valt die te downen als ik dat mag vragen??
thanx! Ik zal jullie uptodate houden neemt laptop mee en gaat op zoek naar WiFi pointsquote:Op zondag 28 augustus 2005 09:22 schreef komrad het volgende:
alvast veel plezier in NYC -wie
Je bent een vrouw!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef _wie het volgende:
[..]
thanx! Ik zal jullie uptodate houden neemt laptop mee en gaat op zoek naar WiFi points
Is het in de KLM lounge nog een beetje goed uit te houden voor vetrek?
in bepaalde parken/plekken kan je gratis internettenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef _wie het volgende:
[..]
thanx! Ik zal jullie uptodate houden neemt laptop mee en gaat op zoek naar WiFi points
thnxquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
http://www.torrentspy.com/download.asp?id=360277
snel klikken voordat deze post gedelete wordt
laat maar phantom, ik heb het gevonden, nogmaals bedanktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:35 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
[..]
thnx
maar hoe installeer ik het juist??
Ik heb nu 2 RAR files die ik kan omzetten in BIN en CUE files, maar dan ??
Als je me het kan uitleggen, stuur me maar een mailtje:
jakke_luchtgitaar@hotmail.com
doe dat, we like the storiesquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef _wie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |