hebben jullie allemaal met elkaar wel eens wat gedaan dan ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG!!
dit kan ECHT niet hoor! schiet daar dan eens mee op!!
hahaha ja ik zeg met degene hier op fok.... wat niet is kan nog komen toch?!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm, dan ben je braver dan je overkomt..
uummhhheequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG!!
dit kan ECHT niet hoor! schiet daar dan eens mee op!!
Ben je er zo één?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hahaha ja ik zeg met degene hier op fok.... wat niet is kan nog komen toch?!![]()
nee hoor, maar iedereen was zo lekker aan het zwaaien dat ik dacht ik doe meequote:
dat merk ik jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zo één ??? nmee hoor ben veel erger!!!![]()
Oh was jij dat die opeens achter het podium verdween toen Gerard Joling was afgelopen?!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:36 schreef keizerpinguin het volgende:
zo één ??? nmee hoor ben veel erger!!!![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Oh was jij dat die opeens achter het podium verdween toen Gerard Joling was afgelopen?!
morgenavond op talpa?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Oh was jij dat die opeens achter het podium verdween toen Gerard Joling was afgelopen?!
nee dat was al tijdens de dutch diva'squote:Op zondag 21 augustus 2005 20:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat zeiden ze ja... hahaha, ze waren wel leukquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:48 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
alleen het ene kroepoekje is vervangen door een ander
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:49 schreef Sunjammer het volgende:
Sandra Sandra je pukkel is niet echt!! *zing*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |