Ow dit is wat anders ik dacht dat je die ene link bedoelde van Sperma - Feyenoord.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Probeer het zelf maar eens.![]()
http://www.pplive.com/
Ik ben op die site, en daar staat dat je minimaal Windows Mediaplayer9 moet hebben of hoger, die ben ik via die site dus aan het downloaden, daarna moet je als ik het goed heb het pplive programma downloaden? en daarna kun je op elk gewenst tijdstip via een livestream op die site willekeurige voetbalwedstrijden bekijken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ow dit is wat anders ik dacht dat je die ene link bedoelde van Sperma - Feyenoord.
FF uitproberen![]()
niet op ieder gewenst tijdstip, op het tijdstip dat het uitgezonden wordt op die zender alleen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben op die site, en daar staat dat je minimaal Windows Mediaplayer9 moet hebben of hoger, die ben ik via die site dus aan het downloaden, daarna moet je als ik het goed heb het pplive programma downloaden? en daarna kun je op elk gewenst tijdstip via een livestream op die site willekeurige voetbalwedstrijden bekijken?
Zit het zo?
Sorry ben een beetje digibeet, maar gratis live Ajax - Feyenoord kijken lijkt me wel mooi natuurlijk!
![]()
Nee, Ajax-010quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En op dit kanaal komt 020 - Feyenoord?
Doet het prima hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij mij doet die 't dus niet
Blijft hangen op "Bezig verbinding te maken met media" bij Windows Media Player.
Daar kom ik op terug.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:17 schreef the_legend_killer het volgende:
ik zeg gelijkspel
Bedenk wel dat de wedstrijd die je ziet bij PPlive ongeveer 30 seconden tot 1 minuut achter loopt. Nu denk je misschien dat dat niet veel is, maar ik houd ook de radio altijd aan tijdens de klassieker en het commentaar op radio 1 is wel echt Live. Met andere woorden, je weet al wanneer, door wie en hoe er is gescoord terwijl ze bij PPLive nog gewoon aan het voetballen zijn (of bezig zijn met het neerzetten van de muurquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Sorry ben een beetje digibeet, maar gratis live Ajax - Feyenoord kijken lijkt me wel mooi natuurlijk!![]()
Ah, ook het licht gezien?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar kom ik op terug.
Feyenoord gaat winnen
Misschien kun je mij nog even helpen... ik ben namelijk ook nie zo goed in zulke dingenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Je moet wel even het menu afstellen naar Engels.
Rechts onderin het taakblad zie je het zilveren PPlive icoontje, rechtermuisklik, vierde van boven is SWITCH LANGUAGE, druk daarop en dan zie je het menu in het Engels, als het goed is zie je dan de channel FOOTBALL in de Channel List. Zoniet, gebruik je gewoon deze link: pplive://pp1.pplive.com:8000/tracker?source={57faff62-40c2-4597-ae99-526b909e21e4}&type=udp&chnname=%e8%8b%b1%e8%b6%85%e5%8f%b0%ef%bc%88%e6%9c%89%e7%ba%bf%e4%bd%93%e8%82%b2%e5%8f%b0%ef%bc%89&engname=Football&tracker=udpt://pp1.pplive.com:8000;tcpt://pp1.pplive.com:8000;
Ik hoop dat alles hiermee duidelijk is.
Nadat je op Football hebt geklikt, moet je nog even op 'Start player' drukken, zelfde menuutje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Misschien kun je mij nog even helpen... ik ben namelijk ook nie zo goed in zulke dingen![]()
Ik heb het programma ook geDL en naar Engels gezet. Als ik dan op Footbal klik.. moet dan automatisch WMP opstarten met het dan uitgezonden programma? Of moet ik voordat ik op Footbal klik WMP opgestart hebben? En als dit niet funcioneert.. waar moet ik die link van je dan plaatsen? In Exporer of in WMP? In WMP heb ik namelijk niet zo'n adressbalk waar ik het in kan zetten.. dus begrijp niet zo goed waar.
![]()
Als vast bedankt!![]()
Je kan de link het beste kopieren en dan plakken in de adresbalk van je web-browser. Vervolgens druk je op enter en moet je wachten (soms wel 2 minuten). Dan wordt Windows Mediaplayer ineens vanzelf gestart (die hoeft dus niet opgestart te zijn) en krijg je de stream. Eerst wordt er iets in buffer geladen en dat begint het afspelen. In het begin schokt het allemaal nog een beetje, maar na 30 seconden ofzo, heb je (althans, wanneer je een beetje een redelijk internetconnectie hebt) gewoon vloeiend beeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Misschien kun je mij nog even helpen... ik ben namelijk ook nie zo goed in zulke dingen![]()
Ik heb het programma ook geDL en naar Engels gezet. Als ik dan op Footbal klik.. moet dan automatisch WMP opstarten met het dan uitgezonden programma? Of moet ik voordat ik op Footbal klik WMP opgestart hebben? En als dit niet funcioneert.. waar moet ik die link van je dan plaatsen? In Exporer of in WMP? In WMP heb ik namelijk niet zo'n adressbalk waar ik het in kan zetten.. dus begrijp niet zo goed waar.
![]()
Als vast bedankt!![]()
En dan gaat WMP open? Bij mij doet ie na 4 min nog niks..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nadat je op Football hebt geklikt, moet je nog even op 'Start player' drukken, zelfde menuutje.
Het plaatsen van de link in de "Open URL" balk van Windows Mediaplayer werkt niet bij mij. Dus misschien dat dit ook voor anderen geldt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Zodra je op Football hebt geklikt, moet je een minuutje wachten, als je je muiswijzer bij het icoontje houdt, zie je als het goed is ook hoe de stream aan het bufferen is. Zodra het volledig geladen is, wordt WMP automatisch opgestart. Dus je hoeft WMP niet al opgestart te hebben. Je kunt de link via je adresbalk én in WMP (Open URL) plaatsen. Beide zou moeten werken.
Ja, dan gaat het bij mij meteen van start. Nu Aston Villa.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En dan gaat WMP open? Bij mij doet ie na 4 min nog niks..![]()
Ook dat kan, niet elke link werkt bij mij. Soms kan ik bepaalde zenders niet ontvangen. Ik weet ook niet waar het aan ligt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En dan gaat WMP open? Bij mij doet ie na 4 min nog niks..![]()
Wat zijn die feyenoorders toch een slim volkje he. Ze kunnen niet eens de naam AJAX gewoon uitspreken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En op dit kanaal komt 020 - Feyenoord?
Ajaks , joden , 020 is leukerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:25 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat zijn die feyenoorders toch een slim volkje he. Ze kunnen niet eens de naam AJAX gewoon uitspreken.![]()
Toch niet de mijne? Die zit de hele dag thuisquote:
Nee die in de spiegel stond bij mij thuis.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toch niet de mijne? Die zit de hele dag thuis![]()
GoalTV doet het nu ook niet bij mij hoor, ik vind PPLive sowieso niet echt betrouwbaar, er is altijd een kans dat je stream binnenkrijgt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:26 schreef jojomen4 het volgende:
Als ik op een channel klik zie ik wel zo'n wolkje boven het icoontje dat zegt "channel connection begin" maar verder gebeurt er niks.
Wel jammer tot nu toe..
Dan heb je nu zeker een gebroken spiegel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee die in de spiegel stond bij mij thuis.
Maar dat komt zo zielig over joh.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajaks , joden , 020 is leuker![]()
Ik vind inderdaad dat ze de klassiekers gewoon moeten uitzenden. Levert ze extra TV-inkomsten op en de stadions zitten toch wel altijd vol.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:30 schreef The_M het volgende:
Echt klote dat die wedstrijd niet meer live op Canal+ te zien is, of nog beter, gewoon bij de NOS....Nou wordt het weer teletekst kijken en 's avonds maar afwachten hoe laat Talpa de wedstrijd uit gaat zenden....![]()
Nop.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan heb je nu zeker een gebroken spiegel.![]()
Wat kost zo'n pilletje spiegel?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nop.
Hij zei dat Feyenoord met 1-2 gaat winnen en dat was het
We kunnen vragen of een mod de topictitel wil aanpassen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef Cart_man het volgende:
Het gaat hier over ajax - Feijenoord, tyf op met dat gezeik over dat tyfuskanaal.
drugsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:35 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Wat kost zo'n pilletje spiegel?
Top idee...even DG roepen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
We kunnen vragen of een mod de topictitel wil aanpassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |